Kızlar, Eşim gezmiyoruz diye üzülüyor ne yapmalı?

Instagram da şehir şehir dolaşanları görüyor biz niye gezmiyoruz diyor arkadaşı ailecek pikniğe davet etmiş gitmek istemedim. Ya maddi değil sebep psikolojik bipolarım ben ya da karakterim böyle gezmeyi sevmiyorum. Bunun için ağlıyor hayallerim beklentim böyle değildi diyor. İnanın hiç evden bile çıkasım yok. içimden gelmiyor. O da tavır yapıyor çok rahatsız oluyorum bu hallerinden. Ne yapmalı bacılar?

Kızlar, Eşim gezmiyoruz diye üzülüyor ne yapmalı?
Cevapla