Seni sevmiyorum diye terk etti sonra geri döndü. Şimdi seni sevmeye çalıştım diyor yine ayrılmak istiyor anlayamıyorum?

Çok kötüyüm arkadaşlar. 1.5 senelik ilişkimiz vardı ufak tefek tartışıyorduk ama iyi gidiyordu. Erkek arkadaşım iş için şehirdışına taşınmak zorunda kaldı biz uzaktan yapamayız ben artık seni sevmiyorum diye beni terk etti. 15 gün sonra bana tekrar ulaşmaya başladı. 2 aydır yine başladık onu her şeyiyle kabul ettim. Onun olduğu şehire gittim bir kız buna kötüyüm diye mesaj atmış benimle ayrı olduğumuz zamanlar konuşmuş kız bizim beraber olduğumuz snap görünce barışmanıza sevindim diye mesaj attı. Ama kızla hala konuştuklarını düşünüyorum. Erkek arkadaşım süreki biriyleriyle ekleşip foto beğeniyor bir gün bunu sorduğumda canım öyle istedi dedi. Bende bunu kabul etmeyince ben seni sevmeye çalıştım ama yapamadım dedi şu an yaşadığımız şehire tatile geldi ama beni görmek istemiyor. Yüzyüze konuşalım dedim kaçıyor benden. Sevmiyorum diyip terk etti sonra geri döndü şimdi sevmeye çalıştım diyor tekrar ayrılmak istiyor başkalarıyla görüşüyor. Ne yapmaya çalışıyor ben ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana mesaj attı aklından çıkmıyorsun falan filan dedi ben hiçbirine cevap vermedim. Bir kere aradı açmadım. Sosyal medyadan benimle ilgili olan şeyleri silmiş ben cevap vermeyince bir haftadır mesaj atıyordu ama ben burnu sürtsün diye cevap vermedim. Sizce çabalamış mı yoksa erken mi pes etti cevap vermem gerekir miydi? Beni çok kırdığı için cevap veremedim doğru mu yaptım bilmiyorum arkadaşlar hala içimde onu silemedim çünkü
Seni sevmiyorum diye terk etti sonra geri döndü. Şimdi seni sevmeye çalıştım diyor yine ayrılmak istiyor anlayamıyorum?
Cevapla