Eski sevgilim beni sevmediğini söyleyip her defasında geri döndü ama yine olmadı sizce neden böyle yapıyor?

6 yıldır unutamıyorum. Beni çok üzdü sürekli git gelli biriydi Lisede tanıştık 3 yıl sürdü birlikteliğimiz ama hiç bulusmadik. Çünkü benim ilk sevgilimdi ve o zamanlar aileden korkum olduğundan doğru bulmadım buluşmayı. Bu yüzden çok ayrılıp barıştık ama hiç bitmedi taa ki o üniversiteyi kazanıp gidene kadar... Bana olmayacağını, artık soğuduğunu, söyledi. 1 hafta geçmeden birini buldu ağzıma geleni söyledim ama çok üzülmüştüm bu olaylardan sonra aradan 2 yıl geçti hic gorusmedik. Sonra Birgün mesaj atıp özür diledi değiştim dedi affettim hatta ilk defa buluştuk ama yine olmadi. Ben kimseyi sevemiyorum olmuyo kendime bile hayrım yok seni uzemem benim için değerlisin diyip yine gitti. Ve 2 gün olmadan birini buldu. Onunla da yapamadı başka birini buldu. O da olmadı bana geri geldi sevdiğim için yine affettim 2016 Kasım ayında yine gitti bu sefer kapandı bu defter dedi. Ben arada takip ediyordum hemen biriyle sevgili oldu yine. Yıl olmadan ondan da ayrilip başka birini buldu. Ama ben anlayamıyorum arkadaşlar neden böyle yapıyor😔 sizce ilk zamanlar 3 yıl görüşmedim ya bunun etkisi mi böyle olmasi
Eski sevgilim beni sevmediğini söyleyip her defasında geri döndü ama yine olmadı sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla