Hoşlandığım kıza açılmalımıyım yoksa unutmalımıyım?

dersanede çok hoşlandığım bir kız var. birbimizi görüyoruz ama hiç tanımıyoruz. çok hoşlanıyorum hep aklımda bir adım atmalı konuşmalımıyım yoksa unutmaya mı çalışmalıyım ?
Hoşlandığım kıza açılmalımıyım yoksa unutmalımıyım?
Cevapla