Sevgili değildik flörtleşiyorduk. Ama bana ilgisiz davrandığı için konuşmayı kestim. Aramız açılmadı sadece konuşmuyoruz ama aramızda samimilik var bilmiyorum kafam karışık. Belki ilerde tekrar konuşuruz diye düşünüyorum
Sebebi her ne olursa olsun saygısızca bir şey Sonuçta paylaştığın bazı şeyler var ve karşındaki kişi en azından bir açıklamayı hak eder diye düşünüyorum
her şey çok güzel ilerliyordu flöttük hatta kaçkere benmi fazla sıkıyorum acaba diyerek konuşmak isteyip istemediğini sorar gibi ağzını aradaım asla bir sorun yoktu ve pat mesajlaşmayı kesti neden bilen var mı çıldırıcam
En İyi Cevaplar