Sakin bir şekilde ailemi dinlerim. Neden istemediklerini açık ve samimi bir şekilde uzun uzun anlatsınlar. Ben susayım onlar konuşsun.
Sonra tüm bu görüşlerin ışığında ben kalbimden ne yapmak istediğimi düşünürüm. Ailemin haklı olduğu mantıklı bir olumsuz gerekçe varsa, bu konuyla ben ileride başa çıkabilir miyim diye tartarım. Her halukarda sevgilimle evlenmek istediğime emin olursam kararımı aileme söylerim; sizi anlıyorum ama bu riskleri göze alacağım çünkü seviyorum derim. Sonra aileme karşı bile olsa evlenirim. Çünkü öncesinde uzlaşma zeminini hazırlamış, buna rağmen sevgilimde karar kılmış olurum.13 Yorumla- +1 yıl
Çok çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık kesinlikle katılıyorum böyle olması gerekir. Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah...
- +1 yıl
EyvAllah
En İyi Cevaplar
+1 yılEvlenmezdim.
Ne kadar seversem seveyim ailemi yok sayacak biri değildim.
Annemin şu kızı gözüm tutmadığı dediği her kız arkadaşımın çok irispiligini gördüm.
Annemin hislerine güvenirdim, istemiyorsa vardır bir bildiği.33 Yorumla- +1 yıl
O başka bir şey fakat senin aklın fikrin hislerin yok mu kör müsün sen
- +1 yıl
Aşkın insanın gözünü kör ettiği doğrudur 👍
Ailem eşimi çok severdi hiç o durumu yaşamadım ama öyle bir şeyle karşılaşmış olsaydım da evlenmezdim yani ben ailemi ezip geçmezdim.
Düğün sabahı gözümü açtığımda daha anneme gittim.
Herkes kız çocuğunu bin dünya hayalle büyütüyor, bence hiç bir anne babaya bu yaşatılmamalı.
Çevremde kaçarak evlenen çok arkadaşım var hepsi de pişmanlar, ıyiki kaçmışım diyenini bir kere bile görmedim. Hep kalp kırıklığı.. Annesi babası düğününe bile gitmeyen bir arkadaşım var 8 sene oldu evleneli hala konusu açıldığında ağlar içli içli dünyada koca mı yoktu da kaçtım sanki diye.
Benim aklım fikrim böyle.
Hisler insanı yanıltır.
Zaten çok aşıkken biriyle evlenmemeli insan gözü körken evlenmemeli.
Aşk kim ne derse desin biten bir duygu aşk bittiğinde birlikte hala mutluysanız, hala güzelseniz o zaman evlenin çünkü aşıkken her şey zaten çok güzel. - +1 yıl
Aşk insanın gözünü kör etmez. Kişi kendi kendini kör eder. Oysa gözlerini açmak basit. Burada Sen ailene ezmiş olmuyorsun ailen seni ezmiş alıyor sevdiğine saygı duymuyarak. Yüzlerce örnekleri var biliyorum. Çevremde birçok kaçıran kaçan var. Hisler insanı yanıltmaz ama insandan insana değişir insanın hisleri. Benim hislerim beni hiç yanıltmadı. Ben zaten Evlenmeden aşık olmam 😀 aşk bitmez bitirilir kişiler aşkı bitirir. Durup dururken aşk bitmez. Kendi kendine aşk bitmez.
+1 yılevlenen benim ak onlara ne yani görüşe saygı ayrıdır ama ben onların lafıyla iş yapmam sanki ve zaten onlar bu tarz şeylere karışmazlar karışırlarsada anında sınırı çizerim yok öyle bedavadan iş
21 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun kesinlikle katılıyorum
+1 yılNe yapar ne eder ikna ederim. Ayrıca benim istediğim birisini onların istemeyeceklerini hiç sanmıyorum. Çünkü onların istemeyeceği bir yapıda olan birisiyle evlilik yoluna çıkmam..
21 Yorumla- +1 yıl
Bu da güzel her türlü oluru var. Diyecek bir şey yok hayırlısı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ailenin neden istemediklerini sor senin göremedigini onlar görüyordur ayni tecrubeyi ben yaşadım 4 yil konustugum evlenecegim dedim insanla söz asamasinda ailesinin cok kötü karaketere sahip olduklarini ve sozlumde ailesini tutatark bana hic olamdigi gibi davranmaya basladi kaba saba ailesini tutan bende bitirdim cok zor oldu ama gercekten degmiyor ailem haklı çıktı söylediklerinde anne babanin vardir bir bildiği kulak ver derim ben dinlemedim sevgime sahip çıktım ama sonra ailemin dedigine geldim cok şükür ki yol yakınken ayrıldım.
13 Yorumla- +1 yıl
Fikir alışverişi yapmak için sordum. Böyle bir şey yok. Zaten ben ne dersem o olur. Ailem laf söz edemez ettirmem.
Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir. Kim olursa olsun. O boş insanmış geç kalmışsın. Ömründen ömür gitmiş. Ben dört senenin kimseye vermem. Rabbim gönlüne göre versin inşaAllah. Hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça boku çıkar.. - +1 yıl
Canın sağolsun. Üzülme üzme kendini hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir. Daha gençsin
+1 yılBunu anlatmak için gerçek bir örnek vereyim. Bir akrabam annesi istemediği halde sevdiği erkekle evlendi kendileri mutlular ama kadın damadına çok kötü davranıyor. Ki normalde bizim memlekette damatlar çok sevlilir ve saygı duyulur. Aileyi kafaya takmayan biriysen mutlu olabilirsin belki.
17 Yorumla- +1 yıl
Bana kötü davranan kaynanayı öperim😅
- +1 yıl
😂😊
- +1 yıl
Sen ne yaparsın peki
- +1 yıl
Kayınvalide kötü davranırsa mı?
- +1 yıl
Evet misaller senden kafana göre
- +1 yıl
Bir şey yapamam zaten genellikle kayınvalide gelinden pek hazzetmez o yüzden o değilde başka birisi olsa yine de hemen hemen benzer davranır az çok.
- +1 yıl
Hımm böyle olma kendini ezdirme. Böyle bir dünya yok. Şahsen ben eşim kendini savunsun isterim ben varken zaten laf söz ettirmem
Kiz tarafi begenmiyorsa eğer Iyi soruşturduktan sonra O zaman kizin yapmasi gereken ayrilmak olmalidir ama erkek icin öyle değildir nedenide şu Aileler genellikle hamarar kiz ister her dediğimi yapsın ister Kizlarin da bunu kabul etmesi hayli zor olunca Aile istemez kızı ama adam da iyice tanimissa olur diyorsa evlensin ve bu konuda ikna etsin ailesini sonuçta aile rızası önemli.
17 Yorumla- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun. Ne demek ayrılmak. Herkesin ailesi bir değil. Önemli olan seven ve sevilen ailelerin bir önemi yok bu konuda
- +1 yıl
Sevgili flört haram ya da harama götüren yoldur akside olabilir fakat iki kişiden biri art niyetli ise sadece harama götürür haramdan helal olmaz. Ben kimseye 1 yıl bile vermem. 5 sene çok saçma. İnsan olan insanlıktan nasibini almış olan her insan mükemmeldir
- +1 yıl
Ben her daim haram olduğunu savunuyorum. Sen bilmiyor musun? Bildiğine göre cevap ver. Sanal tanışma ya da görücü usulü olabilir. Ben bir yere çekmedim sordum sadece.
- +1 yıl
Yok sıkıntı yok sen bildiğine göre cevab ver ben eşlik ederim bir şekilde. Canın sağolsun hayırlı akşamlar
+1 yılÇok zor bir soru. bir yandan ailen bir yandan kalbin. Bn olsaydım sevdiğimi seçerdim. Bir süre sonra belki kabul ederler diye o ihtimal var ama sevdiğimi bırakırsam bir daha dönme ihtimali yok. kalp acısı her şeyden ağır gelir. Insan içten içe ölür o acı insanı tüketir öldürür. 😒
15 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın Yakamoz kesinlikle katılıyorum seven sevmeyi bilen de böyle yapar zaten yapmalı. Aileler sonra barışır barişmazsa keyfi bilir hıh 😅
- +1 yıl
Barışır barışır. teşekkür ederim hıhhh😂😂
- +1 yıl
Bizimkiler genelde hep barıştı benim anam babamı kaçırmış 😂
- +1 yıl
Hadii yaa vyy helal adam sevdiğine sahip çıkmış işte. Ayn barışırlar mutlaka
- +1 yıl
EyvAllah bizimkiler sahip çıkar her türlü 😅
arkadașlar hickimse icin kendinizi feda etmeyin. kendiniz icin karar verin. ne onun nede aileniz icin.. seviyorsaniz kendiniz icin sevgilinizi tercih edin.. çünkü gun gelir aileniz hayal kirikligina ugratir sizi. ve ben bunun icin mi ondan geçtim dersiniz. dememek için sevginizin pesinden gidin. kendiniz icin yapmiș olursunuz..
23 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık kesinlikle katılıyorum 😊
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılEvlilik yaparsam böyle bir durum olur ise zincirlerim kendimi. :d
11 Yorumla- +1 yıl
Hımm
+1 yılİstemiyorlarsa haklı sebepleri vardır. Kimse için ailemi karşıma almam.
51 Yorumla- +1 yıl
Belki haklı sebebi yoktur mesela ne haklı sebebi olabilir
Olana kadar inat ederim gelen başka kişilerede hayır der geri yollarım. Sonuçta nereye kadar dayanabilecekler sonunda razı gelecekler. Başka türlü kaçma vs. asla olmaz gelinlikle çıkacağım hayalim çünkü.
327 Yorumla- +1 yıl
Aynen bak bu da güzel
- +1 yıl
☺️☺️
- +1 yıl
Senin zaten başın bağlı minnak 😅sen düşünme 😅bende telli duvaklı isterim de bazen olmayınca olmuyor ya 😅o bakımdan😅
- +1 yıl
Tam sana yazıyordum şarj bitti 😅Çalışıyorum bir de 😅 Malesef ama umrumda değil olmaz da ailesini şeçene de mutluklar dilerim. Tek kalemde silerim. Hayırlısı niyetim güzellik vakti gelince nasip olunca daha çok var bana coook 😅1.5 sene sanırım 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim minnnaaaqq napıyorsun nasılsın bakalım😅Olacak tabiki de 😅
- +1 yıl
Hehehe ne var Tvde bende dükkanı topluyorum şu an kapanış geldi 😅iyiyim çok şükür hastaydım daha iyi oldum azcık kaldı 😅Sandık ne oldu 😅
- +1 yıl
O film nete düştü mü nereden izliyorsun 😅 Aklımdaydı 😅 teşekkür ederim üşüttüm birkaç gündür sıkıntı zorladı beni hem üşüyor hem yanıyordum doktor ilaç yarına turp gibi olurum😅iyi yapmışsın kız kabul et tabiki ayıp olur kabul etmemek 😊Ne varsa kabul et ikram geri çevirilmez 😅Kimseyi şey yapma yani 😅
- +1 yıl
Nasıl film güzel mi 😅 düşmüşse bulurum ben😅Telif hakkı var o yüzden kaldırılıyor. Hehehe gelsin tabi. Benim kız kardeşimin bir oda dolmuştu 😅Büyük bir oda hemde 😅Ben bile şok olmuştum taşırken 😅 ablamınki de aynı şekilde 😅ediyorum da geçen çarşamba dolu yağdı kaptık sifayı 😅hehehe çok nazlı olurum bizimkiler deli olur 😂😂
- +1 yıl
Hehehe o zaman izleyim😅çok naz yaparım anam ahh offf offf ölüyom başım kıçım😂ayağım 😂😂Komşuluk önemlidir iyi komşularımız var çok şükür 😊askere giderken ben cebimde vardı 250 300 askere gittim cebimden çıktı 1300 1400 😅yaaa
- +1 yıl
Allah Allah naz yaparım trip atarım göbek de atarım 😅her boku yaparım 😅Kime ne hıh 😂
- +1 yıl
Bizimkiler akrabalar komşular hep izlerdi güzel göbek atardım da şimdi atmıyorum her zaman 😅😂
- +1 yıl
Ne bileyim büyüdüm artık 😅Göbek atmak aile arasında olur güldürmek için 😂
- +1 yıl
Yeni soruma gel kız 😅
+1 yılşu an o durumdayım ailem istemiyor haklı da hatta karşı aday bile sundular ama ben onu bırakmadım ailemi karşıma alamadım ama onun da elini bırakmadim bakalım ne olacak 🙈belki bir ömür sevgili kalırım sevmediğim biri ile evlenmek den se
12 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı bakalım Rabb'im yar ve yardımcınız olsun
- +1 yıl
Aminn
+1 yılEğer konu bir inattan ibaretse kişilik yönünden sıkıntı cıkarmıyorlarsa kaçarım. Ama detayda ısrar etmesen ben ikna ederdim ya :D
27 Yorumla- +1 yıl
Hehehe adamı hasta etme 😅Olmuyor işte 😅Mesele olmayınca yapacağın ne 😅Bu senin farkını gösterir 😅İkna yöntemlerin ne bakalım😅
- +1 yıl
evde kalmakla tehdit ederim :D
- +1 yıl
Heheeh Allah Allah hiç ikna edici değil 😅popomla gülerdim😂
- +1 yıl
aileler arasi inatlatlasmanin kurbaniysam ailem sırf isi yok evi yok diye izin vermiyorsa kisilik işin icinde yoksa karşıma alirim onun dışında ailemin görüşleri onemli 😊
- +1 yıl
Kişiliği olanın işi gücü olur 😊Şahsen ben kızımı vermem. Çalışmayan evladım olursa ona kız istemem. Allah korusun çalışmayan adam değildir adam olamamıştır ondan hiçbir bok olmaz...
- +1 yıl
Evet kendine güvenmeyen evlenmesin kardesiiiim😂😂😂😂
- +1 yıl
Hehehe tabiki yani çalışmayan boş boş gezen boş insandır 😂
+1 yılneden diye sorarım ama eğer doğru düşünüyorlarsa bırakırım sevgilimi ailenin izni olmadan işler hic yolunda gitmiyor. Ve fotoğrafa bayıldım 😍
112 Yorumla- +1 yıl
Yolunda gider gider. Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir sadece bahane...
- +1 yıl
üçüncü şahıs dediğin kişiler senin ailen ben de eğer haklı sebepleri varsa dedim zaten bazen senin görmediğin şeyleri ailen sana gösterir :) mantıklı düşünüp karar vermek en iyisi tabiki evliliği eşler yapar ama aileyi bir başkası için karşına almak bana saçma geliyor
- +1 yıl
Üçüncü şahıs seven ve sevilen harici herkes. Haklı sebebler ne olabilir. Benim görmediğim şeyleri bir başkası göremez. Aile seni karşına alıyor sen aileni değil aynı şey değil !
- +1 yıl
mesela güvenilir değildir sen çok asiksindir bunu göremiyosundur saygisizdir ne bileyim gereksiz sınırlıdır bir şeyi vardır he yokken aile durduk yere istemiyorsa kâcir gitsin sen de insansın ve senin görmediğin şeyi bütün dünya görebilir egonu kenara bırak aile seni karşına alabilir ama evlat aileyi almamali
- +1 yıl
Sen kör müsün! Cocuk musun! Körü körüne aşk olmaz! Sen anlamıyor musun saygısız olduğunu! Sen göremiyor musun sinirini! Durduk yere istemeyenler de olur! Maddi durumu yok diye istemeyenler de olur. Soru öylesine fikir alışverişi için. Benim yapacağım bellidir zaten kimseye sormam bir şey yaparken. Kendimden başka. Bütün dünya göremez küçüğüm. Ego yok bende ego ile alakası yok. Yaşanmışlık var. Evlat da almalı! Seven sevmeyi bilen alır...
- +1 yıl
BEN DE SANA DİYORUM Kİ DURDUK YERE DİYORLARSA KARSİ CİKARİM ZATEN NEYİNİ ANLAMİYOSUN?
- +1 yıl
sen sevdiğin için kusurlarını görmezden gelebilirsin böyle kabul ediyorum dersin ama ilerde karşına sorun çıkarabilir tamam dediğin şeyler bunu da ailenin söylemesinde hiç bir sakınca yok
- +1 yıl
Küçük harfler ile konuş!
Karşı çıkmak bir boka yaramaz. Ya kaç ya aileni seç! Ben seni anlıyorum sen beni anlamıyorsun. Ben namussuzluk harici her şeyi görmezden gelebilirim. Seven kusur görmez fakat boş gezmek boş insanlık kusur değildir. Sorun çıkmaz. - +1 yıl
NASİL KONUŞACAĞIMA BEN KARAR VERİRİM NAMUSU DA UFACİK BEYNİNLE OLCMEYE CALİSMA
- +1 yıl
Hehehe tabi tabi saygısız çocuk beynimin ne kadar olduğu nerden biliyorsun daha insanları çözemiyorsun kafanla ailene bırakıyorsun. Ben çok güzel ölçerim namusu. Siz namusu beyinde arayanlardan mısınız? Hani şu beyni şişen davul gibi olanlardan...
- +1 yıl
benim sevgilim beni seviyorsa zaten bir baskıyla ilişki yaşamaz veya aldatmaz namus dediğin şey her neyse artık bunu da ben anlayabilirim aileme kalmadan:) ben sevdiğim kişiyi olduğu gibi kabul edenlerdenim (ayyaş uyuşturucu bağımlısı olmasından bahsetmiyorum) mesela aşırı kiskanctir bunu ben de biliyorumdur ama tamam derim ailem de evlenirsek sorun yaratabilecegini söyler haberleri izlersen kıskançlık yüzünden günde kaç kişinin öldürüldüğüne bakabilirsin. Eğer sevdiğim kişi duzgunse zaten ailem sorun çıkarmaz bana güvenirler doğru kişiyi bulma konusunda.
- +1 yıl
Namus kişiden kişiye göre değişir değişebilir. Bana göre karakteri oluşturan her şeydir. Geciktim kusura bakma. Ben olduğu gibi kabul ederim fakat aşk ve sevgi fedakârlik ister. Her şeyin fazlası zarardır. Kıskancım ama aşırı kıskanç beni boğar! Sen düzgün olanı mi seversin peki?
- Aile & Toplum konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılAilem neden kabul etmediğini mantıklı bir şekilde izah edebilmeli. Aksi takdirde düğünüme gelmek zorunda kalırlar.
27 Yorumla- +1 yıl
Peki abi sana mantıklı gelmeyen bir sebebi olursa? Bende aynı şekilde ne olursa olsun ben sevdiğimden yanayım
- +1 yıl
Mantıklı olması zaten benim mantığıma uymasıdır babacan.
- +1 yıl
Söyle bir şey var abi aileye göre mantıklı olabiliyor ama bize göre olmuyor o bakımdan sordum😅
- +1 yıl
Sana mantıklı değilse yoluna devam et :)
- +1 yıl
Şey abi ben öylesine sordum zaten fikir alış verişi için 😅bende bir şey yok zaten aileme laf söz ettirmem ben ne dersem o 😅
- +1 yıl
Yok ben istişare olmadan hareket etmem
- +1 yıl
İstişare olur da abi ben yine de laf söz ettirmem
Ailemin istemediği biri olmasi icin.
Torbaci, serseri, bos biri olmasi gerek.
Ama ben zaten öyle birini sevmem ki😂21 Yorumla- +1 yıl
Hehehe yakışır kardeşim öyle birini sevme bu konuda ailen de sende haklısın boş insan sevilmez 😊
Eğer ailemin bana benimde onlara ihtiyacım olduğunu bilmesem
23 Yorumla- +1 yıl
Evet bilmesen sonra?
- +1 yıl
Yakışır Bahar bende
+1 yılOrta yol bulmaya çalışırım kabul etmelerini sağlamaya çalışırım
219 Yorumla- +1 yıl
Orta yol yok istemiyorlar diyelim Nuh diyor peygamber demiyor
- +1 yıl
Yani sevdiğim kişiyle iletişimimi devam ettireceğimi ve ondan başka kimseyle evlenmeyeceğimi belirtir ikna etmeye çalışırım
- +1 yıl
İkna olmuyorlar kardeş olmuyorlar sonra
- +1 yıl
Kaçmam onu dedirtmeye çalışıyorsan 🤣🤣Aileme karşı gelemem ama ikna etmek için uğraşırım
- +1 yıl
Heh bunu şöyle işte 😅Böyle kızı tek kalemde silerim 😅Siz ne anlarsınız aşktan 😂
- +1 yıl
Valla aile beslemiş büyütmüş o güne getirmiş onların kalbini kırarak bir yola giremem ki dinende ailenin izni alınmadan evlenmek pek uygun değil
- +1 yıl
Sevgilin var mı? Sevgili oluyor musun?
- +1 yıl
Sevgili oluyor musun derken anlamadım
- +1 yıl
Sevgili oldun mu hiç?
- +1 yıl
Yok
- +1 yıl
Hımm iyi o zaman. Hani dedin ya dinen ailenin izni falan filan olsaydın bir şey diyecektim olmamışsın eyvAllah. Şahsen bir kızın ailesi beni istemiyorsa kaç bana derim gelmezse keyfi bilir mutluluklar dilerim.
- +1 yıl
Peki o ailesiyle görüşemediği için mutsuz olunca sen de üzülmez misin
- +1 yıl
Ailesi ile görüşür evlendikten sonra barışır yani Peki sen ailen için sevdiğini bıraktığında üzülmeyecek misin mutsuz olmayacak mısın Benim abim kuzen gençler hep kaçırdı abim Bursa'dan kaçırdı kız tarafı düğüne geldi 2 otobüs iki aile de can ciğer kuzu sarması
- +1 yıl
Üzülürüm tabi hatta bunu aileme karşı kullanır ikna etmeye çalışırım 🤣🤣
- +1 yıl
Bazı aileler ikna olmaz 😀
- +1 yıl
E taş değiller ya olur elbet 🤣
- +1 yıl
Ben olsam beklemem 😂
- +1 yıl
O belli zaten 🤣🤣
- +1 yıl
EyvAllah 😂
+1 yılValla kabul etmediler ama yine evlendim. Benim tercihim benim kararım...
32 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel Dilara bende böyle bir davranış beklerim aksi olursa tek kalemde silerim😅
- +1 yıl
Aynen 🌼
Mantıklıysa sebepleri ve ben aşkımdan dolayı göremediysem kabul ederim.
23 Yorumla- +1 yıl
Peki ya mantıksız ise sebebleri sana göre. Körü körüne aşk olmaz zaten!
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun. Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir. Açık ve nettir...
+1 yılKaçarim net 😃aşk herzaman kapiyi çalmaz
53 Yorumla- +1 yıl
Hehehe aslansın ya bitanesin valla bende kaçarım kaçırırım 😀Benim annem babamı kaçırmış annem büyükmüş😅
- +1 yıl
Yaa Ne heycanli😃
Allah rahmet eylesin babana nur içinde yatsin 🙏 - +1 yıl
Amin inşaAllah bütün vefat etmişlerimiz😊
Sizene lan derim sizle mi evlencek bu derim ben evlencem hop kaçarım sonra
28 Yorumla- +1 yıl
Bravo mükemmel çok güzel düşünüyorsun kız aferin sana 😀 Bizimkiler hep kaçırdı
- +1 yıl
Heheeh hemde nasıl çok güzel oldu çok iyi oldu😅
- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Yalandan gülüşlerim
+1 yılArabuluculuk yaparım ağzım iyi laf yapar zaten illa bir çözüm bulurum
13 Yorumla- +1 yıl
Bazen asla ikna olmaz aileler
- +1 yıl
Kendileri kaybeder
- +1 yıl
Ne güzel 😅
Gelmişim 25 yaşına.. Postumu sudan kurtarmışım.. Onlara ne..
13 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum kesinlikle seven ve sevilen arasında olan bir şey aileye laf söz düşmez. Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
- +1 yıl
EyvAllah sende sağ ol
Başkasıyla evlenmem illa o olacak derim elinde sonunda kabul edecekler ben seviyorsam ailemde sever
13 Yorumla- +1 yıl
Bazı aileler asla ikna olmazlar. Bazı kişiler ikna olmasını beklemez.
- +1 yıl
Hıh oldu afferin sana 😀
+1 yılKabul etmeyecek ailesi olmayanda vardır ya, büyüklere danışırım.
13 Yorumla- +1 yıl
Büyüklere danışma kalbine akline fikrine danış
- +1 yıl
Öyle yapılmalı ama tecrübeyi es geçmiyorum.
- +1 yıl
Sen sensin onlar başka sen başka. Herkesin tecrübesi başka. EyvAllah
Ailem yok ki kabul etsin ya da etmesin, ama eğer olsaydı ve kabul etmeseydi yinede evlenirdim. :D
17 Yorumla- +1 yıl
Ailen neden yok😪Seven sevdiğini seçer sevmeyi bilen
- +1 yıl
Olmak zorunda diye bir şey demedim ki! İnsan gibi soru sordum. Sormadım say!
- +1 yıl
Cevabın insanca gelmedi. Açık bir cevap değil her şey olabilir hiçbir şey de olmayabilir.
- +1 yıl
Açık değil. "Olmak zorunda değil, herkes eşit başlamıyor hayatta 🙂" ahandabu.
EyvAllah. Alınganlık ile alakası yok. İyi akşamlar
+1 yılEvlenirim ya da evlenemem orasını bilemem ama bildiğim bişey var ayrılmam
11 Yorumla- +1 yıl
Ayrılmamak ayrılmak ile eş değer..
+1 yılOrta yolu bulmaya çalışırım ama çok seviyorsam yinede evlenirim
11 Yorumla- +1 yıl
Yakışır ne güzel bende aynı şekilde
Çok zor soru be ben zoru severimde olmazlada uğraşamam 🤦
12 Yorumla- +1 yıl
Bende uğraşmam seven ve sevilen de biter her şey üçüncü şahıslar bahanedir
+1 yılNe kadar sevdiğime bağlı. Aşkımdan kör olursam belki rest çekerim 😄
17 Yorumla- +1 yıl
Körü körüne aşk olmaz. Delikanlı adamın ailesi sevdiğine evlendiği kıza karışmaz 😅
- +1 yıl
Karışır be Reis 😄
- +1 yıl
Allah Allah bizde olmaz 😅
- +1 yıl
Öyle diyosan öyle olsun 😄
- +1 yıl
Bizde öyle ben ne dersem o
- +1 yıl
Tamam abi eyvAllah 😎
- +1 yıl
EyvAllah bizden kardeşim 😊
Baktım olmuyor sevgilimi alıp giderim yeni hayat kurarım.
11 Yorumla- +1 yıl
Yakışır abim 😊
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇabalarım pes etmem ne yapar ne eder kabul ettiririm.. ya kabul ederler ya da kabul ederler...
11 Yorumla- +1 yıl
Ya etmezlerse önemli olan o bu senin farkını gösterir
Direk kaçır 😂😂😀 yanlış birşey ne olursa olsun kaçmasın kimse
112 Yorumla- +1 yıl
İtina ile kaçırırım abim kuzen gençler filan hep kaçırdı 😂
- +1 yıl
Nasıl yani 😅
- +1 yıl
Ben kaçırırım vermezlerse 😅
- +1 yıl
Hehehe abim kaçırdı kuzen kaçırdı gençler kaçırdı 😂
- +1 yıl
Yok kız öylesine sordum ortada hiçbir şey yok 😂
- +1 yıl
Valla yok peçeli 😅
Ailem bu konuda zaten çok sert çıkmaz. O yüzden kacmaya falan gerek duyulmaz :)
15 Yorumla- +1 yıl
Hımm zaten Allah'ın emri ile istenir bir kere yok sonra gel yok daha sonra severim öyle işi 😅Bir kere kız istenir 😅 Verirlerse telli duvaklı alırız 😅Da soruyu şey yaptın sen 😂izin vermiyorlar dedim o kadar izin vermiyorlar ne yaparsın 😂 mızıkçılık yapma
- +1 yıl
Mantıklı bir sebebi yoksa sana göre 😅
- +1 yıl
Ne güzel kaç tabiki 😊Bende kaçırırdım😀
Ailenizin kızı istemeyecek haklı sebepleri varsa ilişkinizin artı eksilerini hesaplayıp öyle yola çıkmanız gerekecektir. Eğer ki ailenizin haklı bir sebebi yoksa kaynana, elti görümce kıskançlığı gibi eften püften sorun çıkarmalara kulak asıyorsanız ve ilişkinize sahip çıkamıyorsanız birbirinizin hayatlarıyla oynamayın derim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılİkna ederim :D
37 Yorumla- +1 yıl
İkna olmuyorlar dedik 😅
- +1 yıl
Ben edemezsem ve ikna olmuyorlarsa hacca yollarım bir rahatlayıp gelirler sonra izin verirler :D d
- +1 yıl
Hehehe bir ihtimal olabilir 😅
- +1 yıl
Yetmezse Vatikana yollarım papa vaftiz etsin belki o zaman çakralar açılır :D d
- +1 yıl
O kadar da değil 😂
- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum o kadar olamaz olmamalı Mekke de bu iş bitmeli :Dd
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
+1 yılİkna etmeye çalışırdım olmadı kaçardım 😂
28 Yorumla- +1 yıl
Bu arada ciddi bir yorum
- +1 yıl
Ne güzel maşaAllah sana cansın😀Sevmeyi bilen böyle yapmalı
- +1 yıl
Tabi ortada hiçbişey yokken yapıyorlarsa buna ama benim görmediğim bişeyler dönüyorsa ve bunu biliyorlarsa ailemi dinlerim.
- +1 yıl
Sen kör müsün göremez misin?
- +1 yıl
Sevdiğim zaman gözüm hiçbişey görmüyor maalesef
- +1 yıl
O zaman sen sevme kardeşim hayatını dikerler
- +1 yıl
Öyle oldu zAten bir kere sonra duygularım ile hareket etmemeyi öğrendim 😂
- +1 yıl
Benim de hayatımı diktiler ordan biliyorum😂
+1 yılBen evlenmek istemiyorum ki zaten 🙄
13 Yorumla- +1 yıl
Sorduk mu😅
- +1 yıl
Dövseydin 🙄
- +1 yıl
Estağfurullah şakacıktan 😀
Ailemi dinlerim vardır bir bildikleri elbet
19 Yorumla- +1 yıl
Senin aklın yok mu
- +1 yıl
Hiç alakası yok. Senin karakterin senin. Ailenin ki başka. Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir..
- +1 yıl
Hayır benim düşüncem değildir. Doğru olan bu!
- +1 yıl
Doğru tektir kişilerin doğrusu doğruyu doğru olanı değiştirmez...
- +1 yıl
Yanlış çoktur.
Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir kimi eşler yeryüzünde cenneti kimi eşlerde cehennemi yaşatır üçüncü şahıslar bahanedir aksini ispat eder misin ya da gösterebilir misin?
+1 yılIkna ederim, şantaj yaparım😀😅
17 Yorumla- +1 yıl
İkna olmuyorlar dedik 😅
- +1 yıl
Kaçardım😂 ya da onu kaçırırdım 😂
- +1 yıl
Heh işte bu yakışır bende kaçırırım 😂
- +1 yıl
Ama zaten bizde evde aşka sonsuz saygı var, çünki annemle babam Leylayla Mecnunu kıskandıra bilecek aşk yaşıyolar😅
- +1 yıl
Hehehe ne güzel daim olsun 😊
- +1 yıl
Saol herkese nasip olsun İnşallah 😊
- +1 yıl
Amin inşaAllah
Kendimi intihar ederim
11 Yorumla- +1 yıl
Bu kadarı da fazla kaç sevdiğine 😊
+1 yılVermezlerse kaçarım 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Oh oh ne güzel yakışır 😊 Sevenin sevmeyi bilenin böyle yapması gerekir 😊
+1 yılAilemi bir kenara atamam
11 Yorumla- +1 yıl
Aileni kenara atmıyorsun sevdiğini atıyorsun vay be
- Aile & Toplum konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılYakarım o aileyi.. 😃
19 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani abi 😅
- +1 yıl
Senin soruna nasıl yani kardeşim dedim mi? 😃
- +1 yıl
Abi ailenin ne suçu var kızı kaçır 😅
- +1 yıl
Kızı niye kaçırıyım? Kız zaten bana gönüllüdür. 😃
- +1 yıl
Aileye dokunma abi sonra pişman olurlar merak etme 😅
- +1 yıl
Bence de.. İnadım inat. 😃
- +1 yıl
Bende inatçıyım abi de kız da biter her şey 😅
- +1 yıl
Kız da istiyorsa tek rakibim Karadeniz'in hırçın dalgalarıdır.
- +1 yıl
EyvAllah yakışır abi 😀
+1 yılOlmaz diyolarsa olmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Sevmeyi bilmiyorsun
- +1 yıl
Kimse için ailemi çiğnemem buda sevmeyi bilmemekse evet bilmiyorum böyle olmaktanda gurur duyuyorum teşekkürler iyi akşamlar
- +1 yıl
Evet sevmeyi bilmemektir. Ailesi için sevdiğini terk eden sevmeyi bilmeyen biridir. Rica ederim iyi akşamlar..
- Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılSonuç olarak ben evleniyorum ailem değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
+1 yılİkna etmeye calısırım
11 Yorumla- +1 yıl
Olmuyorlar diyoruz olmuyorlar
Eder niye etmesin 😀
27 Yorumla- +1 yıl
abla etmeyenler de var adamı hasta etme diyelim ki etmiyorum başka yolu yok etmiyor yani ikna olmuyor Ne yaparsın gülücük gülücük Sen zaten evlisin anasını satayım
- +1 yıl
Hep gül abla gülücük Vallahi ben hiç uğraşamam bir kere isteriz verirlerse verirler vermezlerse kaç derim kaçmazsa mutluklar yolu açık olsun
- +1 yıl
Abla benim abim kaçırdı 15 gün sonra düğün yaptı kız tarafı iki otobüs geldiler Bursadan küslük olmadı 😅kızların aklını bulandırma Kaçsınlar 😅Hem ben #Sanasormuyorum 😂😂😂
- +1 yıl
Abla güle güle ya 😅yoğun yeni geldim 😅
Evlenirdim yine de
210 Yorumla- +1 yıl
Vay yakışır ne güzel 😊Seven sevmeyi bilen böyle yapar yapmalı 😊
- +1 yıl
Aşk defalarca olabilir fakat bir kere canı yanınca insanın daha dikkatli olur değeceğine inanmak gerekir tabiki Rabb'im gönlüne göre versin inşaAllah
- +1 yıl
Rica ederim. Yanlış düşünüyorsun. Defalarca olabilir. Arayış kötü kaba bir tabir. Art niyet içerir..
- +1 yıl
Bunlar da arayış değil doğal bir şeydir sevmek en güzel duygu insanın sevgiye ihtiyacı var sevdiğim sevdiklerim olmasa hayatın anlamı da olmazdı
- +1 yıl
Hihi hayırlısı iyi akşamlar dilerim
+1 yılKaçırırım onu 😂😂
15 Yorumla- +1 yıl
Hehehe aslansın sen kaçır tabi 😅Ama erkekler daha iyi kaçırırız bize bırak o işi 😂
- +1 yıl
Tabuta koyarım. Ben beceririm kimseye ihtiyacım yok
- +1 yıl
Hehehe tövbe tövbe 😅Yakışır 😅
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Yeni soruma da gel 😅
+1 yılKacarim
16 Yorumla- +1 yıl
Oyle de yapicam
- +1 yıl
İyice tanıdın mi işi gücü var mı sorumluluk sahibi mi sana bakabilir mi sahip çıkabilir mi nerde yaşayacaksın reel mi sanal mi?
- +1 yıl
4 senedir taniyorum
- +1 yıl
Reel mi sanal mı
- +1 yıl
Reel
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç kardeşim
Aile & Toplum konusunda 32,8b cevap paylaştı. Arayi bulurum
12 Yorumla- +1 yıl
Hımm bulurum diyorsan bulursun abi 😀
Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı. Şehirden giderim
11 Yorumla- +1 yıl
Tek mi?
Kaçırırdım
10 Yorumla
+1 yılAyrılırım.
10 YorumlaEvlenirim
10 YorumlaEdeeer
10 Yorumla
+1 yılHiç bir şey
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar