
Gerekçeleri ne olursa olsun aşkınızı mı tutarsınız yoksa ailenizi mi?
#tutku

Kesin kaçırırım benimkilerin bile haberi olmaz 🙂 söz nişan kına düğün ne gerek var onca para ve stres yap Yıldırım nikahı tamam olsun sonra tanışırız ailesiyle🙂
benım öyle durumlarım olmaz velev ki ,
genc kızlarımıza , babanız getırdıgınız arizona kertenkelesi için yorum yapıyor ya da olmaz diyorsa , aşkı yemişim , iki defa daha düşünün , babaları üzmeyin.
Katılıyorum, büyüklerin illaki bir bildikleri vardır. Orta yolu bulmak, Gönül rızası almak şart.
elbette.
baba gözü tutmadı ise düşünmek lazım aşk falan olmuyor karın doyurmuyor .
İlerisini düşünmek lazım.
haklısın . paralel karakterler ve kriterlerle.
Öyle bir ihtimal yok valla. Arada kalma durumuna getirmem işi.
O iş sende yani halledersin her türlü
Evet hallederim. Çıkmaza sokmam ailem de değerli, sevdiğim kadında değerli. Neyse ki ilişkim yok böyle dertlerim de olmuyor hahah
Sen yine de büyük konuşma ne olur olmaz hayat bu😊
Büyük konuşmuyorum ki. Sadece ne yapmam gerektiğini biliyorum. :))
😊👍 peki
Cevap
5Cevap
Muhakkak sebepleri vardır ben çok aşıkken bana kıyıp reddedecek kadar
evlenmem. çünkü aile her tütlü mutlaka haklı çıkar bi sebebi vardır.
Hep bir sorun çıkar zaten
Peri buralardaymış 😂
Ailesi ile evleniyorum sanki komik
Neden onaylamadığına bağlı
İç güvesi giderim
Kaciririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?