Zeki erkeği tabi ki. Ama zekadan kasıt matematik zekası, Iq zekası değil. Sosyal zeka. Sosyal zeka EQ denilen zeka türü sosyal ilişkilerde etkilidir. Sosyal zekası yüksek bir alfa erkeği her kız tavlayamaz. Tavlayacağını zannederler sadece. :D
Ama karakteri, iletişimi iyi olan bir kız, eğer ki kafa yapıları da uyuşuyorsa, tavlayabilir orası ayrı. Ama her kız tavlayamaz. Anlatmak istediğim bu.😊
Ben hem yakışıklı hem zekiyim ama pic olmadığım için kadınların gözünde hiçim. Herşeyin farkındayım. Kadınlar efendiye tav olmaz kötü çocuğa av olur çünkü doğaları riya zulüm ve menfaat üzerine kuruludur.
Yakışıklı erkeği tavlamak daha zordur. Çünkü çoğu egoist oluyor. Her kadına bakmadıkları gibi her kadın da o tür erkekleri kolayı kolayına tavlayamıyor.
😀 yakışıkli olan elbet bir zaman sonra sana cevap verecektir. Cunku genelde erkekler çirkin dahi olsa onu bir zamana ayırır. O da bugün beni idare etsin der. Bu soruya bile cevap verecek beyni olmayan insan görmek beni şaşırtiyor
İşin aslına bakarsanız olay tamamen karşı tarafın ne istediğini bilmekle alakalı. Daha önce tavlama çabasına girmedim ama zeki erkeğin kadındaki önceliği güzellikse ve güzel değilsen 40 takla atsan tavlayamazsın ama konuşmana, mantığına, karakterine önem veriyorsa biraz ilgisini çektikten sonra yakışıklı olanı da zeki olanı da tavlarsın. Şayet aynı durum kadınlarda da geçerli. Erkeğin tipine düşen kaşına gözüne vurulanı da çok, mantığıyla, zekasıyla, konuşmasıyla, karakteriyle parasıyla tavlanını da.
Birlikte zaman gecirme fırsatımız olsun ya da şöyle söyleyeyim aynı ortamda bulunalım ikisini de tavlayabilirim kaçmaz😂 Kendi cizgimi bozmadan erkegin radarına girmeyi basardiktan sonra gerisini getiririm diye dusunuyorum 😄 konuyla alakasiz olcak ama bence hic bir sey imkansiz degil herkesin herkesle bir şansı vardır
Bunların ikisi de zor değil de, ikisi aynı anda olanı tavlamak zor. Tavlamak da değil bulmak zor zaten, dürbünle falan aramak lazım.
Ama yine de tavlama tabiri biraz basit oldu, iki öpüş koklaştan değil, karşılıklı sevgiden bahsediyorum ben. Çok şükür tam da öyle bir ilişki içindeyim. Tavlamadım, tanıştım, anlaştım, sevdim 😊 çok zeki, aşırı yakışıklı, nazik, her boş zamanında yanımda. Ulen anlatırken bile canım çekti yine iyi mi 😂😂
Yakışıklıları tavladım sanırsınız o sadece eğlenir gider sizinle. Zekileri ise tavlayabilmek için en az onun kadar pratik zeka olmanız lazım yoksa tavlayacağım derken sizi kelime oyunlarıyla bozarlar yanında kendinizi ezik hissedersiniz hatta zeka seviyeniz çok düşükse bozduğunu bile anlayamayabilirsiniz😅 zeki erkekler zordur her kadın elde edemediği gibi elinde de tutamaz.
Bence zeki erkeği tavlamak kendi çapında yakışıklı erkeği tavlamak kendi çapında zor çünkü zeki erkek karşısındaki kadının da zekasına bakar güzellik fark etmez kişlik önemlidir zekasını kullanamayan kadın zeki erkeği tavlayamaz yakışıklı erkek de güzel kadını fark eder (hoşlanır) güzel değilsen de yakışıklı erkeği tavlamak zor olur bence.
Yakışıklı erkeği tavlamak çok kolaydır elbetki bir zaafı vardır. Zeki erkekten kastın bilim konusunda ise onunda her türlü zaafını bulursun. Ama kurnaz manada zeki bir adamı tavlayamaz ona tav olursun. Öyle bir adamın tipe ya da zekaya ihtiyacı yoktur... adam çoktan hedefini belirlemiş belli bir seviyeye erişmiştir az çok neyin ne olacağınıda anlar ve ona göre hareket eder.
Zeki insanları tavlamak daha zor neden diye soracak olursanız şöyle ki yakışıklı erkeklerin çoğu çapkın oluyor zeki erkeklerde oltaya gelmiyor tavlamaya çalışan kızların amaçlarını, çabalarını görüyor ve yüz versem nasıl olsa elde ederim düşüncesiyle oralı olmamakla birlikte uzak durmayı tercih ediyor.
Merhaba \_(^.^)_/ Yakışıklı erkeğin zekasına göre değişir. Zeki bir erkek, dış görünüş, ve kadının cilvesinden değilde daha içsel konulara yöneldiği için yeterli ışık yoksa tavlamanız imkansıza yakındır. Kendini et olarak gören ve şahsına "kadın" diyen garip mahluklatlar için sözüm meclisten dışarı. İlginç bir strateji...
sevgililerim hep yakisikliydi en sonuncusu hem yakisikli hem cokca zeki ama beni sevmek yerine rakip gördü ve baska boyutlara tasidigi icin ayrildik zeki ya da yakisikli ikisi de elde edilir konu bu degil konu birlikte birbirine saygi duyabiliyormusun , birlikte gelisebiliyormusun özgüvenini kaybetmeden?
Yakışıklı erkeğin yanına birde zeka birde ses tonu birde başarı sonuç sonucu söyliyim Birşeyler bişi diil Yanı hiç bişi diil Teşekkür ediceksen bişi diil Siz niye böyle takıksınız söyle bakıyım Rüyanda bişimi gördün
Tavlasan ne olacak ki. Erkek seni kendine çeker sonrada hic bir sey yapmamış gibi sıyrılır gider. O yüzden tavlamaya bile gerek yok. Ilgi duyan zaten gelir
en 'çirkin' kızın bile 250 grlığı altın değerine yükseltildiği bir devirde iki tip erkek de tavlanmaz. kadın niye uğraşsın ki. zaten herşey ayağına geliyor
zeki bir erkeği tavlamak daha zordur tabii ki zekayı hiçbirşeyle ölçemezsin kimsenin düşüncesini bilemezsin ben tipsizim mesela kızlar zekam yüzünden yaklaşamıyor bana
Her türlü erkeği tavlarım diyen zilliler Kerimcan Durmazı tavlayana 5 bin tl veririm hatta bahsi yükseltiyorum 1 sene çift asgari ücret maaşa bağlarım.
Mantıken çapkın ya da zengin farketmez. İnsanlar bence iki çeşittir. Zeki olanlar ve olmayanlar.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Brdaki kızlar yok şöyle tawlarım yok böyle tawlarım die bir . ton hikaye yazmış aklı basında kendini bilen karakteri oturmuş bir adamı dünya gğzeli olsanızda öyle lak die tawlayaman. Mal mı lan o adam 2 kasına 2 gözüne bakıp hemen asık olsun. Zaten karıların ne kadar güwenilmez bir yaratık olduklarını bildiği için her saç baş meme sallayana öyle aşkla yanaşmaz aklı basında adam. Gardını alır taktipe taktik uygular. bir bakar sana gtn basın oynuomu yollumusun ne ayaksın amacınn ne oldunu inceden hisseder nietin eplenmekse epleniomuş gibi yapar yaklaşır alacapı warsa alır. Yoksa koyar postaı. Apzı salyalı, abaza, her gece birini düşüp eliyle olan tipleri ayarlamakla adam olanı ayarlamaı karıstırmaın bence kızlar. Her erkeği. diz. çöktüren bir . kadn vrsa her kaşarıda adam edecek bir dlikanlı çıkar..
Yakışıklı erkeği. Çünkü yakışıklı ilişki konusunda seçicidir zeki erkek ise seçici değildir çünkü kendisi hiç seçmemistir hep seçilmiştir. Ve zeki erkek mantikli kız sever biraz akli başında kız görsun hemen düşer nerden mi biliyorum çünkü ben oyleyim😏😏😏😏😏😏
Bana göre yakışıklı veya zeki olması önemli değil yine de zeki olsa bence daha iyi olur diye düşünüyorum ama en önemlisi insan olması ve kişiliği düzgün olması bence diğerlerine göre daha önemlidir bence kişilikli erkeği tavlamak
Yakışıklı bir erkeği tavlamak için dişiliğini kullanan, zeki bir erkeği tavlamak için ise kişiliğini kullanan kadınlar kazanır. Yani kişiye göre değişir. 🙂
Tavlamak zaten kendisi zordur. Tavlamaya çalışıyosan yapmacık davranıyo ve ilgi çekmeye çalışıyosun demektir. Ve ben kimsenin yapmacık insanlardan hoşlanacağını düşünmüyorum. Hoşlanan varsa aptaldır.
Tavlamak nedir arkadaş bunu daha iyi sözlerle de sora bilirsiniz. Garip bir söz yav "tavlamak". Bence tavlamak sadece birinin hisleriyle oynamak demektir. Sevmekle karıştırmayalım bir zahmet.
Zeki.. Herşey onu etkilemez. Kadınsal vs. hareketler onu baştan çıkaramaz, izin vermez. Çünkü hormonları değil, mantığıyla hareket eder. Tam sevdiğim kişilik.. 👍
Böyle bir uğradım olmadı ama bence zeki birini tavlamak her şekilde zor olur. gunumuz erkeklerini tavlamak için güzel olmak yeterli. Tabii bu genelleme istisnalar da var...
Zeki bir erkeği tavlamak daha zordur. Çünkü yakışıklı bir erkeği zekânı kullanarak kolayca tavlayabilirsin, fakat zeki bir erkeği her zaman zekânı kullanarak tavlayamazsın.
Sanaldan zeki ve akıllı bir kızla konuştum Gerçekten hayran kaldım Zeka önemli Dış görünüş de önemli Ama Konuşmalar daha çok etkiliyor Anladım Her şey dış güzellik olmadığını
En İyi Cevaplar