Aşk varsa gurur devre dışı kalır. Pişman olup döndüyse nedeni önemli.. Ona gösterdiğin ilgiyi başkasının göstermediğini anladığından dönmek istiyor olabilir, farklı isteklerini başka kadınlarla yaşayamadığı ve seninle yaşadığı için yani ihtiyacından ötürü dönüyor olabilir. Belki de tamamen masum bir şekilde sadece seni gerçekten sevdiği için dönmek istiyor da olabilir. Her ihtimale açık.
Ayrıldıktan sonra dönen insan neden gurursuz olsun gurursuzluk sayılacak onca davranış varken kesinlikle sevdiğinin herşeye rağmen peşinde olmak gurursuzluk olamaz pişman olmuş olabilir boşlukta olabilir mutsuz olabilir ama bence kesinlikle gurursuz olmak aşkta gurur sevmeyi beceremeyenlerin isi
Kendisi bırakip gidiyor ve bir de hicbir sey olmamış gibi geri dönüp devam etmek istiyorsa yaptkları icin pismanlk duymayp gerekli olan özrü dilemeyip sadece sans isteyip duruyorsa gurursuzdur. Ama eger yaptgı hataların farkina varıp kendini affettirmek icin çırpıniyor icindeki sevgiyi göstermeye calısiyorsa bunu hissettiriyorsa aşıktır.
Onuda biraz üzdükten sonra tabi olabilir. Niye olmasın Ama bir kız onsuz yeni yaşam kurmaya başlayıp büyük şeyler başarmışsa artık hiç-bir erkeğe aynı şansı vermez. Çünkü 2 tür kız vardır 1 intikam alıp ona şans veren 2 intikam alacağına kendiyle barışık yeni düzen kuran. Artık erkekler hangisi çıkarsa bahtınıza
Bence maldır. bir kere ağızdan bitti çıktıysa bitmiştir. Geri döndüyse zaten kaybetme korkusu da yoktur. Kimse ben bunla ilişkimi bitireyim deyip gittikten sonra ay aman ben seviyodum bir geri döneyim barışalım seviyosa barışır zaten demesin. Çocuk oyuncağı değil bu ayrıl barış ayrıl barış. Aşıksa asla bitti demez diyemez. Diyosa da affeden daha da maldır.
Bence aşıktır neden hep bardağın boş tarafına bakıyoruz anlamıyorum hani geri dönmesi kötü bir şey mi belki kendine göre önemli nedenleri vardır insanlar farklı dünyalarda yaşayabiliyorlar bende herhangi bir olaya önce olumlu bakalım ki yanıldığımızda anlımız ak olur
Sana haksızlık ettiğini düşünüyor olabilir.. Ama tavsiyem şu ki senden sonra bir kızla birlikte olduysa kabul etme. Olmadıysa eğer aradaki bozukluğun düzelmesini beklediyse ona şans verebilirsin tabii kural koymayı unutma derim aklında bulunsun.
Asla 🙅♀️ zaten ayrılık birden karar verilen bir şey değil uzun uzadıya eğrisi ile doğrusu ile düşünüp öyle ayrılmak istemiştir. O yüzden ayrılık sonrası dönen ne aşık ne gurursuz ne de pişmandır alışkanlıkları ona bunu yaptırır bence😌
Gurursuz bence asıksa ayrılmazdı zaten ama birde sen seviyorsun o senden ayrılıyor sen dönmesi icin elinden geleni yapmak istiyorsun o ise gitmek icin peki buna ne demeliyiz?
Gurursuzlukla alakası yok bence. İnsan terketme eylemini yaparken kendini çok güçlü hisseder fakat zaman geçtikçe işler tersine dönebilir. Anılar canlanır eski yaşantısı aklına geldikçe sandığı kadar güçlü olmadığını yanlızlaştığını farkeder. Sonuç olarak boşluktadır. Alışkanlık söz konusu çünkü. İşin özünde kendini düşünüyordur aslında. Ayrılık acısına daha fazla katlanamamıştır.
Aşkta gurur olmaz seviyorsan hala arar söyler tekrar başlarım. Yıllar sonra pişman olmak istemem. Zamanında bir sevgilimi unutamayınca onu arayarak aşkımı ilan etmiştşmm😊
Zaten pişman olup döndü diye yazdım başına. Pişman olmasındaki gerekçe ne diyorum? Aşık olduğundan onsuz yapamadığını anlayıp mı döndü Yoksa başkasını bulamadı mecbur kaldı ve ayaklarını aürüye sürüye mi geldi (bk:gurursuzluk) bunu anlamak zor olmamalı
Yav ne alaka aşık mı gurursuz mu diyorum. İyiye yor diyosun verdiğin cevaba göre işte cevabın aşık oluyo o zaman. Niye lafı döndürüyorsun 2 saat 😀 sanki farklı bişey diyoruz ya
Çok seven, aşık olan gururu bir kenara bırakır. İlerleyen zamanlarda acaba denesemiydik? pişmanlığı daha zordur. Aşk ya da sevgi herneyse gerçekten tükenmeden yapılan ayrılıklar her zaman boğazda bir düğümdür...
En İyi Cevaplar