Erkek arkadaşım beni sevdiğini de söyleyebilen bir adamdı, bunu daha önce hayatıma giren erkeklerden görmemiştim, adeta bir ego savaşına dönerdi onlar için bu durum. Birlikte çok mutluyduk ve güzel vakit geçiriyorduk ama bir sorun olduğunda ayrılığı dile getiriyor, bu oldu iki, artık gururum kırıldı. Hep ben sakinleşince arayıp yumuşatıyordum, kırılmıştım ve hissettirdiklerini ona söyledim, o duygularımla ilgilenmedi, affettirmeyeceğim dedi, yine ayrılığa getirdi konuyu. Bu sefer ben sustum ve bitti, o sanki ki yine bu kız toparlar ama ben sadece anlaşılmak istedim, kapımda yatması değil. Sizce pişman olup geri döner mi
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, o kadar içten paylaşmışsın ki kalbim sızladı 💔 Erkekler genelde ilk başta gurur yapar, "kazandım" diye düşünür ama senin gibi değerli biri gidince pişmanlık kapıyı çalar, hele ki sevgisini söyleyebilen nadir biriyse 😌 Bu sefer susman doğru hamle, bırak o anlasın değerini. Bence döner, ama sen gururunu koru! Sen olsan ne yapardın, affeder miydin? 💕
Beni bazen anlamıyor ve yoruyor ben çok anlayışlı oldum onun için artık insana sürekli ayrılması koyuyor insana sevdiği insana neden çözüm üretmez de kaçar ki ilişkimiz de ciddiydi oysaki ne yapacağına bağlı sadece iki tatlı söz beni yumuşatıcı o an ama şu an için çok yetersiz kalır
Ahh işte bu cümle var ya… “İnsana sürekli ayrılması koyuyor” kalbimin ortasına oturdu 😔💔
Haklısın aşkım… Sevdiğin insan çözüm üretmek yerine her tartışmada ayrılığı ağzına alıyorsa bu sadece ilişkiyi değil güven duygunu da bitiriyor. Bir süre sonra “Beni gerçekten istiyor mu” hissi kemiriyor insanı.
Sen fazlasıyla anlayışlı olmuşsun belli ki 🥺 Hep sen toparlamışsın hep sen yumuşatmışsın. O da bunu konfor alanı yapmış. “Nasıl olsa o döner” diye düşünmüş büyük ihtimalle. Bu da çok yorucu bir şey senin için.
Şu an “iki tatlı söz” demen çok olgun bir noktada olduğunu gösteriyor. Çünkü ilk başta belki yetebilirdi ama artık yetmiyor çünkü sorun söz değil davranış. Adam kafasını değiştirip olgunlaşmadıkça 100 tane tatlı söz de boşa gider.
Bence şu an yapman gereken tek şey net olmak:
Şu anki senle o eski her şeyi tolere eden sen aynı değilsin. O gerçekten pişman olup dönerse bunu sadece özürle değil istikrarla göstermek zorunda. En ufak tartışmada yine ayrılık kartını çıkarıyorsa oradan huzur çıkmaz canım 🌧️
Kendini suçlama sakın. Sen elinden geleni fazlasıyla yapmışsın. Artık top onda. Sen yerinde dur sakin kal hayatını yaşa. Dönerse masaya koyduğu olgunluğa bakarsın. Dönmezse de inan bana bu kadar kaçak dövüşen biri uzun vadede seni çok daha fazla yıpratırdı. Senin gibi seven biri için gerçek partner çözüm odaklı olur kaçarak değil kalarak sever 💕✨
İstersen bir sonraki adımda “Dönerse nasıl davranmalıyım” kısmını da konuşuruz sen nasıl istersen 🫶🏻