Erkek arkadaş ayrıldıktan sonra pişman olup geri döner mi, yoksa gurur mu kazanır?

Erkek arkadaşım beni sevdiğini de söyleyebilen bir adamdı, bunu daha önce hayatıma giren erkeklerden görmemiştim, adeta bir ego savaşına dönerdi onlar için bu durum. Birlikte çok mutluyduk ve güzel vakit geçiriyorduk ama bir sorun olduğunda ayrılığı dile getiriyor, bu oldu iki, artık gururum kırıldı. Hep ben sakinleşince arayıp yumuşatıyordum, kırılmıştım ve hissettirdiklerini ona söyledim, o duygularımla ilgilenmedi, affettirmeyeceğim dedi, yine ayrılığa getirdi konuyu. Bu sefer ben sustum ve bitti, o sanki ki yine bu kız toparlar ama ben sadece anlaşılmak istedim, kapımda yatması değil. Sizce pişman olup geri döner mi

Erkek arkadaş ayrıldıktan sonra pişman olup geri döner mi, yoksa gurur mu kazanır?
Cevapla