Bundan 2 ay önce bir ilişkiye başladım O İstanbuldaydı bense Antalya da çok mesafe vardı ama mesafe aşkımıza engel değildi ya da ben öyle zannettim. Herşey çok güzeldi mutluyduk ama son bir kaç hafta bana kendimi çok değersiz gibi hissettirdi sürekli en ufak şey de kavgalar çıkarmaya başladı onu kıskanmamdan olsun gerekli gereksiz herşeyden beni azarlamaya başladı ben alttan aldım her defasında çünkü gerçekten çok seviyordum ve bir gün yine böyle bir tartışma oldu beni heryerden engelledi ben de çok üstüne gittim diyip yine alttan almaya çalıştım bir şekilde ulaşıp mesajlar attım aradım ama bana s*ktirip gitmemi söyledi ben sabahlara kadar nerde hata yaptığımı düşünüp uzunca bir yazı yazdım onu ne kadar çok sevdiğimi anlatan beni engellediği için instagramdan fake bir hesap açıp ordan attım mesajı, instagram profilini açmış paylaştığı hikayeyi gördüm ve yıkıldım eski sevgilisiyle ilk fotoğrafını ve şimdiki fotoğrafını paylaşmış. Hazırda mı bekletiyordu ya da beni boşluk doldurmak için mi kullanmıştı bilmiyorum ben bana herhangi bir yerden mesaj atan biri olunca engellemeden önce ona söylüyordum arkasından iş çevirmiş gibi olmiyim aldatıyo gibi olmiyim diye benim suçum sevmek miydi ona asla yalan söylememek onu mutlu etmek için ona şiirler hediye etmek o ne isterse yapmak mıydı? Ona bunu bana neden yaptığını sorunca verdiği cevap şuydu aramızda mesafe var seni sevmiyorumdu. Ona sebebi buysa ona neden döndün ki beni kullandın öyle değil mi dediğim de hiç bişey diyemedi, bir gün herkes yaşattığını yaşar ama umarım sen yaşamazsın çünkü bu acı dayanılmaz ve şunu da unutma seni benim gibi kimse sevmicek dedim ve engelledim. Ve kadar saçma ki onu hala seviyorum bu yüzden kendimden nefret ediyorum. Unutamıyorum aklımdan çıkaramıyorum benim acı çektiğimi biliyor ama utanmadan bana ona bunu neden bana yaptın dediğim de hadi ordan git bırak peşimi diyebiliyor. Beni kendine aşık edip defolup gitti, başkasına gitti. Bu acı nasıl geçicek ben de bıraktığı bu yara nasıl kapanıcak?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaynı şeyler... sen yine iyisin ben 5 senelik versiyonunu yaşadım birden oldu herşey. ve o da ikizlerdi. üzülme sende hata yok dengesiz bunlar
126 Yorumla
Soran+1 yılSeninki daha zormuş ben 2 aylıkken böyle oluyorsam sen ne haldeydin kim bilir. Gerçekten dengesizler.
Cevap sahibi+1 yılhastalandım üzerinden 1 yıl geçti 1 aydır ancak kendime gelebildim...
Cevap sahibi+1 yıltapar gibi severken birden umursamaz olunca..
Soran+1 yılÇok garip çok adaletsiz değil mi biz acı için de kıvranırken onlar mutlu bir şekilde gülüp eğleniyorlar
Cevap sahibi+1 yılzor günlerinde yanındaydım... o zamanlar öyle değildi... ama iyi günü gelince... umrunda olmadım... bir daha ikizler burcu olandan selam bile almıyorum
Soran+1 yılYa gerçekten öyle şimdi bütün ikizler burcu olanların hakkını da yemek istemiyorum ama çok haklısın. Hayatımızı darma duman ettiler
Cevap sahibi+1 yılkötüler... öyle güvenimi kazandı ki.. kendimden çok ona güvenirdim... ama sonra... öbür yüzü ile karşılaşınca... beni mahvetti..
Soran+1 yılAynı ben de öyle çok fazla güven problemim vardı çok zor güvenirdim ama öyle bir güvenimi kazandı ki kendini öyle bir sevdirdi ki bunu nasıl başardı bilmiyorum sonra da gerçek yüzünü gösterip beni terk edip eski sevgilisine döndü hayatımı kararttı. Benim en umutsuz olduğum zaman da karşıma çıkmıştı ona gecemi aydınlattığı için Ay'ım derdim meğerse o zifiri karanlık bir kuyuymuş
Cevap sahibi+1 yılresmen sanki onu yaşadıklarımı tarif ettin... aynısı resmen aynısıydı... kimseye güvenmezken bende ona kendimden çok güvendim... sonrada beni mahvetti..
Soran+1 yılAma şunu düşünüyorum bir gün öyle biri gelicek ki ona gittiği için teşekkür ediceksin diceksin ki sen iyi ki gittin. Çok da bişey değilmişsin sen senin bir üst levelin gelince anladım diceksin. Çok adaletsiz bir dünyada yaşıyoruz terk edilip gidenler hala unutamazken hala acıyla hatırlarken terk edenler gülüp eğleniyor akıllarına bile gelmiyoruz.
Cevap sahibi+1 yılbende en çok uğradıgım şoka üzülüyorum... ve o kadar sene onla olmaya... güven kaybına...
Cevap sahibi+1 yılyazık... çok yazık..
Soran+1 yılKeşke en başında görseydik gerçek yüzlerini de bu kadar yıpranmasaydık değersiz insanlar için. Harcadığımız zamana yazık
Cevap sahibi+1 yılsen yine erken görmüşsün... şanslısın... ben 5 yılda anlayamadım...
Soran+1 yılTabi orası da öyle ama acı aynı kaybedilen zaman harcanan zaman farklı ama bıraktıkları yara aynı
Cevap sahibi+1 yılhaklısın... o kadar farklı çift kişilikler ki.. biri çok iyi diğeri adi... güven bırakmıyorlar insanlara... ama sen çabuk atlatırsın..
Soran+1 yılUmarım sen de atlatırsın unutmicaksın kimse yaşanılanları unutamaz ama alışıyor insan hissizleşiyor ve şunu düşün herkes yaşattığını yaşar ve kendine yakışanı yapar onlar da kendine yakışanı yapıp ihanet ettiler ama bir gün aynısı mutlaka onlarında başına gelicek belki tamamen aynısı olmicak ama aynı acıyı duyucaklar
Cevap sahibi+1 yılbenim üzleceğimden kat kat fazla üzülecek ona eminim ilerde... ama yazık etmesine... üzüldüm çok... herşeyi berbat etmesine... umarım... uzun olmasa atlatırdım... ama..
Soran+1 yılEvet çok uzun bir zaman var harcanılan emek verilen çok uzun bir zaman umarım daha fazla sürmez ve atlatırsın ve o da sana bunu yaşattığı için pişmanlığında boğulur
Cevap sahibi+1 yılinşallah... bazen arıyorda tuhaf numaralardan konusmadan ama.. o kadar...
Cevap sahibi+1 yılöyle umarım iyi olursun ne zaman istersende bana yazabilirsin...
Soran+1 yılSen de ne zaman istersen yazabilirsin çok dolmuşsun belli. Umarım iyi olursun ve en kısa zamanda atlatırsın
Cevap sahibi+1 yılhesabım gizlideymiş , gizliden çıkıyorum oradan ulaşırsan daha sonra konusmak isterim
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim ekledim seni
Cevap sahibi+1 yılben teşekkür ederim oradan rahatca yazabilirim
En İyi Cevaplar
çok sevmiş değer vermissin
160 Yorumla
Soran+1 yılBu yüzden bu kadar koydu ya zaten
Soran+1 yılSöyledim ya durduk yere kavgalar çıkarıyordu en ufak şeylerden azar yiyordum mesela bir kızla konuşuyordu kim olduğunu soruyorum diye herşeyime karışıyorsun diyip çekip gidiyordu hep alttan aldım onun yüzünden çıkan kavgalarda bile bir anda ben suçlu oluyordum ben özür diliyordum
Soran+1 yılBilmiyorum ama ben ona benden soğumasına sebep olucak hiç bişey yapmadım onu sadece sevdim ona en iyi şekilde sevgimi gösterdim sadık oldum hiç yalan söylemedim belki de bunların hiç birini yapmamak gerekiyormuş belki de kötü davranmak gerekiyormuş beni eski sevgilisiyle ayrıldıktan sonra boşluk doldurmak için hayatına almış ve eski sevgilisinden bir ışık görüncede beni harcadı keşke en başında kendini sevdirmeseydi hala aklında eski sevgilisi vardı madem neden gelip benim hayatıma girmek için uğraştı sonra da beni yarı yolda bıraktı anlamıyorum neden asla unutamicam galiba
Soran+1 yılKendini aileme anlattırmak için uğraştı ailemin onu bilmesi için uğraştı askere gidicekti dönünce seninle bir aile kurmak istiyorum anlat beni ailene dedi anlattım bana boş hayaller kurdurduğunu boş umutlar verdiğini düşünmeden
Soran+1 yılDaha önce böyle bişey yaşamadığım için ya da çevrem de görmediğim için beni çok yaraladı atlatmam uzun sürücek gibi görüşlerin için teşekkğr ederim bir nebze olsa da konuşmak iyi geldi
Soran+1 yılHiç tanımadığım insanlar çevremdekilerden daha çok yardımcı oluyorlar keşke herkes sizin gibi olsa.
- +1 yıl
hayal kırıklığı yaşamazsan hayatı anlayamazsın. her gelen geçenle koca bir yastığa baş koyamazsın ihaneti tadarak insan olgunlaşabilir. bir düşün daha kötü şeylerde olabilirdi. hamile kalanlar evlenip boşananlar. ya da adam psikopat olup peşini bırakmayabilir. sen ona değil kendi içindeki duygusal insanı ortaya çıkarmışsın. ben yerinde olsam kendimi hüzne acıya bırakırım birde insanlarla konuşurum bir şekilde atlatırım. buraya bir şarkı bıraktım dinle keyfine bak hüznü üzerinden at. geceyi sana yazdım onur akın falan dinle zamanla iyileşirsin . ben neler gördüm neler sana anlatsam pehh senin kine dua edersin
Soran+1 yılEvet haklısın gerçek yüzünü çok geç de görebilirdim. İnan ki ben de güvenimi sarsıcak bir çok şey yaşadım herkes bişeyler yaşıyor kim bilir sen ne acılar çektin sorsam belki anlatmak istemiceksin ama anlatmak istersen buraya yazman yeter insanları dinlemeyi severim dertlerini dinlemeyi destek olmayı severim insanlar pek mutlu günlerinde beni ortak etmedikleri için ben de dert dinlemeyi severim bişey anlatmaya ihtiyacın olursa burdan ulaş severek dinlerim bazen hiç tanımadığın birine içini dökmek tanıdıklarına anlatmaktan daha iyi geliyor. Ben de bir çok şey yaşadım herkes güvenimi sarsmak için hayatıma girmiş gibi tam bu güvenicem insan bu geleceğim dediğim de bir kazık da ordan yedim teşekkür ederim biraz olsun huzur buldum.
- +1 yıl
ben şöyle diyim mesela biriyle konusuyorum samimi oluyorum herşeyini dinliyorum akıl veriyorum falan sonra birden bire pat diye bakıyorsun seni engellemiş ya da bakıyorsun sana soğuk davranıyor hani hiçbirşey yapmadan ortada birşey yokken. bundan dolayı kimsenin derdi umrumda değil ama senin yazdıgın uzun seyler detaydaki şeyler ilgimi çekti var mı böyle kişilerde diye düşünmeye başladım yazdım sadece cevapsız kalmaman için
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Çok haklısın ben de yaşadım daha önce bunu o yüzden hak veriyorum. Ya ne bileyim ben insanlara hep iyi niyetle yaklaştım saf gözüktüm insanların gözünde kalp kırmaktan korktuğum için bu yüzden beni hep derdi olunca arayıp sorarlar ben de geri çeviremiyorum insanları kırmaktan korktuğum için dertlerini anlatıp defolup gidiyolar bir dertleri olana kadar da gelmiyolar. Ya da işleri bitince arayıp sormuyolar ya da siliyorlar insanlar böyle kalp kırmayı insanları üzmeyi kullanmayı marifet sanıyorlar eski erkek arkadaşımın yaptığı gibi kullanıp gidiyorlar.
- +1 yıl
bana kalırsa pişman olup dönebilirde ama sen bence iradeli olup affetme bence çünkü ilerisi içinde bu kişiden sana hayır gelmez. keşke herşey istediğimiz gibi olsa hayal ettiğimiz gibi olsa hep hayal kırıklığı yaşıyoruz. sende çok duygusal birisin. insan duygusal olunca karşılık bekliyor eğer okuyorsan kendini okuluna kariyerine ver çalısıyorsan işine hiçbiri yoksa hayata ver
Soran+1 yılEvet çok duygusal olduğum için herşeye çabuk kırılıyorum ve bir olay yaşadığımda atamıyorum bu olayın izlerini kolay kolay. Dönmeye çalışıcanı sanmıyorum ama dediğin gibi olursa da asla affetmicem bana bunları yaşattığı için bana kullandığı şu iki kelimeyi aynen ona kullanıcam s*ktir git onun yüzünden üniversite hayatımı bitirdim tüm vaktimi ona ayırdım okulumu boşladım hiç değmicek bir insan için keşke daha önce görseydim gerçek yüzünü
Soran+1 yılGerçekten konuşmak çok iyi geldi hayata tekrar döndüğümü hissettim çok teşekkür ederim düşüncelerim değişti sayende.
Soran+1 yılÇok boşladım toparlamam zor olucak ama devam edicem. Toparlayamazsam da ya çalışırım ya da yeniden bir üniversiteye başlarım kazanabilirsem tabi.
Soran+1 yılBasım ve yayım okuyorum hiç bana göre bir bölüm değilmiş bu arada sürünüyorum resmen
Soran+1 yılKeşke bulsam ve fikir değiştirip durmasam Kararsızlık beni bitiriyor ne yapıcama ne istediğime hala karar veremedim sürekli fikir değiştiriyorum
Soran+1 yılTakip ettim ama sana mesaj gönderemiyorum xper 2 değil daha seviyem
Soran+1 yılTamam ben de olayım bir an önce o zaman
Soran+1 yılYok olmadım 1 sene önce filan üye olmuştum da kullanmıyordum
Soran+1 yılÇok teşekkğr ederim bugün bana yardımcı olduğun için
Soran+1 yılÇok hayal kurmama izin verdi kendi hayallerini anlattı hatta kendini aileme anlatmam için bile uğraştı. Sonra da mesafeleri kıskançlığımı öne sürüp defolup gitti hayallerimin güvenimin içine edip yarı yolda bırakıp gitti.
Soran+1 yılÖyle tabi ama kurt kışı unuturda yediği ayazı unutmazmış. Bu ben de bir yara olarak kalacak bu kadar duygusal olmasam duygularımla hareket eden biri olmasam böyle olmicaktı belki.
Soran+1 yılTabi bu da benim için bir tecrübeydi artık bu konu da tecrübeliyim. bir daha böyle bir durumla karşılaşırsam az çok nasıl davranıcamı öğrendim. Ama insanın elin de olmuyo verdiği emeğe harcadığı zamana hiç hak etmeyen birine verdiği değere ve sevgiye üzülüyor insan. Ben karmaya inanıyorum yaşattığını yaşayacağına da eminim bir gün.
- +1 yıl
Aynen haklisin ya bende çok hayal kırıklığına uğradım. Çok enterasan biriyim hep duygusal biriyim. Mesela kar yağınca karşımdaki kişiyle hemen dışarı çıkıp yürümek istiyorum. ya da onla uzun tren yolculuğu yapmak istiyorum ruh eşi de bulamadım herşey mesajla iki parmak ucunda olduğu zamanda sıkılıyorum. ya da karşı tarafla çok ilgileniyorum o kişi ilgilenmiyor sonra soğuyorum tam ortasını bulamadım
Soran+1 yılYemin ederim aynı sorun ben de. Ben çok ilgi gösterdim ama hep ters tepdi. Karşımdaki de en başta romantik gibi gösterdi kendini ama sonra bunlardan eser kalmadı ben hep ona romantik oldum güzel cümleler kurdum şiirler hediye ettim. Ettim ama keşke yapmasaydım hiç birini.
Soran+1 yılHayatıma çok birini almadım alamadım çünkü güvenemiyorum kimseye zaten. Hayatıma almayı kabul ettiğim 2. Erkekti ama ilk hayal kırıklığım oldu
Soran+1 yılTeşekkür ederim gerçekten çok faydalı oldu braz daha rahatladım artık ilk hissettiğim gibi değilim daha iyi gibiyim
Soran+1 yılYa ben de tam tersi oluyor hiç bişey yiyemiyorum bunlar 2 gün önce yaşandı ve daha doğru düzgün hiç bişey yiyemedim üzülünce canım hiç bişey çekmiyor
Soran+1 yılUyuyorsun gecenin bir vakti kalkıp düşüncelerle savaşıyorsun karanlıkta bir başına yastığına sarılıp ağlıyorsun ama kimse bilmiyor ertesi gün sabahsa yüzüne sahte gülümsemeyi takıp mutlu pozları veriyorsun bu hayat hassas kalpler için cehennem
Soran+1 yılAynen öyle onu düşünmek istemiyorsun çünkü ihanet etti senin saf sevgini kirletti kırdı yıktı ama hala düşünüyorsun çünkü unutmak çok zor kimse kimseyi unutmaz da zaten sadece alışır böyle kalpsiz insanları düşünmek bile onlara mükafat
Soran+1 yılUmarım çabuk atlatırım ve hayatımı geri kazanırım
Soran+1 yılAslında daha kötü bir durımda olurdum şimdi belki ama burda konuşmak iyi geldi toparladım biraz daha burda konuşurken düşünmüyorum pek
Soran+1 yılBiliyorum çok doğru konuşuyorsun ama yaptığının cezasını çekmesini istiyorum. Ben burda acıdan kıvranırken o gülüp eğleniyordu bu yaptığını yüzüne vurunca da sanki yaptığı çok büyük bişey değilmiş gibi mesafe vardı seni sevmiyorum demesi ve hiç utanmadan bana s*ktir git demesi anlamıyorum insanlar nasıl bu kadar arsız olabildi hangi ara
- +1 yıl
Cezasını mutlaka bence çekecektir yani bilmem ama mutlaka karşısına vicdan çekeceği bir olay çıkacaktır. Yani senin gözyaşlarım karşılıksız kalmayacak. O sana söylediği lafida kalitesiz kişi kullanır. Yani o itici kendini geliştirmemiş kişi kullanır. Bence zaten sana yakışmamış iyi olmuş
Soran+1 yılÇok doğru konuşuyorsun yazdığın her cümlede biraz daha rahatlıyor kafam. O beni benim sevgimi hiç haketmedi umarım bir gün layığını bulur
- +1 yıl
Aynen senin kişiliğin farklı onun farklı o sadece anlık senin gözüne iyi gözükmüş sen onu öyle kafandaki kisiymis gibi düşünmüşsün. Zaten bak buraya dikkat et " kalbi kişiliği yerinden olmayanlar taşıyamayacağı sevginin yükünün altında ezilirler. Kaçarlar " çünkü alışkın degillerdir onların aklı senin düşündüğün duygusal yerlere ermez oda kendi pisliğine layık biriymiş. Taşıyamazdı seni.
Soran+1 yılEn iyisi buymuş demek ki yazık acıyorum ona asla mutlu olamicak çünkü gittiği yerde benim ona verdiğim değeri ve sevgiyi aricak ama kimse de bulamicak
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Seni hiç sevmemiş olan biri için üzülmemelisin. Kendine meşgul olabileceğin işler bul ki aklına gelmesin.
11 Yorumla
Soran+1 yılDeniyorum ama kendime yediremediğim için yine aklıma geliyor büyük bir hata yapsam da bunu yapmış olsa eyvallah derim ama yediremiyorum işte
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnu da sevmiyordur ergen beyinli biri o erkek belli ki
18 Yorumla
Soran+1 yılTavırları da öyleydi ama bana karşı hep nazikti kendini sevdirmek için uğraştı ben de iyi bir insan olduğuna inanarak hemen karşılık verdim sonrası da malum aşık ettirdi ve defolup gitti umarım yaşattığını yaşar
Cevap sahibi+1 yılBende yaşadım senin yaşadığını. Yaşınız kaç ikinizin?
Kendimi küçük gördüm eksiğim ne dedim. Eksik olan onların karakterinin olmaması bizde suç yok tatlım. Başkası için küfür de etti herşeyi söyledi aha girer mi bunlar bilmiyorum
Soran+1 yıl20 ikimizin de yaşı. umarım bize yaşattıklarının en ağırını yaşarlar. En çok da onun için harcadığım zamana çabalarıma üzülüyorum. Ben mutlu olucaklarına inanmıyorum sırf bir anlık mutluluk için arkada gözü yaşlı suçsuz bir insan bırakıp.
Cevap sahibi+1 yılKız naısl biri edepli mi işveli falan mı
Cevap sahibi+1 yılCanım cevap yazma son yazdığıma moralim bozuluyor aklıma gelince de boşver takma sende kapatalım bu konuyu
Soran+1 yılValla tanımıyorum kızı ama erkek arkadaşım yolluymuş onu anladım kızda da vardır bişeyler kesin çünkü eski erkek arkadaşımın bütün arkadaşları filan biliyordu o da duymuştur mutlaka çünkü eski sınıf arkadaşıymış hepsiyle ne diyim Allah belasını versin ikisinin de
Cevap sahibi+1 yılBurcu neydi çocuğun
Soran+1 yılİkizlerdi en başında mı uzak durmam lazımdı acaba
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
2Cevap
Arkadasimla aynisi yasadik baskalari icin kufur hakaret etiler
10 Yorumla
+1 yılpislikmiş seni haketmiyormuş demek ki hayırsızdı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.
+1 yılBüyüyünce unutursun
110 Yorumla
Soran+1 yılZaten yeterince büyüğüm küçük olsam bir anlık hevesti geçti derim takmam
- +1 yıl
Yaşlanınca unutursun
Soran+1 yılUnutmak değil de alışırım
- +1 yıl
Güler geçersin emin ol
Soran+1 yılTek istediğim bu şu an
- +1 yıl
Merak etme. Ahada buraya yazıyorum iyi ki terk etmiş diceksin ilerde. Allah a şükür edeceksin
Soran+1 yılAlışıcamı biliyorum belki ondan iyilerine rastlicam ama içimi en çok rahatlatıcak şey de onun benim yaşadığım acıyı yaşaması ve benim neler yaşadığımı her zerresine kadar hissetmesi
- +1 yıl
Merak etme yaşıyacak.. kimse yaşattığını yaşamadan ölmez
Soran+1 yılTek tesellim bu
- +1 yıl
Emin ol
+1 yılPişman oldu mu acaba?
00 Yorumla
+1 yılOlur gençliktir
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim eski sevgilisi için beni terk etti. Canım çok yanıyor! Bana akıl verecek birine ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar