Yerini kimseyle doldurmanın mümkün olmadığı eski sevgilinin seninle yeniden görüşme isteğine nasıl cevap verirsin?

kavuşmak mı lazım yoksa.. geride mi bırakmak
kavuşmak mı lazım yoksa.. geride mi bırakmak
oldu ya çok sevdin ama bitti bir şekilde
nedenin ne olduğu pekte önemli yok ama o gittikten sonra yerini kimse dolduramadı
hep eksik hissettin daldan dala uçtun ama nafile..
onun hissettirdiğini kimse hissettiremedi sana..
Ve sonra aylar sonra eski sevgilin seninle yeniden görüşmek istediğini sana söyledi
ne yaparsın?
kabul eder misin bunu yoksa red mi edersin?
Eskisi gibi olabilir mi her şey?



#DengesizBirAdam
Yerini kimseyle doldurmanın mümkün olmadığı eski sevgilinin seninle yeniden görüşme isteğine nasıl cevap verirsin?
Cevapla