Biten bir ilişkiniz, suya düşen hayalleriniz, umutlarınız derken...
Kalbinizi kapattınız diyelim. Kapısına hangi yazıyı asardınız?

Kalbinizi kapattınız diyelim. Kapısına hangi yazıyı asardınız?


Tadilat nedeniyle kapalıyız yazardı. Çünkü kalp ölmez. Kırılır, parçalanır ama tekrar toparlamak için zaman gerekir. Ama yine de eskisi gibi olmaz. Çünkü araya birikim ve tecrübe de girmiştir. Bakış açısı değişmiştir artık. Aynı tadilat gibi. Yeni yapılan bir şey ile bozulup tadilat yapılan bir şey nasıl aynı olmaz ise kalp de hicbir zaman eskisi gibi olamaz bence
Tadilat nedeniyle kapalıyız yazardı. Çünkü benim için hiçbir şey sonsuz değildir her acı bir gün biter. Aile bambaşka tabiki ama onda bile istemesende zamanla o acıyla yaşayıp mutlu olmayı acının üstünü örtmeyi öğenirsin. Unutmayı öğrenirsin.
Kapattık! Artık bir şey satmıyoruz. Çok yakında açılacak olan ibretlik aşk hikayeleri müzemizi ziyaret edebilirsiniz yazardım. 🙂
Maddi olarak borç harç dolayısıyla kapalı yazıyor...
Cevap
17Cevap
Bir üst sürüme güncelleştirme yapılıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Size daha iyi hizmet verebilmek icin yakinda gorusmek uzere
Cenaze dolayısıyla kapalıyız. Sevdiğini bırakıp giden zaten bnim için ölmüştür tadilata gerek yok. 🤨
Bir miktar yıkıldım az biraz sonra düzelecemm 😅
😂😂😂
Daha tadilat anca yavas yavas 😂 ama tabikide tadilata el uzatana da asla hayir demem 😘
Cenaze için kalbimin ölmesi şart. Gerisi sadece tadilattır
Bu saatten sonra yazsa yazsa cenaze dolasıyla kapalıyız yazardı ancak... giriş çıkışa rızam yok...
Öğle arası yazardı.
Şıp sevdi bir insanım ne yazık ki =/
Kırılmış porseleni yapıştırınca tutar mı?
ya da heryeri kırılmış yapıştırılmış bardaktan su içilir mi?
Tadilat nedeniyle kapalıyız diye yazfım 1 yılı aşkındır tadilat var ustalar çok ağır çalışıyor çünkü😂😂😂
Edebiyatçılar giremez yazardım
Edebiyatçılar kalbe girmez, girerse edebiyatçı olmazdı zaten ;)
Cumadayım gelcem yazdırırdım 😂
Onu da yazacaktım da başlığa sığmadı, detayda da unutmuşum 🙈🙈🙈
Girmek tehlikeli ve yasaktır
'Imar ve iskan izni yok, tabelaya aldanmayın.'
Pic olmadığımızdan karşı cinsin gözünde hiçiz yazardım ben.
Kalbimin kapısı yok kalbim çiçek bahçesi 😉
Feratlar ve küpekler giremez yazıyor benimkinde
Onarım ve değişim aşamasında
İkisi de ama cenaze daha Mantıklı
Seyyar seviciler , ve dilenciler giremez
“İnsan sevmiyorum yalnızca hümanistim.” Yazıyor.
Bunu anlamak icin zamana ihtiyaç var.
Oy Gelin, Sevdalı Gelin, Öldürdün Beni.
Cenaze dolayısıyla kapalıyız 💔
kilidi başkasında yazqr
Tehlikeli madde var yaklaşmayın yazardı
Tadilat nedeniyle kapalıyız yazıyor knk
İş değişikliği nedeniyle tadilatta..
Aradığınız kalbe ulaşılamıyor
Aradığınız kalp kullanılmamaktadır
Yogunluktan yer yok yazardı 😀
Tadilat nedeni ile kapalı yazar
Bir kalbim yok
Dolu🚷 yazardı
cenaze yazardı
Yoğun bakımda.
İlk gün bedeva😎
Tadilat nedeni ile kapalı
Dükkan kapalı 😀
Cv siz alınmaz yazıyor
Biten bir ilişkim asla olmayacağı için sorun yokk
Hiç bişey yazmam
Tadilat nedeni ile..
İkiside yazmaz..🌹
Dikkat köpek var 😄
Cenaze..
Giriş yasak yazardi
1. si olur ancak
Tadilat
Tadilat yazarın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar