Erkekte 1.98 cm veya 2 metre boy sizce kötü mü? Yani ideallik dışında mı fazla mı uzun?

Böyle bir erkekle sevgili olurmuydunuz? Boya önem veren birisiyseniz özellikle.
Erkekte 1.98 cm veya 2 metre boy sizce kötü mü? Yani ideallik dışında mı fazla mı uzun?
Cevapla