Evli insan bekar birine “keşke seninle evli olsaydım” diyorsa sizce samimi midir yoksa farklı düşüncelerimi vardır?

Ne düşünüyorsunuz?
Not: lütfen ön yargılı konuşmayın.
Evli insan bekar birine “keşke seninle evli olsaydım” diyorsa sizce samimi midir yoksa farklı düşüncelerimi vardır?
Cevapla