Kalbiniz aynı ritimde mi atıyor, yoksa ara ara ritmini değiştiren birileri var mı? :D



Artık kalp ritmim kolay değişmiyor da ben birinin değiştiriyorsam ne mutlu bana..
Bunun için çaba harcamalarına gerek yok zaten yok şu an
teşekkür ederim.
Spor.
Kalp ritmini değiştirmede birebir 😂😂
😂😂
Eig için teşekkürler 😘😘😘
Henüz yok.
Cevap
27Cevap
Bu devirde tipin varsa ya da paran varsa ritmi değiştrecek bulunuyo ama normalsen yüzüne dahi bakmıyolar devir bu devir (hyr yok bizi bulmz ble işler )
Papates kızartması, beni affet ama seni şu an şikayet ediciim, bir de sabah uyanır uyanmaz yediğim baklavaları da şikayet ediyorum.
Kalbimin damarlarında piyano çalıyorlar.
Maalesef onu arıyorum ama bulamıyorum bir türlü sadece beğeniyorum kimse kalbimin ritmini değiştiremiyor neden acaba
Ben buraya niye çıktım niçin çıktım bunu izaha gerek yok gördünüz yürüdüm çıktım. Çıktıkta çıkmadık mı dedik bunlar bir takım uydurma laflardır.
Evettt kalbimin ritmini değiştiren biri var 😍😍 KIYMETLİM😍❤🌼
Evet biri var bazen sevgisinden bazen yaptığı aşırı kıskançlıklarla kalbimin ritmini hızlandırıyor
Kalbim de ritim bozukluğu var. Kardiyoglar maalesef bir çare bulamıyorlar.
Bir zamanlar vardı... Alıp gidince artık ritmi olan şeyde kalmadı
Ritim değişse kalp krizi geçirirdim normal atıyor 🤣
artık sürekli normalden yüksek ara sıra bile değil
Var tabii ki, gıdıklarsa ritmi değişir veya burnum ile ağzımı kapatırsa ritmi değişir.
bir ara farklı ritimlerde atıyordu da, şu an normal halinde atıyor. Keşke birileri ritmini değiştirebilse.. :D
Değecek biri vardı ben kıymet bilemedim kıymet bilmek çok önemli
Ritmi değiştirecek biri var ama onun bundan haberi yok 😝
Bir de gelmiş kızın payında bu yorumu yazıyon piiijjjjj :))))
@Nazlı-Şimşek abla dur karıştırma şimdi oraları :D
Şey sustum 🙈
Şey söylesem kimliğini olmaz mı 🙈
Allahtan susmuştun abla bir de konuşmuş olsan neler olcak 😂 yapma öyle şeyler
Paralı fakir pij utangaç olmanın sırası mı lan 😄🙈
Kim ben mı utangaç 😂 düşündüm de şu an öyle malesef önümüzdeki yorumlara bakıcaz 😝
şu an birileri varda plotonik bir şekilde uzaklarda çünkü
Ritım degıştı mı ıyı de gerıye dönmesı zor oluyor 😊
Can yücel ne güzel demiş.. Demiş demesine de bu devirde nerde mq
Evliyim ve çok mutluyum. Baba adayıyım. :)
Bu arada gifte ki filmin ismi ne?
@CarlosFrancisco ♥️⭐️
❣️❣️
Yüzyıldır falan yok valla
Yok, olmasın da bir süre
Değiştiren varda o bunu bilmiyo : (
Korktuğum an değişiyor ritmi :))
Bu devirde biraz sans lazim sanirim.
Genelde büt diye atıyor kalbim
Aynen öyle kendim değiştiririm 😁
cok hizli attiran biri var
yok ya ölür mölür şimdi ne gerek var.
Şu aralar sadece forvet transferleri
Kalbim aynı ritimle atıyor 😊
Var sanırım yani var gibi
Kalbim yok
Seni biliyoz rascoln sen kalpsizsin. :D
Evet, var.
Var :)
Yok...
Yokki
Yokk
Yok bulamadım
Hayır yok
Maalesef yok 😁😂😁
Var bu aralar
Dpru demiş
Evet var
Maalesef
Galiba
Var evet.
Yok.
Yok.
Şuanlık yok henüz.
Maalesef yok
İyiki var
Hayır yok
Şıanda yok..
Evet var
Yok..
Evet var
Var sözlüm
evet var..
Antrenman.
yok şimdilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar