Sevgilimle konuşarak ayrıldık, birbirimizi seviyoruz ama sevgili olamıyoruz?

sevgilimle konuşarak ayrıldık. ayrılma sebebimiz de çok kavga etmemizden ve biraz kıskanmamdan geliyor, her detayına önem veren birisiyimdir, 2 saat boyunca konuştuk. ben sinirli halimle yazdıklarını umursamıyorum dedim oda bu saatten sonra bende seni umursamıyorum dedi 1 hafta konuşmadık, ara sıra hikayelerine yanıt verip onu yap bunu yapma vs diyordum örn: gece dışarı çıkar. ben ise 1 saate eve git hava soğuk zaten hastasın daha kötü olursun. dedim işte öyle 1 hafta ara verdik sonunda ben ayrılmak istiyorum dedi bazı sebeblerden dolayı ama sebebleride bilmiyorum sordum ama söyleyemeyeceğini söyledi, ve sevgime inanmıyor, sevgime inanmama şeyinide 3 günde karar verdi o hafta da sınav haftama denk geldi o haftalar ilgi gösteremedim. her detayına önem verdiğim için akrabaları ile priv hesabına fotoğraf attı bende birdaha yapmamasını istedim çünkü kıskanıyorum. Ve bana aynen şöyle yanıt verdi: "kısasa kısas yapman yordu artık, sürekli kısasa kısas yapıyorsun" dedi bende "sen bana yapma dediğin şeyleri ben yapmıyorsam sen neden yapıyorsun diyince yine kısasa kısas yapıyorsun" dedi öyle böyle derken tartışık umursamıyorum yazdıklarını dedim 1 hafta konuşmadık ve kararını verdi konuşarak ayrıldık fakat ikimizde birbirimizi çok seviyoruz. o da "seni seviyorum ama böyle olması gerekiyor" demişti ve kızda ruh bozukluğu var onuda belirtmek istiyorum (duygudan duyguya atlıyor) ne yapmalıyım?
Sevgilimle konuşarak ayrıldık, birbirimizi seviyoruz ama sevgili olamıyoruz?
Cevapla