"Aşkın gözü kördür" diyorlar. Peki neden çirkinler yalnız?

Aşkın gözü kördür" diyorlar. Peki neden çirkinler yalnız? #ben neden yalnızımmmmmm... Ayim nerde :(
"Aşkın gözü kördür" diyorlar. Peki neden çirkinler yalnız?
Cevapla