Olabilir miyiz? Çocukluktan beri hayallerim, 💗Sevdiğim ile hayallerim💗 El kızartmaca, su savaşı ebelemec ve körebe oynamak Kırlarda piknik, birbirimize koşmak etrafımda döndürmek Rengarenk çiçekler toplamak papatyalardan taç yapmak Sinema, luna park ve boğaz turuna gitmek Sahilde balık ekmek ve el ele yürümek Kız Kulesi'ne karşı kayalıklarda semaverde çay içmek Ona şarkı şiir okumak, güzel slow bir müzikte dans etmek Birlikte PC oyun oynamak, motosiklet ile gezmek tura çıkmak Tatlı tatlı kavga etmek bile istiyorum Parka gidip salincakta sallamak ve tahterevalli Salıncağı kendi ellerim ile kurmak isterim halatla Çocuklar ile birlikte oyun oynamak istop yakar top Birlikte ip atlamak, deliler gibi bağırmak çağırmak hatta Ona kendi ellerim ile kahvaltı hazırlamak Birlikte yemek hazırlamak sofra kurmak ve toplamak... Ne güzel salıncak yapmışım dimi aşkım 😂
Kurduğumuz hayaller gerçek olsaydı teker teker acaba o zaman daha mı mutlu olurduk?
Oluyor zaten. Hayal kurmak sadece hayal kurmak değildir ki. Başarmak istediğiniz bir işi başarmış haldeki hayalinizi kurabilirseniz, beyniniz duygularınızın desteği ile sizi o sonuca hazırlıyor. Yani hayal kurmak adımı, adım da başarıyı sağlıyor.
Vay anasını ya ben de doyumsuzum ama aşka sevgiye 😅aç gözlü değilim yani 😅Mücadelem de son nefesime kadar devam inşaAllah ama hayalsiz olunca düşünürüz artık 😊
Ne yaparsan yap bazı işler olacağına varıyor Sonerim , tabiki elimizden geleni yapacağız ama sonucu ne olursa olsun hakkımızda hayırlısı buymuş deyip sabredeceğiz , şükredeceğiz inşallah🤗👍
Hayalleri gerçeğe dönüştürmek birazda bizim elimizde, mantık çerçevinde olanları zamanla yaşıyor zaten insan. Güzel hayallerin var, umarım gerçekleştirir ve yaşarsın 😊
Bizler sınırla akla sahibiz ve gelecekte bizi neyin beklediğinden habersisiz. İyi sanacağımız şey felaketimiz olabilir ve felaketimiz olacağını sandığımız şeyde bizi yıkmayıp çok daha güçlü hala getirebilir
Eğer her istediğimiz olsaydı hayal kuracak şeylerimiz olmazdı. Hep mutlu olsaydık bir hedefimiz olmazdı. Dünyada ki varoluş sebebini bilenler bu duygu bunalımlarına girmiyorlar.
Yaaaa cok tesekkur ederim🙈 bilemeyiz ki belki kurduğumuz hayaller hakkımızda hayırlı değil ve gerceklesirse keske böyle bir hayal kurmasaydim da diyebiliriz... boyle bir ihtimal de var😊
Çok isteyip de zamanla bazılarına inatla sahip olduktan sonra pişmanlık getirmişti çoğu zaman. O yüzden Takdir-i İlahi deyip bekliyorum, kafama takmıyorum fazla.
Tabii ki, ama çok şey istemiyorum işte şu pasaport işim bitsin daha mutlu olurum be 😂 Senide ne güzel hayallerin varmış... O hayallerini yaşamayı Allah nasip etsin!!!
Olmazdik bence kotu seyler olacak ki güzel hayaller kurmaya devam edip onlari gerçekleştirmek icin daha cok ugrasiriz daha degerli olur herseyin zoru daha tatlıdır bence🌺😇
Kolaylaştırınız güçleştirmeyiniz müjdeleyiniz nefret ettirmeyiniz hadisi şerif. Neden zor daha tatlı olsun ki? Niye yani? Bazılarının hayalleri bazılarının yaşamak istemedikleri! Benim birkaç hayalim olsaydı daha mutlu olabilirdim diye düşünüyorum. Hayallerden uzak durmak daha iyiymiş bunu farkettim
Ben hep azla yetindim. Hiçbir şey kolay olmuyor. Bıktım usandım! Bana de kapı çok açıldı ama yanlış kapıları seçtim insanları insan sandım değiller miş
Ben engelledim abi hayırdır yani kimse benim sevdiğimi sevemez öperim onu lisede bir akrabayı ormana kaldırıp linç etmiştim hayırdır kim seviyor benim sevdiğimi
Hımm yaparım abi niye yapmıyorum ben çok karakolluk oldum yaparım valla müslümanın malını canını namusunu şerefini koruması farzdır mükelleftir herkes haddini bilecek 😊
Varsam iyide, eğer ben yoksam büyük sıkıntı.. Hayal de bile yüzüm gülmüyor ya😄bu nasıl bir soru! Sonuçta benim hayalim yani adam ne bilsin ne düşündüğümü🙄😄
Hayalleri bıraktım kardeşim hayırlısı akışına bırakmam su akar yolunu bulur ama kim bilir nereye akar dolar taşar yön veren benim biziz akışına bırakmak
Kurdugum hayallerin pesindeyim ve pes etmek istemiyorum. He kese tavsiye ederim pes etmeyin.))) Bazen icten istemekle her şey oluyor ama kalbinizle isteyin ben oyle yapiyorum oluyor
Sana göre olabilir bir başkasına küçücük basit gelen şeyler bir başkası için çok değerli olabilir. Olan şeyler bunlar değil. Olabilir şeyler ama bazen olmuyor işte.
En İyi Cevaplar