Belki de hayallere inanmasaydık sadece yaşamak için yaşasaydık daha mutlu olurduk mu?

Hani insan heveslenir de emek verir bir fidan diker ya sonra o fidanın büyüyüşünü izler Baharda tek bir meyve verir o fidan sen o meyvenin her gün büyümesini izlerken çok mutlusundur sonra tam olgunlaşacakken bir bakarsın meyve dalında yoktur birisi koparmıştır o meyveyi... (buraya bir boşluk bırakıyorum burada ki duygularınızı duymak istedim belki kızdınız belki de bir çoçuk aldı diye helal ettiniz ya da başka bir şey ) işte dünya öyle b@k tan bir yer insanlarda dünyada aynı aslında çok fazla emek vermemek gerek sen ne kadar emek verirsen sonunda birisi onu elinden alacaktır artık bu alanın nasibi midir yoksa senin bahtsızlığın mıdır orası muamma

Belki de hayallere inanmasaydık sadece yaşamak için yaşasaydık daha mutlu olurduk mu?
Cevapla