Benim çogu hayalim oldu, sadece uzayda değilim ama gemide yüzlerce yanip sönen ışıga ve düğmelere kumanda ettim sadece uzay gemisi değil normal gemiydi 300-500 kere ucakla uçtum ama uzayda. Mahsur kalan astronotlar var iyi ki olmamışım dediğim de oluyor. Mutlu muyum , eğer soyadıma bakarsak evet soyadim Mutlu. Biraz geçmisime bakarsam hayata çok çekingen utangaç kızların hiç umursamadığı biriyken bunun intikamini kötü sekilde almış birçok maceram aşklarim oldu her defasında yarim macera kaldı, bahanem vardi seviyorum ama Gemi kalkıyor. Yarım ama cinsel aşklar hepsini yasadim fransizca rusca ispanyolca çince portekizce ögretti ingizce dışında. Bir taraftan doysaydim hepsinden bikacaktım hepsi tatlı anı kaldı. Tek başina Mal mulk sahibi oldum. Çift vatandaşlik aldim, Artık Eskisi kadar güçlü değilim, şimdi eski yatirimlarimi kullanıyorum.
Bazen hayır görünende şer olabiliyor.. Rabbim bizim için en iyi olanı bizden iyi biliyor.. O yüzden olmayana da şükür..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Herşeyin yolunda gittiği tek bir dünya var o da hayal dünyasıdır , hiçbir aksaklık olmaz ve her şey olur biter 😂 işte keşke hep böyle hayal ettiğimiz gibi olsa mesela 🤔😂