Güncellemeler
+1 yıl
*Arzusundan olacaktı 😀
Şunu farkettim bugün ertelediğimiz hayaller onu yapma arzusuyla daha fazla mutluluk veriyor. Ama icraate geçirdiğimiz hayallerin hevesi max 1 ay sürüyor 😄 yoksa ben erinmeye mi alıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ertelediğim zaman kendimi tembel hissediyor ve gurur yapmaya başlıyorum. Benim anlayışıma göre tasavvur edilen şey ya yapılır ya da yapılmaz. Peşinden köpek gibi koşulmaz.
Farklı bir düşünceymiş seninkisi 😀
Yaşam sebebi olmuş hırslanıyorsun ya hedefin olmuş o artık
Evet haklısın
Hep mutluyuz ya ne olacak ki