"Çok özledim ama uzak durmak zorundayım, bu acıyı bilemezsin sen". Platonik aşk yaşadınız mı?

Platonik aşık hiç olmadım, şükür olmaya da niyetim yok.
Imkansız aşk
Imkansız aşk

"Çok özledim ama uzak durmak zorundayım, bu acıyı bilemezsin sen". Platonik aşk yaşadınız mı?

#mutlugeceler
#kuşumSevdalı
"Çok özledim ama uzak durmak zorundayım, bu acıyı bilemezsin sen". Platonik aşk yaşadınız mı?
Cevapla