Kardeş dost yerine koydugun kisiyi kaybetmek

Merhaba arkadaşlar iki yıl ev arkaşım olan kendime çok yakın buldugum hatta o iki yıl boyunca yediğimiz içtiğimiz ayrı olmayan arkadasima o günleri anımsatacak bir albüm hazirladim içine bazı yerlere duygularımı yazdım kardeş oldun bana gibi yazılar çok duygulandım kendisine dün mesaj attım doğumgünü hediyesini biraz geç kalacagini soylemistim ve bana cevap vermedi defalarca oldu aynı şey bugüne kadar hep olumlu düşündüm çok uzak davranıyor konuşmaya gelince gayet iyiyiz ama umursamıyor bu şekilde siz ne yapardınız ona içimi dökecegm mesaj ataym mi yoksa artık umudu keseyim mi
Kardeş dost yerine koydugun kisiyi kaybetmek
Cevapla