
Fazla hayvansever ve nikah şekeri davetiye masrafı yerine bunu istese?

Kızmıyorum tabiki hayvansever olmak harika gerçektende (bende onlardan biriyim). Ama farkında mısınız bilmiyorum 20 yıl öncede evsiz susuz ve yemeksiz onca hayvan varken kimse bu denli reklam içerikli paylaşımlarda bulunmuyordu. Peki sebep ozaman kimse hayvanları umursamıyor muydu? (Hiç sanmıyorum)
Mok gibi olmus... ne kadar bir davetiye 2-3000 mi... ikisini karsilayacak paramiz yok dan tutta uc kurus bagis yaptik gozunuze sokalim dedik e kadar gider...
Kesinlikle bu tarz birşey düşünüyorum sessiz kulların duasıyla kurulan bir yuva varmıdır bundan güzeli ❤️
bak işte o vakit evlenirim 😂
benliğim böylesi kutsal bir göreve feda olsun 😂
Cevap
7Cevap
Çok güzel bir fikir , hatta şeker yerine mama olsa nikaha gelen herkes bir sokak hayvanını doyurmuş olsa ne güzel olur.
Güzelmiş gadası
Minik dostlarımıza böyle jestler yapmak için düğünü beklemeyelim lütfen, onlar bize emanet
O zaman düğüne vereceğin parayıda bağışlasaydınız tam olsaydı.
Himm ne güzel o yeter ki istesin o mutlu olsun bende onunla mutlu olurum zaten 🤔
Güzelmiş ben beğendim.
Sacma sirf gosteris adina boyle sey yapilmasi. Sanki dunyada bir hayvan sever bu insan neyi kanitlamaya calisiyorsa herkesde kendini hep bir ben özelim ben digerleri gibi degilim
gibi gösterme cabasi beni boguyor cok samimiyetsiz olmus sevmedim
Ben bir yarar goremedim dugunde takilan altinlari hayvanlara mi bagislamis? Yoo
tek ustune bastirmis farkindalik yaratmak icin
neyin farkindaligi onuda anlamis degilim. Gosteris bana gore hala ayni gorusdeyim. Iyi gunler
Super, lutfen yapin :)
Çok hoşşş
Çok güzel ❤️
Yorumsuz😂
Bence çok güzel 🙂
Harika bişey bu 😍
Bence çok mantıklı
baya iyi olmuş
Ne kadar güzel.
Cok iyi yapmislar
Hoş olur
Nebilmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar