@oɿƚꙅɘɒm bey tabiki de davete gidilir değil mi.. 😅😍

#tatlıkız 💕
@oɿƚꙅɘɒm bey tabiki de davete gidilir değil mi.. 😅😍

#tatlıkız 💕
Düşünmeme bile gerek yok, elele doğru davete gidiyoruz sevgilim. Maç olmasa da olur 💙🩵🩷💚
Ah canım benim ya akıllı adamın hali bir başka güzel.. 😍❤️
Biliyorum.. 🩷🩵
Maç daha önemli. Sende bir kere oluyor 😂
Hayır tabiki davete söz verilmiş.. 😅
@o-m sen davete git kardeşim 😄
Tabiki de davete gidecek.. 😂
Hortum mu kıble mi 🤣
@oɿƚꙅɘɒm 😂
Bakın ne buldum 😂
https://youtu.be/9EMXcn5q--M?si=WJMkD5wpdE5Zgq6X
@oɿƚꙅɘɒm gaza getirmiyorum kardeşim 🤣 maçtan filan zaten bir şey olmaz. Eğlenmek en güzeli.
@oɿƚꙅɘɒm yok yok senin başının etinden ayrılmasın 😄
@oɿƚꙅɘɒm canımsın ya.. 😍 @ertugrulkartal1903 dost musun düşman anlamadım ki.. 😂 Sevdiceğimi tahrik etme adam ne güzel benimle geliyor işte.. 😅
Dost tabii ki. Gidin davete dans edin erik dalı oynayın eğlenin 😂
@oɿƚꙅɘɒm yok ama yaa ağlarım şimdi 😭
@oɿƚꙅɘɒm öyle mi demişler canım.. 😅 @ertugrulkartal1903 aynen gidiyoruz sizin yerinize de oynarız biraz.. 😅
Oynayın oynayın ben sevmiyorum zaten oynamayı zorla kaldırıyorlar piste. 🤣
@oɿƚꙅɘɒm bende Beşiktaşlıyım 😄
@ertugrulkartal1903 tamam tamam ağlama.. 😄
@oɿƚꙅɘɒm tamam hadi gidelim.. 😅
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim..
Cevap
16Cevap
Gs değil Galatasaray diye yazılır😅
Otururuz izleriz hiç sıkıntı yok
Siz öyle yazın ben böyle yazdım.. 😅
Ben bir şey demezdim ama sevgilim habersiz bir şey yapmazdı tabi ki de.. zaten bir yere gidilecekse de birlikte giderdik mutlaka.
Daveti bir şekilde iptal ettirir hatunumu alır beraber maç izleriz :D böyle önemli bir maç kaçmaz :D
İkna edebilirsen et.. Kolay gelsin kadınlar inatçıdır.. 😅
Fanatik bir GS taraftarı ile beraberim o maçı izler ben de davete giderim ayrıca ondan habersiz emrivaki söz vermem zaten
Muhtemelen davetten haberi vardır.. 😅
Benim de maçtan haberim vardır o zaman da sorun kalmaz zaten 🙂
Davete söz verirken bana sormuş mu o önemli. Ben Beşiktaşlıyım o ayrı konuda Beşiktaş maçı için bunu sorgularım :D
Sormuştur herhalde ne bileyim ben.. 😅
Benim maçtan haberim olmayacağı için davete giderim. Genelde derbiler oynadıktan sonra sosyal medyadan görüyorum da 😂
boş ver en güzeli.. 😅 Maça gidip de ne yapacaksın.. 😂
Öyle diyorsan öyledir.. 😄
Futbolcularla davete git o zaman derim. 1 hafta konuşmam. Trip atarım.
😅😅
Davete gidilir maçın özetini sonradan izlese de olur idare etsin
👏🏻
Canım cicim aşkım..
😂😂
Git izle derby önemli derdim. Ciddiyim futbolu sever erkekler onu kısıtlayıp kendimden soğutmam seviyorsam. He sevmiyorsam zaten o seviyordur gitmez.
İzlemeyi çok istiyorsa onunla maça giderim. Futboldan anlamam ama sorun değil.
Ben zaten o gün kimseye söz vermem sevgilimle maç izlemeye giderim
Onlar maçı izlesin, biz davete..💃🏻Gerisini o düşünsün.
Ben davete gideyim Kocam da maça gitsin ne olacak ksjsjs
Ben Beşiktaşlı olduğum için burnundan getiririm.
Mezarımı kazın bayıra düze 😊
Nedenmiş.. 😱
Allah Allah neden maça mı gideceksin.. 😅
Hımm gelin hanım elimaşalı mı abim.. 😅
Davete gidicek o kadar derim😀
Kesinlikle.. 😂
Akıllı adam kabul eder.. 😅
Silerim gider.
Nereye gider.. 😄
Maç mı davet mi.. 😅
Haklı bulurum
sonuçta Galatasaray maçı bu
Ben söverim ya , futbol nedir
Beşiktaşlı değilmiş zaten ayrılayım bari.
Ben maça giderim
Beraber izleriz. Davette geride dursun
Nereye gidiyorsunuz kız düğün mü var😂
Kralsın başkan hadi maça derim
Maç bitince davete gidilebilir...
fenerbahçem :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar