AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Neden gitmeyeyim?
Git kardeşim
Ne münasebet
EyvAllah yakışır
1 sene beraber yaşadık sonra evlendik çok mutluyuz
Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize
Amin herkese
Gitmem
Gerçekten mi😅
Neden şaşırdın?
Yoo şaşırmadım ki😅Dönüş yapacağın bir şey yapmak istedim 😅
Ben de diyorum neden şaşırmış 😅
Hehehe yok yok😅Mesele sevgili olmuş ama sevgilinisin evine gitmemiş bir kız namusludur genel olarak 😅Hani böyle bir sevgili olmuşsa neden olmasın fakat giden birini istemem dünkü soru ile ilgili 😅Yani mesele neler yaşamış o önemli
Umarım bulursun
Aramıyorum şuan😅Borçlarımı bekliyorum ben bitsin hayırlısı olursa olur olmazsa ahirete kalır😊
Anladım
Kesinlike gitmem.
Biliyorum ve inanıyorum Nesli 😅Tünaydın
Bilmene ve inanmana sevindim 😂 Tünaydın 😅
Eksileyen mavili kim yahu? 🤔😂
Sevinmene sevindim Neslihan 😅Boş inananlardan biri 😅 napıyorsun nasılsın
Ben de senin sevinmene sevindim. Bence boş bir insan evladı beni eksileyen. Iyiyim sen nasılsın? 😊 Hayatimda radikal değişiklikler olacak yeni yılla birlikte. Onları düşünmekteyim şu an🤔 😂 sen ne yapıyorsun? 😅
EyvAllah Neslihan😅 Kesinlikle öyle boş insan 😂Allah iyilik versin İyiyim bende çok şükür 😅Oooo hayırlısı nasıl yani o değişiklikler birlikte düşünelim😅Ne düşünüyorsun😅İzinliyim misafir geldi venomu izliyoruz 😂çay sigara
Sonra anlatırım istersen sana 😂
Tamam tamam 😅İnboxta da olur 😅
İnbox ne ki? 🤔
Mesaj 😅
He anladııım. Müsait olunca atarim ben sana mesaj. Zaten sen de pek müsait değilsin 😅
Aynen aynen daha diğer soru da var yani 😅
Yuh 4 tane eksi atilmış 😑
Çekemeyenler çok 😂
Harbiden ya. Ve eksi atanların üçününde erkek olması kadar abes bir durum yok. Evlenecekleri zaman tertemiz bu tarz şeylerden uzak kız isterler. 😂
Hehehe hemde nasıl 😅Boş insanlar bir de şey yaranmaaya çalışanlar 😂
Evet ya. Salaklar hepsi. Uzay boşluğuna atarım onları😂
Hehehe atalım 😂
Yuppi 😂
Yes yes 😂
Ondan ondan 😂
Tamam tamam tutma beni 😂
Tutmuyorum ki 😂
Tamam 😅
😂😂😂
Orsbumuuum gidiim mq
Gidenler bacım değildir daha düzgün olmalısın!
Peki
Ben gidiyorum demedim zaten
Orsbumuyum ben gideyim? Dedim
Gidenlere bacım demiş oluyorsun ne alakası var orusluluk ile
Orrruspu demiş oluyorsun
Şaka mi lan😭😭😭
Orsbular gider diorm ben
Allahim su mumin kardesimize biraz akil ihsan eyle Allahim👼
Orruspu değildir her giden
Okay
Gitmem sanırım
Hayırlısı abi 😅
Hayır
EyvAllah
Gitmezdim.
EyvAllah
gitmeeemmm
EyvAllah ne güzel
Gidilmemeli.
EyvAllah yakışır
Hayır işim olmaz.
EyvAllah yakışır
Hayır
EyvAllah
Hayır gitmem
EyvAllah
gitmezdim
EyvAllah ne güzel
Gitmem abi
Yakışır kardeşim 😊
zinaya girer kanka
EyvAllah biliyorum
İzin verirse giderim
EyvAllah abi 😅
Gitmem.
Bilmiyordum sanki 😅
Bildiğini biliyordum ama yine de hatırlatmak istedim 😀
EyvAllah yakışır 😅Ben hiç unutmam zaten 😅 Napıyorsun nasılsın
Iyiyim sen nasılsın?
Allah iyilik versin 😅Dürüst olayım mı😅
Amin cümlemize inşallah 🙏 ol bakalım 😊
Amin inşaAllah 😅İyi gibi ama iyi değilim emin de değilim iyi olsam mi olmasam mı iyi olacak bir sebeb bulamıyorum 😅
Bence senin kafan karışmış yat uyu en iyisi 😀
Hehehe karışık zaten 😅Düşün düşün çıkamıyorum işin içinden uyumak olmaz bir soru daha soram 😅Bir aşk sorusu versene😅
Neyi düşünüyorsun o kadar, iyi ol işte sebep ne lazım 😀
Aşk ilişkilerinde fenomen olan sensin benden mi soru bekliyorsun hiç anlamam ben 😊
Gelecekti eşimi, yuva kurmayı, borçları, ailemi insanları hayatı her şeyi düşünüyorum Azra sebeb lazım hehehe ne olcak ya içinden geçen bir soru söyle işte😅
En klasik aşk sorusu öyleyse "Aşk mı, gurur mu?" 😀
Aşkı bitirecek sebepler?
Aşkın ömrü var mıdır, varsa ne kadardır 😀
Bayağı saçmaladım içlerinden seç 🙈
Peki aşk mı gurur mu? Şöyle bakem 😅
Ben çok beğendim çok güzeller 😅
Bana sormak için mi istedin ben KS halkına soracaksın sanmıştım 😊
KS halkına soracaktım ama sana da sormak istedim hazır bulmuşken seni 😅
Sorduğum sorunun cevabını bilmiyorum ne desem bilemedim 😅
Aşk da ağır basar gurur da. Gururu seçip aşkı harcayanlar mutlu olamaz bence. Ama yine de gururunu çiğneyemezler. Genel cevap oldu bu şimdi kendimi sınavda hissettim 😅
Bildiğin kadarıyla yeterli. Hehehe çok tatlı yazmışsın. Katılıyorum ikiside ağır basabilir. Mesela ben aşka gurur yok derdim ama hatun parası yemem almam.
Hayır öyle aşkta gurur vardır tabii ki. Aşığız diye de yüzsüz olacak değiliz.
Bahsettiğim gurur mesela ayrılırsın barışmaya adım atmazsın gururundan. Bunun gibi şeyler
Aynen öyle 😅Adım atarım yahu depar atarım sen ne diyorsun 😅Ben haklı da olsam özür dilerim uleyn 😅
Işte burada sen aşkı seçiyorsun ve kazanıyorsun 😀😀
Şimdiye kadar hiç kazanmadım! Bunlar geçmişte olan şeyler. Artık öyle olur muyum bilmiyorum. Korkuyorum
Valla demin bir hışımla saldırdın ben evliliğe doğru gidiyorsun sandım 😅
Yok yahu daha ortada hiçbir şey yok😅Çok şükür
Hayırlısı olsun o zaman 😀
Amin inşaAllah da ne hayırlı olsun sanki biri var 😅
Ne bileyim her şeyin hayırlısı olsun işte 😅
Hiiii amin inşaAllah 😊
Gitmem
Ne güzel
Hayır
EyvAllah yakışır 😅
deplasmana gitmem :)
EyvAllah yakışır abim😅
Hayır
EyvAllah
Hayır
EyvAllah
Gitmem
EyvAllah ne güzel
Olursa giderim.
EyvAllah
Gitmişligimvar
EyvAllah abi 😅
Hayır tabiki de
EyvAllah
👍👍
Hayir gitmem
EyvAllah yakışır
Hayır gitmem.
EyvAllah yakışır
Gitmem gurucum
EyvAllah
Gidilmemeli
Bence de
Giderim
EyvAllah abi
Mezhebim kaldırmaz.
Neden
Ne neden kardeşim?
Giderim ama uyumam🙂
EyvAllah
Neden olmasın
Olabilir
Gitmem.
EyvAllah yakışır hoş geldin
Hoş buldum 🌺nasılsın?
Hoş gördüm 😅Biraz iyi biraz kötü çok tepki geldi çok tartıştım edepsiz çok 😅Onun haricinde iyi gibi sen napıyorsun nasılsın
Ben iyiyimde bir bakym dedim siteye ve ne tepkisi kimden aldın? 🤔🙂
Soru da bir sürü tepki 😅Küfürler tartışmalar bazılarını kaldırdım 😅Klavye delikanlısı çok 😅Bak bak yeni soru çıktı 😅Bak bakalım hoşuna gidecek mi😅
Waw eksi yedim 😅😂
bir hemcinsim kıskanmış😅
Güzel insanları kıskanırlar 😅
Bilemedim bu sanki bir senin hayranın olupta benim seninle olan sohbetimi baltalamak isteyen bir pembeli gibi 😅
Yok yok hayranım yok 😅Canları cehenneme 😅Diğer soruda devam edelim 😅
Peki 😅😂
Dur dur bak yine neler neler var😅 Eski hesabtan çekemeyenler bile yazmış 😂