Eşimin ailesi yüzünden sürekli tartışıyoruz 4 aylık hamileyim eşim aldır diyor ne yapmalıyım?

Ailesi dediği sadecr ablası ama ne eşim ne annesi ne başka kinse ona bişey diyemiyor. Kendisi kocasının tarafına pek gitmez bana her gün anneme çıkıcaksın bakıcaksın bir hez hep beraberiz her yere beraber gideriz gibi laflar ediyo ve herkes de onu dinlemek zorunda kalıyo. Eşim de annesi de onu dinliyor. O kocasının tarafına yapmıyo neden bana karışıyo dediğimde kimsedenses çıkmıyp. Artık tartılmalar gittikce sıklaşmaya başladı sussam enayi yerine koyuluyorum mesela bu aksam eşim 4 de ablasına gitti 11 de geldi sonra da işe gitti zatenbeb evde hamile başıma tekim. Kaç gündür beraber gidiyoduk ypruluyorum evde dinleneyim dedim eşim gitti ben kaldım. Tartışmaların sonucunda eşim ailesşne olam fazla düşkünlükten vaz geçmiyor ve bana cocuğu aldır dedi. Ben ona kıyamam ki. Doğursam da cok zor ailemin yanına nasıl giderim ailem tanınmış insanlar birsürü dedikodu laff.. baba evi ne kadar güzelcolursa olsun geri dönmek çok zor. Ben ücretli öğretmenlik yapıyorum atanamadığım için maaşım da çok iyi değil. İşin bir de duygusal boyutu var o kadar haksızlığa uğrradım kabullenemiyorum. Napıcaö bilmiyprum. Kaç gündür üzüntüden perişan oldum bebeğim de hissediyodur. Mantıklı düşünemiyorum duygusal davranıyorum ne yapmam lazım?
Eşimin ailesi yüzünden sürekli tartışıyoruz 4 aylık hamileyim eşim aldır diyor ne yapmalıyım?
Cevapla