Kıza mesaj atmasam o atar mı bir süre sonra o da aynısını yapıyo ben dayanamayıp atıyorum?

Mesajlaştığım kız bana uzun süre sonra dönüyo ve konusma bittiğinde görüldü atıyo devam etmiyo konusmaya ben bu kıza bir süre o yazana kadar yazmasam yani yazmasam o yazar mı bana? yazarsa ilgisini anlayabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Soğusun istemiyorum ama story felan atıyo onlara da girmiyorum masuz.
Kıza mesaj atmasam o atar mı bir süre sonra o da aynısını yapıyo ben dayanamayıp atıyorum?
Cevapla