Kız arkadaşım ara vermek istedi. Bu dönemde ona mesaj atmak istiyorum ama bir tarafım da bunu yapma diyor, ne yapayım?

Kız arkadaşımla 1. yıldır beraberiz. Birbirimize çok bağlıyız. Her konuda birbirimize destek oluyoruz.
Kız arkadaşım beni çok seviyor ve çok kıskanıyor. Genel olarak sürekli uyum içindeyiz gerçekten çok iyi anlaşıyoruz planımız bir an önce evlenmek ve aynı eve yerleşmek. Arkadaşları bunca zaman saçma sapan hareketler yaptı fakat kendi kişiliğimi bozmadım. Bu ne zaman arkadaşlar ile ilgili saçma sapan sorunlar yaşadık kız arkadaşım yüzünden saçma sapan kişilerle muhatap oluyor en çok kızdığım konu buydu ve bunu düzeltti. Onun dışında kız arkadaşım Aynı ruh değişimleri olan birisi. Bazı tepki veriyor ve üzülüyor.
Arkadaşları sürekli onun dışında ve ondan habersiz planları kurdu. Ve bundan gerçekten hoşlanmadı. Ben de kendi sorunlarım var ailemle uğraşıyorum. Ailemden birisinin yakında ameliyat olacak ona ben bakıcam 15 yaşından beri çalışan biriyim bunca zaman ailemdeki erkek görevini üstlendim babam sürekli pasif durdu bu yüzden sürekli sorumluluk aldım. Her şeyi tamir etmeyi biliyorum. Kız arkadaşımında bir sürü sorunu var her konunda ikiz gibiyiz. Geçen hafta arkadaş ile sorun yaşadı ve gelip acısını benden çıkarttı. Ve sonra gitti ve arkadaşı ile eğlendi. Bende onunla konuştum. Aynı şeyleri tekrar etmesine yorulmuştum. Onunla konuşunca kendine zarar verdi. Sonra onunla konuşup durumu düzelttim. Sonra ise Kız arkadaşım bu hafta saçma sapan şeyleri tekrar etti ve Bunlar da benim güvenimi kırdı ama çok fazla konuştuğumu biliyorum fakat Bunlar da beni yoruyordu bu hafta eve gittim ve ailem kavga etti. Onları durdurdum ve panik atak geçirdim. Acile gittim kız arkadaşıma mesaj attım. Bakmadı bana sakinleştirici vurdular. Ona ulaşamadım ve arkadaşının aradım eve geldi ve bana arkadaşlarımla buluştuğum için mi panik atak geçirdirdiğimi sordu. Bende bana bunu yapma dedim. Oda sakinedi ve onla konuştum özür diledi. Sabah oldu benden kaçıyor gibiydi aynısını tekrar edince bende yoruldum ve onla konuştum benden uzlaştı sonra bana ayrılık mesajı attı. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Hala beni sevdiğini ve benimle devam etmek istediğini söylüyor bana çok değer veriyor fakat bu neden birden oldu bilmiyorum bu ikimiz içinde çok ani oldu çok telaşlı bir haldeyim bu ikimiz içinde sarsıcı oldu barışmak istiyoruz fakat kız arkadaşım benden uzak durursa ondan giderek soğuyacağim onlarla konuştum fakat cidden yoğun bir dönemde
Güncellemeler
+1 yıl
Ondan bunu beklemezdim o da ani bir duygu değişimi olduğunu söyledi. Kendisini tekrar etmekden yorulmuş. İlişki hakkına düşünecekmiş benden uzaklaştı fakat bu gerçekten hoşuma gitmiyor rahat edemiyorum
Kız arkadaşım ara vermek istedi. Bu dönemde ona mesaj atmak istiyorum ama bir tarafım da bunu yapma diyor, ne yapayım?
Cevapla