Her kaslı erkek karizmatik midir?


Kasi herkes sever ama cok da onemli degil hani olmazsa da olur derecesinde severim.. bir onem tasimiyo🤷♀️abartisi da cirkin ayrica.
Her kaslı erkek karizmatik değildir bazılarına çekicilik katıyor.
Kişilik önemli. Kas, tip başka talipleri meydana cikarir ve kadının sevdiği şeylere ortakci çoğalır 😃... UK...
Bence hayır. Sadece bazılarına yakışıyor.
Cevap
79Cevap
Önemli olan fit olmak kaslı olup da kaba görünen, itici olan (aynı zamanda bunlar kendini çekici sanır) çok erkek gördüm
Sakal bırakınca seksi olmuyorsunuz yakışan var yakışmayan var benim tercihim sakalsız kesinlikle
Soldaki arkadaş zayıf ama çok çekici belli olan kaburga kemikleri çok hoş göbek de yok kılsız tüysüz istediğim gibi
Sağdaki ise Nick Bateman adam tek başına şaheser sakal yakıştırdığım nadir erkeklerden kaslı ama kötü durmuyor
Şimdi gelip sanki sana bakacak bunlar dersiniz bakıp bakmamasından değil kafamızda kurduğumuz idealler vardır ve bu normaldir

Kaslı erkek çekiciliği diye bir şey var ancak balon gibi kasları olan erkekler için geçerli değil. Onlar tamamen itici...
Erkeğin yüreği yakışıklı olmalı, yüreği kaslı olmalı ki erkek erkek gibi erkek olsun.. Öyle Herkül gibi tiyniyetsiz korkak çok erkek müsveddesi gördük..
Karizma kas yapısına endeksli değildir. Her kaslı erkek karizmatik olmaz. Her karizmatik erkeğin kaslı olmadığı gibi..
gerek yok bence. kadınlar ne istediklerini bilmiyr. kaslı seviyor fakat sert davranılınca feryat ediyor
Ben o 83 içinde değilim... bu her erkek aldatır demek gibi bir genelleme olmuş. Bence bir yerden sonra iticidir kaslı erkek
Öyle mademde neden tüm güzel kızların yanında, sanki evde sabaha kadar Cs Go oynayıp, pizza kemiren tiplere sahip, göbekli, şişman, tipsiz adamlarla beraber?
Para ve slk istiyolar
Kadınlar dünyada iki şeyi üst olarak kabul eder. Güç ve para. Kaslı erkekler bu yüzden dikkat çekiyor. Kaslı olmayan erkekler iiçin tavsiyem zengin olun :)
Ben onu bunu bilmem bence bombiş bir göbis daha samimi ve babacan duruyor. Birde hafif seyreldimi saçlar offf yeme de yanında yat.
Sonuçta dönüp dolaşıp buraya geliyor olay (=
Dış görünüş önemli tabiki fakat dışı güzel görünen bir adamı tanıyıp beyni olmadığını görünce hayal kırıklığı yaşayabilme ihtimali %70
Ne kaslısı ya göbekli olucak erkek dedigin az😀 kizlarr zevklerini bilmiyo bence 😊
Kaslıları seviyorsunuz ama ne hikmetse göbeklilerle evleniyorsunuz.
Para ve slk istiyolar o yüzden
Vücut kasi yapıcam diye beyin kası olmayan insanlar o kadar itici geliyor ki
Karlı ve atletik erkeklerden horlanmayan kadın özgüveni olmayan o kişiyi elinde tutamayacağını düşünüp korkak kadınlardır.
Bende bu sorunun cevabını çok merak ediyorum
Kendin karar ver..!
Kadından kadına değişebilir, kaslı değilim ama fit bir vücuda sahibim. Eleştiri almadım hiç. Kas herzaman işe yaramayabilir. Tabi zevkler tartışılmaz.
Her kaslı erkek tabiki de karizmatik değildir. Bazılarının yüzü Allah affetsin müebbet iken 1.70 boyuyla kas yapmasıyla atom karıncaya dönüyor. Bu tiplerden koşarak uzaklaşmanız tavsiye olunur ✔️
Tipine sıçtığım bunu söylüyen keşke güzel bir kız olsa
170 boyuyla senin için mi kas yapıyor olabilir? Kas yapmak emek ister hanfendi. Gerektiğinde haftanın 6 günü gitmeyi gerektirir. Sabır ister. 170 deyipte küçümsediğin adamın emeği büyük olur. Olaya sadece boy kilo olarak bakmayın.
Her kaslı erkek ister istemez karizmatik olabiliyor kaslı ise 1-0 önde başlıyor ne yazık ki sıradan erkekler de 1-0 yenik başlıyor ama kaslı olmayıpta karizmatik erkek var mı derseniz var oda fazla değil Mars’a gitmek gibi bişi galiba😁
Bence değillerdir karizma = Vücut yapıs, giyim ve kuşam, beyni kullanma ve yaptığın işe alakadan geçer tabi benim fikrim bu
atletik vücudu olan uzun boylu erkeklerde çok aşırıya kaçmadan çizgilerini ve hatlarını belli edecek tarzda yapılan kaslı bir vücut mükemmel duruyor :)
Yo tipde önemli hem aşırı kaslı olanlar itici geliyo gerçekten abartılı olmayınca hoş durabiliyo
hafif olabilir bence kizlardada hafi kas güzel duruyor
Kadınların %100ü yakışıklı erkeklerden hoşlanır. Benim gibi tipsizleri de arkadaş olarak görürler.
Vücuduna orantılı olsun, kasıntı değil doğal dursun
her kaslı erkeğin illa bir baklavası var diye karizmatik kılmaz yüzünün güzelliği önemli vücudunun değil
değildir bazıları öyle sever bazıları böyle sever gönül bu ota da konar çöpede konar
herkeste durum farklıdır
kaslı diye karizmatik bulmuyorlar zaten karizmatik bulduklarını kas yapınca daha çok beğeniyorlar
Ben %17 yim bilemicem karizmatik gelmiyorlar bana 🙈🙈🙈
Bence güzellik görecelidir kimine göre kime göre değişir
Peki kasmı adamlıkmı lafa gelince kızlar adamlık diyor bence bu soruyu kızlar düşünmeli
Ona bakıyolar mı peki?
Haklısın ama geneli öyle
Bizde ilk tanıştığımız fizikte kalan bayanları seviyoruz ama gelin görün ki olmuyor :)
hayır. Bazıları istediği kadar kaslı olsun sıfatsızsa yine tutmaz
İtici diyen %17'lik bayan tayfasının KS'de toplanmış olması da ayrı bir soru
Süs köpeği ne hareket ediyorlar ne yiyorlar pompa ile basılmış gibi şişmiş şekllde aramızda 😃
10 seneye kalmaz kassız erkeklere olan ilgi çoğalır
her kadının makyajlı güzel olmaya çalıştığı gibi eh işte kaslı erkeklerde karizmatiktir
Bence deildir karizmatiklik kasta bile değildir kendini vücutla tatmin etmek isteyenlere kas karizmatiktir hepsi bu
Kaslı paralı demek tabi sever, işten güçten fırsat bulamıyoruz malesef spora gidip kas yapalım
Kızlar için para olsun ve birazda yakışıklı olsun yeterlidir.
Vucuda bakiyorsun paris kafaya bakiyorsun beyrut jdcuejndhd değiller
Kas mas hikaye. Kaslılar neden seviliyor soyleyeyim. Kaslıysa bol spor yapıyordur. Bol spor yapabişiyorsa da bol vakti ve bol parası vardır 😊😊
Kas ile karizmatiklik birbirine karıştırılmamalıdır. Ayrıca kadınların geri kalanı parayı seviyor heralde skdk
ben sevmiyorum, mümkünse kollarda neredeyse hiç olmasın. azıcık karın kası olsa yeter.
ben 22 yaşındayım, ayrıca önüme çıkan bana model diyor, boş konuşma. iri erkeklerden hoşlanmıyorum sana nee
Doğru, ama tanıştıktan sonra işe yarar vücut ilk tanışırken değil
Erkeğin yüzü çirkinde olsa kaslı olması artıdır benim için. Erkek dediğin geniş omuzlu kaslı olur abi.
Kadınlar gücü sever yeğenim, ne kadar güçlüysen o kadar fazla şansın var demektir.
ben kaslı değilim bilemiyorum
bildiğin göbeğim var.
Body salonlarına bakın ne apachiler var sorunun cevabı çıkıyor
Hayır çok irkin olanlarda var. Kaslarını dengesiz bir biçide geliştirenler çok itici
Yüzde 17si de sevmiyorum deyip içten içten cayır cayır yanıyo 😄
Kendi görüşümü artılama şansım yok mu ya? 🤣
kası görüntü olarak mi yoksa güç olarak mi seviyorlar çözemedim
Karizmatiktir
Ben o kadar da sevmiyorum
İşte bende kaslı olduğum için yengem benimle birlikte
Tabiki de hayır. Beni cinsel açıdan tatmin etmesi her şeyden önemli.🙈
Cinsel açıdan sağlam erkek kolay bulunmaz misal benim gibi 😂🍍
Tam aradigini? m :)
Ilginç bir şekilde her zaman çiyan suratlı erkekleri çekici bulurum. Örneğin sean penn gibi
Beni nasıl görüyorsun
Kesinlikle değil. Kasları olunca egolarından geçilmiyor 😂
Hayır değildir
#emre00
Hayir ama yüzde 90 i yakışıklı ve karizmatik 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar