Neyseki öyle bir sorunum yok kim ne halt yerse yesin diyip köşeme çekildim emekli oldum kafa raad 😂😂😂


Sevgilim ya da eşim olsa takip ederdim ama yapmaz ya, yoksa yapar mı 🤔🙄
Kimseye güvenme abla nasihati
Güvenemiyorum zaten abla, evlenmeyi de düşünmüyorum.
Takip ettiklerinin paylaşıklarına, yorumlarına kadar bakarım...
Bak tabi hakkin 😀
Mersi :D
sosyal medya ne için var insanlarin birbirlerini takip etmeleri icin!
😂😂😂
Dipine kadar ederim hatta onlarında takip edilenlerine bakarım
Cevap
26Cevap
Hahaha kocamın takip ettiği kadar varsın yazmış 😂😂
Ben de orda koptum ya kadin baya açıksözlü 😂😂😂
İlaki takip edilir içlerinde niyeti kötü olanlar vardır.
Eşim ya da sevgilimse güvendiğim bir insandır ve güvendiğim insanların tlf ya da hesaplarına bakmam gerek yok çünkü✔
Eder miydim bilmem ama kendini bilen insan edilmez de ettiğini eder, etmediğimi bırakmazdımmm😠😈😱😂😂😂😂
Hayır o ne yapacağını bilir. Bilmek zorundadır. Ben hayvan beslemiyorum tasma yok yani. İstediğini yapar bana karşı sorumlulukları dahilinde
Tüm hesaplar kapatılacağı için öyle bir sorunum olmayacak.
Eğer başka adda açılmış hesap yakalarsam
Anasının a. Evine kadar yolu var.
Gece vakti yakalarsam bulduğum nöbetçi mahkemeye başvururum. Yarını bile baklemem.
Çok kötüsün
@Meryem__96 olması gereken bu.
işine gelmeyen imzayı atmaz.
kimseyi imzaya zorlamıyoruz.
sözleşmeyi oku işine gelirse imzalarsın. :D
Niye sosyal medyanın ne zararı varki? Maksat zaman geçsin yoksa insan çok daha sıkılır ben instagramsız yaşayamamki
@Meryem__96 özele bak cvp yazıcam
tamam
Fotoğraftaki kadının yorumuna gülsem mi ağlasam mi bilemedim
Ben bilmem bence açıksözlü o kadin😂
Kontrol şart tabi, kontrolü elden bırakmamak gerekir😂😂
Kimsenin özelini kurcalamayı sevmem. Kimseye de karıştırtmam
Tabiki ederim.
Et tabikide 😅
Edicem zaten sosyal medya yasak bizde😅
Yasaklar hep çeker insani yasaklama ama takip et sadece zaten seven insan hatada yanlış da yapmaz sevdiğine 😊
Valla yasak hem ona hem bana evlenmeden önce söylerim zaten işine gelirse hayırlısı bence de yapmaz yani yapmamalı
O zaman senin burdan da gitmen gerek 😅😅
Gidicem zaten de şu an yalnızım 😅
Hayırlısı aman yalniz olmak da iyi
Sahte bir asktansa yalnızlığı tercih ederim😅
Kontrol ederim
Ayy resim çok komik yaa😂😂
Hahahah evet ya😂😂
Yalnızlık diyorum en güzeli 😂 Ama kontrol şart tabiki ✔️
Etmem de resim baya komikmiş
😅😅😅
Emeklilik nasıl gidiyor şeker gadınnn :-)
Cok guzel gidio bayildim😂😂
Sadece takip etmem hesabına da girerim
Aboooo baya kıskancız😂😂
Öyleyim 😈😈
Takip etmem lan bide o Şüpheye düşersek yaşamayız
Mantıklı ama yinede şüphe kötü
Ama yinede bakarim kimi takip ediyor bu diye 😂 kontrolü elimden bırakmam 😀
Evet ediyorum,
Kimmiş bakıyorum.
Vay vay vay 😅😅
Sonra baktığıma pişman olup keşke bakmasaydım diyorum. Gördüklerimden sonra buz gibi soğuyorum 🙄🙄🤔
Bence yapma böyle şeyler karşindaki insan sana bir güven vermişse bunu ne ona ne kendine yapma
Sevgilim yok. Olursa tavsiyenizi uygulamaya çalışırım
😊😊😊
🙄🙄🙄
Bu aplamizi bende takip ediyordum , hakkattende takip edildigi kadar var ksjsjsjs
Hahahhaah yok artik 😂😂😂
Herkes kendine yakışanı yapar hiç kontrol etmem.
Evet kontrol ederim.
edecek kimsem yok kalmadı😂
Esimse bakardim valla simdi yalan yok😀
üstteki yazan kocanmı yoksa :D :D
Ben bekarim detayi okumadin galiba
Bence kontrol edilmeli
Ne yaptığını kontrol etmem
Kocası 😂😂😂😂
Nerde 😂
Bilemem ben 😅😅
😂 hee çok severim
Sen yaparsin 😂
Güzel kız var mı bakarım 😂😂
Etmiyorum
Tabiki.
Sende böyle canlı yayın yapmazsın heralde😅
ederim
Etmezsem olmaz kii
tabiki ediyorum 😂
Hayid
🤣🤣🤣yok knka
Ederim 😊
bence kuma alsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar