+1 yılBazıları "Namus iki bacak arasında değildir" diye klişe bir söz kullanır.
Ben bu söze katılmıyorum
Şayet namus beyinde ise beyin ve bacak arasında iletişim sorunu mu var? diye sormak gerekir.
İnsanlar kendilerini hayvanlaştırıyorlar
Eğerki sadece cinsellikle mutluluk sağlansaydı dünyada evlilik öncesi seks yapan milyonlarca çift boşanıyor olmazdı.
Bir insanın beyninde namus varsa bacak arasında da olur.
Bahane aramasın kimse.
Böyle böyle toplum dejenere oluyor işte.
Önce flört derler sonra yatağa girerler
Sonra sıradan hale gelir herkesle yatarlar.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Daha bugün 2 buçuk haftadır ilişkimin başladığı ama pek konuşmadığımız o çok yakışıklı sevgilim bana naber sesi cevap vermeme rağmen bir daha naber sesi fiyaskooooo... Boynuzlanıyorum galiba
15 Yorumla- +1 yıl
Kötü düşünmeyelim :) yazdığını unutup yazdı belki :)
- +1 yıl
Hayırlısı olsun :) Umarım istediğin gibi sonuçlanır :)
maymundan bir farkıı yokki maymun bir dalı tutmadan diyerine atlamaz, hayırlısını bulcam diye bokunu çıkartmak boşlukta kendini toparlayamama korkusu çocukluk doyumsuzluk kurnazzlık başka bişey değil gözümde biri ile kötüyse diyerine yavşa diyeriyle morelini düzelt onun suyu ısındımı diyerine bir kaş gö hooop cepte benim için çok basit daldan dala atlayan ayran gönüllülükten kaşmerlikten başka bişey değil
20 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Birinin anlattıkları diğerinin anlattıklarıyla karışabilir ve alakasız cevaplar verebilirsin sonrasında da mal muamelesi görürsün :D
Sen o işlerin kadını değilsin ama niye soruyorsun?16 Yorumla- +1 yıl
Tamamen ortaya sordum :) Her sorum gibi kişisel algılanmış :)
- +1 yıl
:) teşekkür ederim o senin güzel görüşün. Kimse aklımı karıştırmadı aslında bence ilgi çekebilicek bir soruydu, ki çekmişte 😂
- +1 yıl
Komik değildii...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Kendi değerini düşürür sadece...
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBilmem ben pek fazla bir zararini görmedim. Ama mesala iki telefon tasimak zor oluyor. Ayni anda iki telefonu hem sag hem sol elle yazmak biraz zorluyor insani. Ama solak olmam benim icin bir avantaj.. Ayrica ikizler burcu oldugum icin. Bir cok karaktere bürünebiliyorum.1 Serseri ucari bir sevgili.2 Mulayim nazik bir asik.3 Gayet ciddi seviyeli bir beyefendi..4 Fazla sahiplenici birazda moça az bucuk öküz manitayim.. Şu an besinciyi ariyorum. Adimi guiness rekorlar kitabina altin harflerle yazdiracagimm.🎖🎖🎖
011 Yorumla- +1 yıl
Umarım bu yazdıklarında ciddi değilsindir.
- +1 yıl
@_Kemancikiz Onuda çözmek sana kalmis ☃☃
- +1 yıl
Pekâlâ...
- +1 yıl
@_Kemancikiz 👍👍 ☻🙈🙉🙊
- +1 yıl
@_Kemancikiz Cözemedinmi daha abisi 🙄
- +1 yıl
Daha fazla kendini düşürme bence.
- +1 yıl
https://youtu.be/RbXB7vHEkNw Bu sarkida benden sana gelsin..
- +1 yıl
Ok belliki cözemedin. Hoscakal.
- +1 yıl
Peki, teşekkür ederim.
- +1 yıl
@_Kemancikiz Bak ben aciklama yapayim.
- +1 yıl
Bu sorunun cevabini zaten cok dogru olarak yorumlarda 150 kisi cevabini vermis. Uc asagi bes yukari hepsi ayni cevaplarin. Bende herkes gibi ayni seyleri yazmak istemiyorum bazen.. Benim yorumumu okuyan hopp ne oluyor orda 😲Bu ne yazmis boyle 🤔. Acaba boyle birsey olabilirmi diye dusundurmek istiyorum.. Bir nevi beyin jimlastigi yaptirmak istiyorum.. Yani tv seyrederken uyuyan insan moduna gecmek istemiyorum..2. Burda cok Trol soru var. Ama trol cevaplar yok. Birazda bu yuzden boyle cevaplar yaziyorum 😉🤓 Olayim bu iste..
+1 yılHey allahım bide okadar kolay bir şekilde birden fazla kişiyle flört edip daha da ötesini yaşadığını anlatıyor ki insanlar pes diyorum. Gerçi bunu yaşarken utanmayan anlatırken niye utansın siz de haklısınız.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılhayat arkadaşınızı arıyorsanız o kadar insanın psikolojinizde bıraktığı kirlilik sebebi ile doğru kişiyi bulmanız ASLA mümkün olmaz ve bir süre sonra yozlaşarak kesinlikle EVLİLİK ve CİDDİ İLİŞKİLERE uyum sağlayamayan, SADAKAT gibi çok önemli ve onurlu duruşları sergilemekte güçlük çeken bir duruma düşürürsünüz kendinizi. ;)
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şeyi maximum 3 - 4 hafta götürürsün. şayet 4 erkeğe de benim başka beraber olduklarımda var diyip yani açık açık oynayarak.. Karşındaki erkekte birazcık tecrübe varsa göz kaçırmalarından dahi anlar durumu.. sosyal medya hesabına azıcık bakması kafi.. naapıyosun birini yanındayken telefonu titreşime mi alıyorsun :) :) :) Çaktırmadan Aramıyor mu seni yanında ki ; bunun telefonu neden hiç çalmadı ya diyerek.. :)
00 Yorumla
+1 yılHani vidalar yalama olur ya. Duygulariniz ve ruhunuz ona doner. Bir zaman sonra da gelir burda "Ben asik olamiyorum. Bohu 😥" diye konu acarsiniz. Bir koltukta iki karpuz tasinmaz. Flortleriniz arasinda da azicik dinlenin hem kendinizi hem karsi tarafi yormayin. Hem kendinize hem karsi tarafa haksizlik yapmayin.
00 Yorumla
+1 yılKendi kendini küçümsetmekten başka ne zararı olabilir ki ilerde bir başkasıyla konuşmak istediğinde ciddi düşündüğün biri olsun bu karşına çıksa yaptıkların utanç duymaz mısın sevdiğin adam seni terk ettiği zaman ki pişmanlık sana ne kazandıracak adının herkesin ağzında olması sana ne gibi bir mutluluk sağlayacak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbırden fazla kişi ile flort etmek zararli değildir 1 si ile aran bozulur 2 ye gecersın ya da 5 tane ıle gorursur ınsan 2 sı sadece ilişki için bunu yapmakta kolay degıl ya cok yakısıklı olmak gerek ya da zengin az da olsa sızı kandırmanın yoları kolaydır safsınız cunku 2 espırılı söz 2 güzel söz tamamdır hahahaha kahkaha atıyorsunuz
115 Yorumla- +1 yıl
Dilerim ki ileride bir gün, kız çocuğun olursa eğer senin gibi biriyle değil ilişki yaşamak, arkadaş bile olmasın.
Cevap sahibi+1 yıl@_Kemancikiz defol git terbiyesiz sızler ne halt yedıklerınız ortada aynısını sana dılıyorum
- +1 yıl
Giderim elbet, edebimle giderim.
Benim yediğim bir halt yok, herkesi kendinle karıştırmaman gerek.
Ve aynısını bana dileme lütfen.
Çünkü ben senin gibi olmadığım için, ileride bir gün çocuğum olursa benim gibi biriyle evlenmesini çok isterim.
Cevap sahibi+1 yılPeki simdi sen neden uzerine alindin sana ozelmi dedim. bu kelimemi
- +1 yıl
Hangi kelimeyi?
Cevap sahibi+1 yılYaptigim goruse neden tepki gosterin simdi sana mi soyledim ben
- +1 yıl
Tepki göstermek denmez aslında.
Sadece içimden öyle yazmak geldi.
Çünkü hiçbir kız böyle biriyle olmak istemez.
Cevap sahibi+1 yılOyle bir olurlar ki yeterki parayi gorsunler ha sen oyle. degilsin ne guzel insallah herkes seni ornek alir ama ben disarda neleri goruyom evli adam evli kadin baska adamlarlar baska kadinlar la bulusuyo iliski yasiyo sebeb ya yakisikli ya zengin ya da 2 guzel. sozune kanmis
- +1 yıl
Sen de bunlardan birisin sanırım...
Cevap sahibi+1 yılHayir oyle. degilim. ama. keske oyle. olsam hayatimda bir suru kiz girdi hepsine ii davrandim dinledim yardimci oldum. karsilik beklemeden ne oldu bastilar tekmeyi gittiler. baskalarina cunku ben iyi davrandim
- +1 yıl
Peki sence '' 1 si ile aran bozulur 2 ye gecersın ya da 5 tane ıle gorursur ınsan 2 sı sadece ilişki için bunu yapmakta kolay degıl ya cok yakısıklı olmak gerek ya da zengin az da olsa sızı kandırmanın yoları kolaydır safsınız cunku 2 espırılı söz 2 güzel söz tamamdır hahahaha kahkaha atıyorsunuz'' yazan biri ne kadar iyi davranmış olabilir bir kadına?
Bunu yazdığına göre gerçekten iyi davranmış mısın diye bir soru takıldı aklıma.
-ki bu beni ilgilendirmezdi değil mi? Her neyse-
Cevap sahibi+1 yıl😁😁 guldurdun haa
Cevap sahibi+1 yılEvet ilgilendirmez
- +1 yıl
Ben de öyle demiştim zaten.
Cevap sahibi+1 yılGüzel
Birden fazlasına kim yetişir. Hepsi mesaj bekler arama bekler buluşmak ister çok zor. Bir kişi yeterlidir her zaman.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. İlk dezavantajı çeşitli isteklere yetişememek ve bundan dolayı eleştiri almak.. Diğeri bir yerde bir diğeri ile iken başkası tarafından görülmek.. Birde bu durumun getirdiği stres elbette.. Bence büyük hata oluyor..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZararı sana olur aslında, karşıdaki seni yanlış tanır vay efendim benleyken başkasıyla görüşüyorsun. Senin nasıl bir ruh halinde olduğunu çözümlemeden kendi bencilliği ile seni hayatından atar mesela, psikolojik şiddete maruz kalırsın kendini özgüvensiz, değersiz hissedersin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Karaktersizlikten öte bir şey değil. Kız içinde erkek içinde. Karşısındakine değer vermemeyi geç, onlarla oyun oynayan kişidir. Hatta bu tarz kişiler için güzel kelimeler de vardır. Erkeğe P*ç, kadına k**ar derler.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Bağlanamama sorunu yani tek bir kişiye ait olamama diyebiliriz
40 Yorumla
+1 yılYani bir defasında tecrübe kazanıyor kadın erkek toplumda Kadının yaptığı tecrübe fazlasıyla iticilik gelebiliyor lakin hiç temiz olan insanlarda var onları tenzih ediyorum iki taraf için de olumsuz zararları var açıkçası
00 YorumlaBirden fazlası umutlanmış ya da birden fazlası için aranızdaki ilişki ciddileşmeye başlamış olabilir.. bu da çıkmaz sokakta birsürü kişinin seni kıstırması gibi bir şey..
10 YorumlaHerşeyden önce düzgün insanın karakterine uygun değildir, yaparsa kendi karakterini bozar. Birgün mutlaka yaptığı şeyin aynısını ona veya sevdiği birinede yaparlar, o zaman anlar yanlışını
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılAynı anda iki ata binen kişi yol ayrımında g. tünün yırtılmasını engelleyemez :)
40 Yorumla
+1 yılKendine olan saygın biter, zamanla ne içindeki sevgiye ne de karşındakinin ilgisine güvensiz hale gelirsin. Günlük bazda iyidir, ama uzun vadede insanı tüketir. Onun için uzak durmak gerekir.
10 YorumlaHoş bir şey değil azıcık bile vicdani olan zamanla anlar yaptığının ne kadar kötü bir durun olduğunu sana yapilmasini istemediğin hicbir seyi baskasina yapma aga humanity book rule one
00 Yorumla
+1 yıl-Ya ben boşu boşuna başak kadınları en iyisidir demiyorum
+Hayatım ben balık burcuyum ama
-Pardon hayatım, klavyenin azizliği
Birkaç yıl önce çok yaşadığım bir durum, uzak durmak lazım 😂😂00 Yorumla
+1 yılHerşey birbirine girer en iyisi hiç bulaşmamak ya da tek flört mis
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılAcemiler için tehlikeli, işinin bilenler için çok avantajı olabilir. Millet karektersizlik felan diyorsa elinde olsa %90 yapacak potansiyelde.
10 Yorumla Pisgoloji bozulmaya yol açar
101 Yorumla- +1 yıl
Pisagor derken🙄
+1 yıl3 ay İzmir’de kaldım gece clubumuz var sanırsın cennetteyim abartısız söylüyorum günde 3 hatuna gidiyordum ayrı ayrı benim zorluğu seks açısından oluyordu diğer türlü bir sıkıntı yaşamadım özledim izmiri 😍😍
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 869 cevap paylaştı. Yetersiz insanların kendilerine akıllarınca öz güven pompalama çabaları. Ama bu onların yetersiz olduğu gerçeğini hiç bir zaman değiştirmeyecek.
10 Yorumla
+1 yıl- gercekden sevememek
-kisinin, kendisine saygisi kalmamasi (karektersizligin farkindaysa)
- mutlu olamamak
- ne istedigini bilmemek00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. a... q birkaç gün önce ayrıldım diye ağlıyordun ne diye üzüceksin milleti🙄 kendine yapılmasını istemediğin bişeyi başkasına YAPMA!!!
00 YorumlaBen çok bir zararını göremedim gayet güzel ger Çiçek’te ayrı bir polen, her polende ayrı bir şifa, her şifada ayrı bir deva :):)
00 YorumlaBirden fazla çeşitlilik zamanla tekilleşme hissini artırır. Bana kalırsa daha sağlıklı ilişki temeli oluşmasına yardımcı olabilir.
00 YorumlaHepsiyle aynı anda yapmasından sonra ne gerek var yani neden macera arıyorsunuz bir kişi rahat gizli yok saklı yok tertemiz hayat
00 YorumlaValla bunun pek bir zararı yok, sadece vasıf yönünden kız o*rospu kimliğine, erkekte p*zevenk kimliğine bürünüverir. Hepsi bu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılOrosbuluğun* zararlarını soruyor anlatın arkadaşlar hanfendiye.
10 Yorumla
+1 yılÇok şey söylerimde... İnsanlıktan nasibini almamışların işidir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı. Kime ne yazdığını ne söylediğini unutur be insan. Karaktersizlikten başka birşey değil
10 YorumlaLisede benim yüzümden neredeyse hergün birileri kavga ederdi 😂
10 YorumlaBenim bir tane bile flört ettiğim yok ki, çoğunu nereden bileyim 😄
00 Yorumla
+1 yılBir zarari olmaz lakin dikkat etmek gerek dagitilan boncuklar birbirine gorunmemeli. Keyiflidir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı. Ruhu tedavi edilemeyecek kadar hastalanmış olabilir, belki de geri dönüşü olmayan metastaz yaşıyordur.
10 YorumlaBeyni oldurur, ama diger yandan da dusunme ve taktik kabiliyeti artar 😂😂😂😂
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Baş ağrısı. Ben birden fazla kişi
İle konuşmam. Konuşunca kafam kaldırmıyor.00 Yorumla
+1 yılKendine bunu yakıştıran ruhunu zihniyetini sorgulasın
10 Yorumla
+1 yılKişi, kendi karaktersizliğini kanıtlamış olur.
40 Yorumla
+1 yılÖrneğin İphoen kullanıyorsun 1. Flört ettiğin kişiyle buluştun o sana dediki telefonum kayboldu beni bir çaldırda bulayım sende siriye siri sevgilimi ara diyorsun siri aranıyor diyor ama telefon çalmıyor! Neden acaba? Sssshhh! :D
00 Yorumlaİliğimizi kuruturlar..:))
Ben tek eşliden yanayım10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 366 cevap paylaştı.
+1 yılYollu olursun adin malum kişiye çıkar arıya gidesin 😎
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Birden fazla kişiyle flört edilmez sırıtır pis pis gülüş oluşur
00 YorumlaZarari yok. Fazla insan tanıyıp daha seçici olursun. Süzgecinden herkes geçemez ilerde.
00 YorumlaNamusun şerefin zedelenir diyeceğim de bunu yapan kişide zaten bunlar yoktur.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir sure sonra ne asik olabiliyorsun ne de baglanabiliyorsun. Zarari bu.
111 Yorumla- +1 yıl
yararı şu konuştuğun değer verdigin bayan yanlış yaptığın zaman fazla üzülmüyorsun
Cevap sahibi+1 yılAynen oyle
- +1 yıl
Ben artık birden fazla kızla konuşuyorum flört ediyorum inan o zaman daha çok kıymetin oluyor
Cevap sahibi+1 yılBende :)
- +1 yıl
😀 Ama en mantıklısını yapıyoruz tabi evlendikten sonra böyle bir şey yapmak doğru olmaz zaten ben yapmam
Cevap sahibi+1 yılBen evlenmiycem ztn.
- +1 yıl
Anladım Allah her şeyin hayırlısını versin eğer yanlış anlamazsan sana özelden yazabilir miyim bu konu hakkında konuşuruz lütfen yanlış anlama her bayana cinsel obje gözüyle bakan biri değilim dır
Cevap sahibi+1 yılBakarsan engeli basarim zaten :)
- +1 yıl
Anladım tabi sınırlarımız olmalı sen bana istek atarsan ben sana yazabilirim
Cevap sahibi+1 yılIstek atamam ama mesaj atabilirim eger mesaj kutunu acarsan?
- +1 yıl
Tamam açıyorum
Sosyal iliskilerin gelisir, bir sure Sonra herkese farkli acilardan bakmaya baslarsin, en kotusu artik tek esli olmaktan zorlanirsin
00 Yorumla
+1 yılAnlaşılırsa faka basmış olur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılZor... bir yandan Türkçe bir yandan İngilizce kafa karışıyor illa🤣
00 YorumlaKararsızlık oluşturur ve hüç huzur bırakmaz diye düşünüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 599 cevap paylaştı. Iki kisiyle ugrasmak iki katı dert Hayır insan kendinede vakit ayırmali
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYeterince dikkatliysen; bir zararı yoktur. İlgisiz kalmazsın hiç bir an.
01 Yorumla
+1 yılSevgili olmuyorsun ki sonuçta jahs bir zararını görmedim
11 Yorumla
+1 yılGereksizdir ama kızların cogu sevıor bu durumu inanın
00 Yorumla
+1 yılben sadece seni istiyorum canım başka bişey istemiyorum
00 Yorumla
+1 yılzararı yok hayat kısa bir kişi gerekmez
41 Yorumla
+1 yılKişilik kaybına yol açar.
40 Yorumla- Devamını Gör (110)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar