• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Birden fazla kişiyle flört etmenin zararları nelerdir?

womenpandora
womenpandora Takip Et
FenomenYoda Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
02
Yapay Zekaya Sor
Birden fazla kişiyle flört etmenin zararları nelerdir?
Birden fazla kişiyle flört etmenin zararları nelerdir?
Cevapla
Flört Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Nihâl_Deniz
    Nihâl_Deniz Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    Bazıları "Namus iki bacak arasında değildir" diye klişe bir söz kullanır.
    Ben bu söze katılmıyorum
    Şayet namus beyinde ise beyin ve bacak arasında iletişim sorunu mu var? diye sormak gerekir.
    İnsanlar kendilerini hayvanlaştırıyorlar
    Eğerki sadece cinsellikle mutluluk sağlansaydı dünyada evlilik öncesi seks yapan milyonlarca çift boşanıyor olmazdı.
    Bir insanın beyninde namus varsa bacak arasında da olur.
    Bahane aramasın kimse.
    Böyle böyle toplum dejenere oluyor işte.
    Önce flört derler sonra yatağa girerler
    Sonra sıradan hale gelir herkesle yatarlar.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bejna002
    Bejna002 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 79%
    +1 yıl

    Daha bugün 2 buçuk haftadır ilişkimin başladığı ama pek konuşmadığımız o çok yakışıklı sevgilim bana naber sesi cevap vermeme rağmen bir daha naber sesi fiyaskooooo... Boynuzlanıyorum galiba

    1
    5 Yorumla
    • womenpandora
      womenpandora
      +1 yıl

      Kötü düşünmeyelim :) yazdığını unutup yazdı belki :)

      Yorumla
    • Bejna002
      Bejna002
      +1 yıl

      Yok çevresi geniş işe de gidiyor e çok da yakışıklı bana sana değer veriyorum benim için önemlisin diyor ama pek konuştuğumuz da yok. Bilemedim

      Yorumla
    • womenpandora
      womenpandora
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun :) Umarım istediğin gibi sonuçlanır :)

      Yorumla
    • kacak87
      kacak87
      +1 yıl

      Senden iyisi olarak düşündüğü birini bulduysa zaar😀

      Yorumla
    • kacak87
      kacak87
      +1 yıl

      Gemi kalkmış limandan

      Yorumla
  • Best1037
    Best1037 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 62%
    +1 yıl

    maymundan bir farkıı yokki maymun bir dalı tutmadan diyerine atlamaz, hayırlısını bulcam diye bokunu çıkartmak boşlukta kendini toparlayamama korkusu çocukluk doyumsuzluk kurnazzlık başka bişey değil gözümde biri ile kötüyse diyerine yavşa diyeriyle morelini düzelt onun suyu ısındımı diyerine bir kaş gö hooop cepte benim için çok basit daldan dala atlayan ayran gönüllülükten kaşmerlikten başka bişey değil

    2
    0 Yorumla
  • _Cambaz_
    _Cambaz_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Birinin anlattıkları diğerinin anlattıklarıyla karışabilir ve alakasız cevaplar verebilirsin sonrasında da mal muamelesi görürsün :D
    Sen o işlerin kadını değilsin ama niye soruyorsun?

    1
    6 Yorumla
    • womenpandora
      womenpandora
      +1 yıl

      Tamamen ortaya sordum :) Her sorum gibi kişisel algılanmış :)

      Yorumla
    • _Cambaz_
      _Cambaz_
      +1 yıl

      Yoo algılamadım, zaten sen 3 kişi idare ediyom desen de inandıramazsın beni 😂 öyle masum saf görünüşlü bir ponçiğsin dsfds :P
      Nerden aklına esti bu soru onu merak ettiydim yani, birden fazla kişi idare edenler mi sıktı canını? :/

      Yorumla
    • womenpandora
      womenpandora
      +1 yıl

      :) teşekkür ederim o senin güzel görüşün. Kimse aklımı karıştırmadı aslında bence ilgi çekebilicek bir soruydu, ki çekmişte 😂

      Yorumla
    • _Cambaz_
      _Cambaz_
      +1 yıl

      İlgi çekmeye ihtiyacın mı var senin yiaa? Aaa çok ayıp, ilgi istiyorsan böyle sorulara gerek yok bana söyle ben gerekli ilgiyi sana gösteririm 😌 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • womenpandora
      womenpandora
      +1 yıl

      Komik değildii...

      Yorumla
    • _Cambaz_
      _Cambaz_
      +1 yıl

      Biliyom 🙄 arada canım sıkkınken kötü espri de yapıyom ben :/

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

51

Cevap

119

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    Kendi değerini düşürür sadece...

    2
    0 Yorumla
  • halilim123
    halilim123 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Bilmem ben pek fazla bir zararini görmedim. Ama mesala iki telefon tasimak zor oluyor. Ayni anda iki telefonu hem sag hem sol elle yazmak biraz zorluyor insani. Ama solak olmam benim icin bir avantaj.. Ayrica ikizler burcu oldugum icin. Bir cok karaktere bürünebiliyorum.1 Serseri ucari bir sevgili.2 Mulayim nazik bir asik.3 Gayet ciddi seviyeli bir beyefendi..4 Fazla sahiplenici birazda moça az bucuk öküz manitayim.. Şu an besinciyi ariyorum. Adimi guiness rekorlar kitabina altin harflerle yazdiracagimm.🎖🎖🎖

    0
    11 Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Umarım bu yazdıklarında ciddi değilsindir.

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      @_Kemancikiz Onuda çözmek sana kalmis ☃☃

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Pekâlâ...

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      @_Kemancikiz 👍👍 ☻🙈🙉🙊

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      @_Kemancikiz Cözemedinmi daha abisi 🙄

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Daha fazla kendini düşürme bence.

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      https://youtu.be/RbXB7vHEkNw Bu sarkida benden sana gelsin..

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      Ok belliki cözemedin. Hoscakal.

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Peki, teşekkür ederim.

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      @_Kemancikiz Bak ben aciklama yapayim.

      Yorumla
    • halilim123
      halilim123
      +1 yıl

      Bu sorunun cevabini zaten cok dogru olarak yorumlarda 150 kisi cevabini vermis. Uc asagi bes yukari hepsi ayni cevaplarin. Bende herkes gibi ayni seyleri yazmak istemiyorum bazen.. Benim yorumumu okuyan hopp ne oluyor orda 😲Bu ne yazmis boyle 🤔. Acaba boyle birsey olabilirmi diye dusundurmek istiyorum.. Bir nevi beyin jimlastigi yaptirmak istiyorum.. Yani tv seyrederken uyuyan insan moduna gecmek istemiyorum..2. Burda cok Trol soru var. Ama trol cevaplar yok. Birazda bu yuzden boyle cevaplar yaziyorum 😉🤓 Olayim bu iste..

      Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Hey allahım bide okadar kolay bir şekilde birden fazla kişiyle flört edip daha da ötesini yaşadığını anlatıyor ki insanlar pes diyorum. Gerçi bunu yaşarken utanmayan anlatırken niye utansın siz de haklısınız.

    1
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    hayat arkadaşınızı arıyorsanız o kadar insanın psikolojinizde bıraktığı kirlilik sebebi ile doğru kişiyi bulmanız ASLA mümkün olmaz ve bir süre sonra yozlaşarak kesinlikle EVLİLİK ve CİDDİ İLİŞKİLERE uyum sağlayamayan, SADAKAT gibi çok önemli ve onurlu duruşları sergilemekte güçlük çeken bir duruma düşürürsünüz kendinizi. ;)

    1
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Böyle bir şeyi maximum 3 - 4 hafta götürürsün. şayet 4 erkeğe de benim başka beraber olduklarımda var diyip yani açık açık oynayarak.. Karşındaki erkekte birazcık tecrübe varsa göz kaçırmalarından dahi anlar durumu.. sosyal medya hesabına azıcık bakması kafi.. naapıyosun birini yanındayken telefonu titreşime mi alıyorsun :) :) :) Çaktırmadan Aramıyor mu seni yanında ki ; bunun telefonu neden hiç çalmadı ya diyerek.. :)

    0
    0 Yorumla
  • eddieschwarz
    eddieschwarz Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl

    Hani vidalar yalama olur ya. Duygulariniz ve ruhunuz ona doner. Bir zaman sonra da gelir burda "Ben asik olamiyorum. Bohu 😥" diye konu acarsiniz. Bir koltukta iki karpuz tasinmaz. Flortleriniz arasinda da azicik dinlenin hem kendinizi hem karsi tarafi yormayin. Hem kendinize hem karsi tarafa haksizlik yapmayin.

    0
    0 Yorumla
  • kuralsızbiri
    kuralsızbiri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 48%
    +1 yıl

    Kendi kendini küçümsetmekten başka ne zararı olabilir ki ilerde bir başkasıyla konuşmak istediğinde ciddi düşündüğün biri olsun bu karşına çıksa yaptıkların utanç duymaz mısın sevdiğin adam seni terk ettiği zaman ki pişmanlık sana ne kazandıracak adının herkesin ağzında olması sana ne gibi bir mutluluk sağlayacak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bırden fazla kişi ile flort etmek zararli değildir 1 si ile aran bozulur 2 ye gecersın ya da 5 tane ıle gorursur ınsan 2 sı sadece ilişki için bunu yapmakta kolay degıl ya cok yakısıklı olmak gerek ya da zengin az da olsa sızı kandırmanın yoları kolaydır safsınız cunku 2 espırılı söz 2 güzel söz tamamdır hahahaha kahkaha atıyorsunuz

    1
    15 Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Dilerim ki ileride bir gün, kız çocuğun olursa eğer senin gibi biriyle değil ilişki yaşamak, arkadaş bile olmasın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @_Kemancikiz defol git terbiyesiz sızler ne halt yedıklerınız ortada aynısını sana dılıyorum

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Giderim elbet, edebimle giderim.
      Benim yediğim bir halt yok, herkesi kendinle karıştırmaman gerek.
      Ve aynısını bana dileme lütfen.
      Çünkü ben senin gibi olmadığım için, ileride bir gün çocuğum olursa benim gibi biriyle evlenmesini çok isterim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki simdi sen neden uzerine alindin sana ozelmi dedim. bu kelimemi

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Hangi kelimeyi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaptigim goruse neden tepki gosterin simdi sana mi soyledim ben

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Tepki göstermek denmez aslında.
      Sadece içimden öyle yazmak geldi.
      Çünkü hiçbir kız böyle biriyle olmak istemez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyle bir olurlar ki yeterki parayi gorsunler ha sen oyle. degilsin ne guzel insallah herkes seni ornek alir ama ben disarda neleri goruyom evli adam evli kadin baska adamlarlar baska kadinlar la bulusuyo iliski yasiyo sebeb ya yakisikli ya zengin ya da 2 guzel. sozune kanmis

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Sen de bunlardan birisin sanırım...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayir oyle. degilim. ama. keske oyle. olsam hayatimda bir suru kiz girdi hepsine ii davrandim dinledim yardimci oldum. karsilik beklemeden ne oldu bastilar tekmeyi gittiler. baskalarina cunku ben iyi davrandim

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Peki sence '' 1 si ile aran bozulur 2 ye gecersın ya da 5 tane ıle gorursur ınsan 2 sı sadece ilişki için bunu yapmakta kolay degıl ya cok yakısıklı olmak gerek ya da zengin az da olsa sızı kandırmanın yoları kolaydır safsınız cunku 2 espırılı söz 2 güzel söz tamamdır hahahaha kahkaha atıyorsunuz'' yazan biri ne kadar iyi davranmış olabilir bir kadına?
      Bunu yazdığına göre gerçekten iyi davranmış mısın diye bir soru takıldı aklıma.
      -ki bu beni ilgilendirmezdi değil mi? Her neyse-

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😁😁 guldurdun haa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ilgilendirmez

      Yorumla
    • _Kemancikiz
      _Kemancikiz
      +1 yıl

      Ben de öyle demiştim zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güzel

      Yorumla
  • Odysseyy
    Odysseyy Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Birden fazlasına kim yetişir. Hepsi mesaj bekler arama bekler buluşmak ister çok zor. Bir kişi yeterlidir her zaman.

    0
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı.

    İlk dezavantajı çeşitli isteklere yetişememek ve bundan dolayı eleştiri almak.. Diğeri bir yerde bir diğeri ile iken başkası tarafından görülmek.. Birde bu durumun getirdiği stres elbette.. Bence büyük hata oluyor..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zararı sana olur aslında, karşıdaki seni yanlış tanır vay efendim benleyken başkasıyla görüşüyorsun. Senin nasıl bir ruh halinde olduğunu çözümlemeden kendi bencilliği ile seni hayatından atar mesela, psikolojik şiddete maruz kalırsın kendini özgüvensiz, değersiz hissedersin.

    0
    0 Yorumla
  • Klasier
    Klasier Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Karaktersizlikten öte bir şey değil. Kız içinde erkek içinde. Karşısındakine değer vermemeyi geç, onlarla oyun oynayan kişidir. Hatta bu tarz kişiler için güzel kelimeler de vardır. Erkeğe P*ç, kadına k**ar derler.

    0
    0 Yorumla
  • xunixx
    xunixx Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Bağlanamama sorunu yani tek bir kişiye ait olamama diyebiliriz

    4
    0 Yorumla
  • Maket_Bıçağı
    Maket_Bıçağı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 55%
    +1 yıl

    Yani bir defasında tecrübe kazanıyor kadın erkek toplumda Kadının yaptığı tecrübe fazlasıyla iticilik gelebiliyor lakin hiç temiz olan insanlarda var onları tenzih ediyorum iki taraf için de olumsuz zararları var açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • PeluşFare
    PeluşFare Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    Birden fazlası umutlanmış ya da birden fazlası için aranızdaki ilişki ciddileşmeye başlamış olabilir.. bu da çıkmaz sokakta birsürü kişinin seni kıstırması gibi bir şey..

    1
    0 Yorumla
  • 1974s
    1974s Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 66%
    +1 yıl

    Herşeyden önce düzgün insanın karakterine uygun değildir, yaparsa kendi karakterini bozar. Birgün mutlaka yaptığı şeyin aynısını ona veya sevdiği birinede yaparlar, o zaman anlar yanlışını

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.

    Aynı anda iki ata binen kişi yol ayrımında g. tünün yırtılmasını engelleyemez :)

    4
    0 Yorumla
  • AğaçKakanWoody
    AğaçKakanWoody Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendine olan saygın biter, zamanla ne içindeki sevgiye ne de karşındakinin ilgisine güvensiz hale gelirsin. Günlük bazda iyidir, ama uzun vadede insanı tüketir. Onun için uzak durmak gerekir.

    1
    0 Yorumla
  • kubwjj
    kubwjj Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 34%
    +1 yıl

    Hoş bir şey değil azıcık bile vicdani olan zamanla anlar yaptığının ne kadar kötü bir durun olduğunu sana yapilmasini istemediğin hicbir seyi baskasina yapma aga humanity book rule one

    0
    0 Yorumla
  • Ganoikininaltında
    Ganoikininaltında Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    -Ya ben boşu boşuna başak kadınları en iyisidir demiyorum
    +Hayatım ben balık burcuyum ama
    -Pardon hayatım, klavyenin azizliği
    Birkaç yıl önce çok yaşadığım bir durum, uzak durmak lazım 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Müşkülpesenty
    Müşkülpesenty Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl

    Herşey birbirine girer en iyisi hiç bulaşmamak ya da tek flört mis

    3
    0 Yorumla
  • nickalmamis
    nickalmamis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 70%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.

    Acemiler için tehlikeli, işinin bilenler için çok avantajı olabilir. Millet karektersizlik felan diyorsa elinde olsa %90 yapacak potansiyelde.

    1
    0 Yorumla
  • melke_38
    melke_38 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl

    Pisgoloji bozulmaya yol açar

    10
    1 Yorumla
    • StreetPoetry
      StreetPoetry
      +1 yıl

      Pisagor derken🙄

      Yorumla
  • karabulutevren
    karabulutevren Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    3 ay İzmir’de kaldım gece clubumuz var sanırsın cennetteyim abartısız söylüyorum günde 3 hatuna gidiyordum ayrı ayrı benim zorluğu seks açısından oluyordu diğer türlü bir sıkıntı yaşamadım özledim izmiri 😍😍

    0
    0 Yorumla
  • RoyalLiar
    RoyalLiar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 869 cevap paylaştı.

    Yetersiz insanların kendilerine akıllarınca öz güven pompalama çabaları. Ama bu onların yetersiz olduğu gerçeğini hiç bir zaman değiştirmeyecek.

    1
    0 Yorumla
  • 00moonlight00
    00moonlight00 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl

    - gercekden sevememek
    -kisinin, kendisine saygisi kalmamasi (karektersizligin farkindaysa)
    - mutlu olamamak
    - ne istedigini bilmemek

    0
    0 Yorumla
  • MistırSe
    MistırSe Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    a... q birkaç gün önce ayrıldım diye ağlıyordun ne diye üzüceksin milleti🙄 kendine yapılmasını istemediğin bişeyi başkasına YAPMA!!!

    0
    0 Yorumla
  • Şehzade81
    Şehzade81 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben çok bir zararını göremedim gayet güzel ger Çiçek’te ayrı bir polen, her polende ayrı bir şifa, her şifada ayrı bir deva :):)

    0
    0 Yorumla
  • Asgoroz
    Asgoroz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    Birden fazla çeşitlilik zamanla tekilleşme hissini artırır. Bana kalırsa daha sağlıklı ilişki temeli oluşmasına yardımcı olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • sirofsite
    sirofsite Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    Hepsiyle aynı anda yapmasından sonra ne gerek var yani neden macera arıyorsunuz bir kişi rahat gizli yok saklı yok tertemiz hayat

    0
    0 Yorumla
  • oyunadamı
    oyunadamı Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Valla bunun pek bir zararı yok, sadece vasıf yönünden kız o*rospu kimliğine, erkekte p*zevenk kimliğine bürünüverir. Hepsi bu

    0
    0 Yorumla
  • nedesembilemedim40
    nedesembilemedim40 Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 62%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Orosbuluğun* zararlarını soruyor anlatın arkadaşlar hanfendiye.

    1
    0 Yorumla
  • BilgiPanosu
    BilgiPanosu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 73%
    +1 yıl

    Çok şey söylerimde... İnsanlıktan nasibini almamışların işidir

    1
    0 Yorumla
  • yoozii
    yoozii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.

    Kime ne yazdığını ne söylediğini unutur be insan. Karaktersizlikten başka birşey değil

    1
    0 Yorumla
  • Nicksis
    Nicksis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Lisede benim yüzümden neredeyse hergün birileri kavga ederdi 😂

    1
    0 Yorumla
  • 06_Aussie
    06_Aussie Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 49%
    +1 yıl

    Benim bir tane bile flört ettiğim yok ki, çoğunu nereden bileyim 😄

    0
    0 Yorumla
  • YottaBytex
    YottaBytex Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 42%
    +1 yıl

    Bir zarari olmaz lakin dikkat etmek gerek dagitilan boncuklar birbirine gorunmemeli. Keyiflidir.

    0
    0 Yorumla
  • _stalker_
    _stalker_ Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı.

    Ruhu tedavi edilemeyecek kadar hastalanmış olabilir, belki de geri dönüşü olmayan metastaz yaşıyordur.

    1
    0 Yorumla
  • bydrone
    bydrone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 61%
    +1 yıl

    Beyni oldurur, ama diger yandan da dusunme ve taktik kabiliyeti artar 😂😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Jomei
    Jomei Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Baş ağrısı. Ben birden fazla kişi
    İle konuşmam. Konuşunca kafam kaldırmıyor.

    0
    0 Yorumla
  • theegoldenboy
    theegoldenboy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kendine bunu yakıştıran ruhunu zihniyetini sorgulasın

    1
    0 Yorumla
  • mistyprenses
    mistyprenses Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl

    Kişi, kendi karaktersizliğini kanıtlamış olur.

    4
    0 Yorumla
  • StalkerZeynep
    StalkerZeynep Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Örneğin İphoen kullanıyorsun 1. Flört ettiğin kişiyle buluştun o sana dediki telefonum kayboldu beni bir çaldırda bulayım sende siriye siri sevgilimi ara diyorsun siri aranıyor diyor ama telefon çalmıyor! Neden acaba? Sssshhh! :D

    0
    0 Yorumla
  • Eşkiya-34
    Eşkiya-34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    İliğimizi kuruturlar..:))

    Ben tek eşliden yanayım

    1
    0 Yorumla
  • jelibonpuffy
    jelibonpuffy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 366 cevap paylaştı.

    Yollu olursun adin malum kişiye çıkar arıya gidesin 😎

    0
    0 Yorumla
  • Samuray
    Samuray Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Birden fazla kişiyle flört edilmez sırıtır pis pis gülüş oluşur

    0
    0 Yorumla
  • BadBoy71
    BadBoy71 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Zarari yok. Fazla insan tanıyıp daha seçici olursun. Süzgecinden herkes geçemez ilerde.

    0
    0 Yorumla
  • aman-ya
    aman-ya Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Namusun şerefin zedelenir diyeceğim de bunu yapan kişide zaten bunlar yoktur.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir sure sonra ne asik olabiliyorsun ne de baglanabiliyorsun. Zarari bu.

    1
    11 Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      yararı şu konuştuğun değer verdigin bayan yanlış yaptığın zaman fazla üzülmüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen oyle

      Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      Ben artık birden fazla kızla konuşuyorum flört ediyorum inan o zaman daha çok kıymetin oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende :)

      Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      😀 Ama en mantıklısını yapıyoruz tabi evlendikten sonra böyle bir şey yapmak doğru olmaz zaten ben yapmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben evlenmiycem ztn.

      Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      Anladım Allah her şeyin hayırlısını versin eğer yanlış anlamazsan sana özelden yazabilir miyim bu konu hakkında konuşuruz lütfen yanlış anlama her bayana cinsel obje gözüyle bakan biri değilim dır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bakarsan engeli basarim zaten :)

      Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      Anladım tabi sınırlarımız olmalı sen bana istek atarsan ben sana yazabilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Istek atamam ama mesaj atabilirim eger mesaj kutunu acarsan?

      Yorumla
    • öMer3838KAyseri
      öMer3838KAyseri
      +1 yıl

      Tamam açıyorum

      Yorumla
  • Johnblack
    Johnblack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sosyal iliskilerin gelisir, bir sure Sonra herkese farkli acilardan bakmaya baslarsin, en kotusu artik tek esli olmaktan zorlanirsin

    0
    0 Yorumla
  • EvreninEvrimsizAdamı
    EvreninEvrimsizAdamı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Anlaşılırsa faka basmış olur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Zor... bir yandan Türkçe bir yandan İngilizce kafa karışıyor illa🤣

    0
    0 Yorumla
  • Utukkaan
    Utukkaan Takip Et
    Bilge Yaş: 44
    +1 yıl

    Kararsızlık oluşturur ve hüç huzur bırakmaz diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • bionicman
    bionicman Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 599 cevap paylaştı.

    Iki kisiyle ugrasmak iki katı dert Hayır insan kendinede vakit ayırmali

    0
    0 Yorumla
  • biralexolanadam
    biralexolanadam Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yeterince dikkatliysen; bir zararı yoktur. İlgisiz kalmazsın hiç bir an.

    0
    1 Yorumla
    • Heyyeter
      Heyyeter

      Çapkınlığın kitabını yazmış arkadaş 😂😂

      Yorumla
  • SıtkıSıyrılmışSırrı_
    SıtkıSıyrılmışSırrı_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Sevgili olmuyorsun ki sonuçta jahs bir zararını görmedim

    1
    1 Yorumla
    • Şehzade81
      Şehzade81
      +1 yıl

      Bende görmedim. Aksine beynimin daha çok çalıştığını farkettim :)

      Yorumla
  • MertdeniZZZZ34
    MertdeniZZZZ34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Gereksizdir ama kızların cogu sevıor bu durumu inanın

    0
    0 Yorumla
  • Batuhan1211
    Batuhan1211 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben sadece seni istiyorum canım başka bişey istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • İsimsiz00marcud
    İsimsiz00marcud Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    zararı yok hayat kısa bir kişi gerekmez

    4
    1 Yorumla
    • Şehzade81
      Şehzade81
      +1 yıl

      👏🏻 doğru tespit. Aynen hayat kısa. Anı yaşa mutlu ol tadına var demiş şair :)

      Yorumla
  • Doctorhealierssss
    Doctorhealierssss Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Kişilik kaybına yol açar.

    4
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (110)
Devamını Gör(155)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Birden fazla kişiyle flört etmenin zararları nelerdir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Birden fazla kişi ile flört etmek kötü bir şey mi? 11 cevap verildi
Birden fazla kişiyle flört etmek ayrılık sebebi olabilir mi? 8 cevap verildi
Çok sayıda insanla flörtleşmiş olmak kötü müdür? 40 cevap verildi
Aynı anda birden fazla kişiyle flört etmek neden kötü? 7 cevap verildi
Birden fazla kişiyle flört etmenin nesi yanlış? 3 cevap verildi
Bir insanın çok fazla flörtü olması ilerideki ilişkilerini etkiler mi? İlişki yürütememe sebebi... 62 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨