Güncellemeler
+1 yıl
Arkdaşlar benim hiç sevgilim olmadı soruyu öylesine sordum hiç flörtümde olmadı. Lütfen beni yargılayıp hakaret etmeyin
Sonuçta sevgili değiliz
Yani sen böyle düşünüyorsan hayatındaki kızlar da böyle düşünüyordur senin yedeklerin varsa onların da yedekleri vardır yani hepinizin yedekleri var unutmayın wjjwwki
Cevap
4Cevap
Sevgililik değil flört olabilir
Kötü bir şey
Yedekte durman iyi mi yani
Bilemiyorum
Bu dünya bana göre değil diyorum.😂
İyi bir şey değil ama
yedektemi tutuyorsun diğerlerinide
bide kötü bişeymi diye sormuş jkgdj iyi bişey ya bizde yapalım
bence değil ya yani ben hep yapıyorum jkbkjbgk
Evet kötü bir şey
Aşırı doğru.
Kötü deyil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?