Geçen bir ara alt komşu beni çağırdı. Nalanı bilirsin. Sırtı ağrıyormuş. Rica etti bir masaj yapıver diye. Ben de kadıncağıza acıdım. Sırtını ovarken yağı abartmışım. Her yanıma bulaştırmışım. Elim kayıverdi hooop kadının üstüne. Bir de yanlışlıkla benim tırrik kadıncağızın boşluğuna girdi. Kazara kadına sapladım anlayacağın. Ama bu aldatmak sayılmaz di mi sevgilim? :D
Misal şöyle bir şey söyleyip kafa da karıştırılabilir. Saf kadın-- Beni aldatıyo musuuuun? Tilki erkek-- Yoook canııııım onu da nerden çıkardın! Böyle aldatmıyorum daaa, nasıl desem, böyle aldatımtrakımsıyım.
Soru çok kötü ki en başta 😄 Cevap iyi olsa ne olur kötü olsa ne olur. Doğru cevabın bir kerede asla alınamayacağı bir soru bu, kim bu soruya direkt olarak "evet" der ki..
Seni aldattığımı düşünüyorsun diye pişman olup özür dileme mi beklemiyorsun umarım!! ben seni aldatmadım. Acaba nerde yanlış yapıyorum diye ilişkimiz için deney yaptım her şey daha sağlıklı bir ilişki için 😂
Önce itiraz ,,,, ne alaka şimdi, nerden çıktı bu, uzatmaları,,, Baktın iş ciddi açık vermişiz,,, evet yaptım ne yapayım sende istediğimde yanaşmıyorsun. Moduyla karşı atak gittiği yere kadar.
Aslında bu konu biraz karışık. Anlatmak isterdim. Ama hem biraz uzar. Hem de burda abuk subuk, anlayışsız ve düşünce üretemeyip, her muhabbete önyargıyla yaklaşan insanların okumasını istemeyeceğim durumlar var.
kötüsünü iyisini düşünmem açıkcası ama bana böyle bir soru sorulsa? nasıl hissediyorsan öyledir ve aldattığımı düsünüyorsan zaten devam etmemiz sacmalım ol der ve bitiririm.
Senelerdir bu sitedeyim 2 kadın denk geldi bu şekil realist düşünen 1 tanesi hastalık kapmasın, hamile bırakmasın da ne yaparsa yapsın dedi erkekler gibi realist düşünen kadınlar da var ama çok az çıkıyor.
En İyi Cevaplar