Yalnızlığa alışmış bir insanı sevmek zordur. Çünkü tek yaşadığı hayatına girmek istiyorsun. O hayatı paylaşmak onunla bütün olmak istiyorsun. Ve o buna hazır değil. Ama eğer o da severse? Yalnızlığa alışmış biri eğer seni seviyorsa onu kaybetme.. Çünkü seni bir daha öyle seveni bulamazsın...
@smhhppy aynen. önce alışmak istemedim ama baktım ki ben ne kadar kaçsam da peşimde yalnızlık bende alışmaya çalışıyorum ama bazen ruhum direniyor keşke direnmese alışan varsa da helal olsun umarım alışırım yoksa çok ağlarım daha
En İyi Cevaplar