AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Cevap verme ama heryerden çevrimiçi ol bırak birazda o kafayı yesin 🤭😂😅
uyudum deyip birdaha cevap verme bence cevabını almış olur
Ayy tam sopalık cidden o değil de canım çikolata çekti :/
Ya sinirlisin belli ki yazıdan anlaşılıyor ama saçma yani sen ders çalışıyorsun diye yazmamıştır
Ben senin yerinde olsaydım bir kaç gün yazmazdım. Kısasa kısas
hic bisey yazma bøyle adama kiskandirma pesinde kiskandini anladi an devam edenlerden kac
o ev arkadaşlarıyla evde oyun oynanmamis derecesine temiz ve düzenli masada kitaplar falan inanma
keşke bende senin kadar şansli olabilseydim tek derdim böyle boş şeyler olsaydı
Bence abartmışsın hem o atmadıysa sen yazsaydın. Oyuna dalmıştır belki konuscaktır uyudunmu diyip cevab alıp konuya girecektir. . Belki başka birşey oldu. Bence hemen sinirlenme. Güzelce konuş derim.
Bu nayif mesajdan dolayı sizlere teşekkür ediyoruz sizin gibiler iyi ki varlar 👏🏻
Rica ederim 🙏🏻
Kızlar biraz uysal sakin olsanız ya adamda niye hep suc ariyorsunuz o insan değil mi
Telefonuma pubg indirdim artik onu oynayacağım ben de yaz 🙈
Sinrlenecek bir durum görmedim ben yanlız :-
Sinirlencek durum göremedim ben ama ben olsam seni bekledim uyumadım yazardım
Bence çok güzel bir şey yapmış.. Arada böyle şeyler yaşanması daha iyi bence.. çünkü sürekli canım, balım, cicim vb. İlişkiyi bir süre sonra ilişkiyi sıkıyor...
Bu kadar umursadığımı belli edersen o saatte sana o soruyla gelir uyumadığından emin ama yinede sinir edercesine bu kadar yüz verme bence tatlım umrumda değil mesajı vermelisin.
Halay çekiyoruz deseydin
bu ne ya, niye boyle birsey yazmis ki herhalde kizma diye yapiyor
Bacım bir güncelleme yap noldu son durum aljsksld
Uyuduysan uyudum de 😂😂😂😂😂😂
Yeni mi aklına geldim
Cevap verme o adama, 3,5 gün süründür onu..
"Uyumuştum." diyerek :d
Şekerleme yaptım.😁😂😂
çok romantik bişey yapmış çikolatayla bu kadar kızma
Allahım hayatım da duyduğum en saçma soru yaa uyuyorsa napcam telepatiyle mı cevap vercem
Sinirinin geçmesini bekliyordu belki bu kadar üstüne düşme
Uyudum denir smhdudodkdjdka
-Aşkım uyumuştum şimdi uyandım günaydın..
-hayır aşkım uyumadım😘
Üzgünüm ama seni aldatıyor hem nie sinir olsun ki özgür ol yeni sevgili yap mutlu ol mutsuz edenle olma uzun süre yok olan sevgile den korkarım
Erkekler genelde bu saatlerde arkadaşlarıyla pc oynar sevgilisine yazan veya arayan olursa ona da hav hav derler :)) Dalga geçerler yani hanımcı diye... O yüzdendir bence.
E işi ancak bitmiş çocuğun, bu kadar üstüne gitmeyin erkeklerin kızlar
Katılıyorum
Erkekler Ne Diyor
Çocuk çikolatada ki yazan saat ile birlikte yazmış farkındaysan ufak sürpriz gibi birşey
Tamam da sürpriz öncesi çuvallamayı ne yapacağız?
Ben çuvallama göremedim oyun oynamış bitince de sana mesaj atmış?
O kadar saat ne oyunu ya :/
Ben öğlen 4 gibi uyandım oyun oynamam 15 dakka önce falan bitti. Anlayamazsınız ! :D
Kızım çikolatanın üzerindeki saate balıktaki adamı yargiliyorsum, bak ben mesela gelir gelmez uyudum sevgilim yazmış kalkınca cevap verdim
Benim kizda bir kez saatlerce mesaj atmadi meger bir lavukla tavuk yiyorms. Tavuk doner yani, tavuk donere satti beni. Ins. Seninki de lavuk degildir.
Ne var bunda ya ruh hastası mısınız 😄 şaka yapmış belli ki abartmayın bu kadar
Yok canım ne uyuması mesaideyim çalışıyorum daha seni lunaparka getirecek parayı kazanamadım
uyumadım diye cevap vermen gerekirdi çünkü uyumuyormuşsun
Seni nasıl kızdıracağını iyi biliyor.
Yavuz a onerim biraz daha ilgili olsun insan erken yazar sevdiğini hiç merak etmez mi be
beyninlemi yoksa başka yerinlemi soruyorsun diyebilirsiniz
Yav he he deseydin böyle yapanın herzaman bir tık üstünde ol
Senin lavuk öyle yapmış diye bütün erkekleri bir tutma
Evet uyuttular canım de çıldırsın 😂😛. Şaka şaka yapma sakın
bu yüzden diyorum, yaşı otuzu geçmiş kızlarla sevgili olunmalı. triplere bakar mısın...
Milletin derdine bak yav
Aynı şey benim başıma dün geldi ayrıldık 3 sene çöp oldu
oyun oynamışlar saatler sonra yazması normal büyütme fazla
Baskasina zaman ayiriyor sen kosede zor zamanlarin adamisin
Allah sevgiline sabır versin
Aldatiliyorsun Gözün aydın o saate kadar baska biriyle konuşmuştur onu ugurladiktan sonra sana dönmüştür her iddasina bahse varim 🙂
Oyun oynamak için sevgilisini boşlayan ergenleri nereden bulursunuz bilmemki
Allah sana daha büyük dert versin de gör o zaman bu şımarıklığını.
Benimde eskiden sevdiğim vardı. Daha onunla yüzyüze konuşmadık bile ama nasip olmadı ve ayrıldı
Bu arada aleyküm selam.
Gece gece ne yaptın böyle kral. Sigara içiyo olsam yakardım bir tane
@Heisenberg_shelby haklisin usta.
Bıkmıs senden işine geldiği gibi davraniyo vur tekmeyi gitsin bence
Ne kadar iticisiniz ya
Bu mesaj için beklemiş ve süpriz olsun istemiş.
Bişey soracam neden instagramdan soruyor 🙄
Çünkü yeni post atmıştım insta'ya... oradan da konuşuyoruz ara sıra ayrıca niye ki?
Ne biliyim wp dururken ben ordan mesaj atmam
sana katlanıyor diye. tebrik etmek lazım
Hee uyudum rüyamdan yazıyorum. 😂
Copypaste.😂🙄
@küçükabla bu bir klişe bence sadece kendim yapıyorum sanıyordum herkes yapıyormuş 🙈🤦♂
Yaa ne demezsin. 🙈🙈
İyi hesabı silmiş
beraber sabahlayalım diyor işte. Ne varki bunda
Telefonun sesini kapatıp yatıyorum ben.
Çöpteki boş karam poşetini çekip at ohooo 😴 yaz