AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Heee uyudum sayende bekleye bekleye, sen çokmeşgul dün galiba 😒... Derdim ben😅😅😅😅
Seni düşünseydi erken saat yazan çikolata alırdı 🤔
Hahah:)) çok alemsiniz ya
Ahhaban cok mantikli
@pempul 😂😂😂
@İkizlerkızı06 😂😂😂
Bence biraz alan tanimak gerek. Sonuçta sevgilin oldugu için yapmaktan keyif aldiğı bir şeyden niye feragat etsin ki. Erkeklerin de öyle çok zevkleri yok. bir oyunlari bir maçlari var mutlularsa yapsinlar yani nolacak.
eger hatasni anlayip özür diliyorsa uzatma derim sklir yoksa evet seven nazi cekmek zorunda erkegi kizi yok seven iki kisinin nazi ancak sevdiginden birbirne gecer ama erkek milleti bunaltmaya gelmez dozunu kacirmadan mesafe koy yapis yapis olma mesela bugn bulusalm dese ertele cok arama birak o arasin ayrica cok watsapa felan girme birak o merak etsin!
Neden bu kadar kasıp küçük şeylerde sinirleniyorsunuz. Biraz geç cevap verdi ne zaman yazacak acaba diye sık boğaz etmeler, tripler..
Tamam benim sevgilim yok ama ben mi rahat davranıyorum bu konularda yoksa siz mi abartıyosunuz ( siz derken çoğu kız böyle )
Cevap vermemeli
Trip atılmalı
Gerekirse kazanda kaynatmalı bu gibi adamları 😬
Bence çikolatanın üzerindeki saati beklemiş romantik bir hareket ne olmuş arkadaşlarıyla zaman geçirmişse tasma takın bari salin artık şu adamları ya yazık 😂
Bu kızı alın kopyalayın bu modeller yok denecek kadar az 😂😂😂
Çocuk oyun oynayacağım demiş zaten sana, Neden büyük bir mesele haline getirdin ki? O zaman söyleseydin arada haber ver ne yapıyorsun diye falan. Tamam demişsin.
Zaten sana zaman ayırmış gün içerisinde, Sen de ders çalışacağım demişsin.
Ders çalışman bitince yazmalıydın o da ders çalışacağını düşünüp rahatsiz etmek istememiş olabilir. ama bilmiyorsa ders çalışacağını ben bunu aşırı büyütürüm cidden burnundan falan getirirdim buna benzer biseyi yaşamıştım cunku
Şu uyudun mu sorusunun mantığını bir türlü anlamadım
erkek arkadaşını hayatının odak noktası yapmışsın. yapma bunu.. yerinde olsam hiç sinirlenmez, o kendine vakit ayırırken ben de kendimle ilgilenirdim..
bir de fark ettiysen, çiko üzerindeki saat ile mesaj gönderim saati aynı. yani o anı beklemiş, bu seni düşündüğü ve o dkyı beklediği anlamını taşır.
ciki ustundeki saati kendi yazdi😁
Üstünde yazıyor baskısı o onun
Ya ne guzel oyuna dalmış çocuk o yazmadiysa sen yaz en azindan karıyla kizla isleri yok böyle sevgilim olsun yeterki kariyla kizla isi olmasin diyorum ben
Cevap verilmez o adama. Adam olsun önce de sevgilisiyle ilgilensin hayta.
İnsanları bu kadar sıkboğaz etmeyin bence.
Ya bir rahat birakin su adamlari. Ara sira ozgurluk taniyin 😏
@cajole senin düşüne kadın kaldımı... mükemmelsin
Işte buuuuu...
Derdini skym afedersin de yani lan benim sevgilimle bir kaç gün boyunca konuşmadığım oldu lan olm az nefes alın/aldırın böyle nasıl yaşıyorsunuz?
Ne kadar abartiyosun ders calisiyomussun arkadaslariyla vakit geciriyomus illa mesaj mi atmali ya da o niye atmali sen mesaj atsaydin 25 29 yas araligi ve ergence bir tavir
Bence komik olmuş saat gofretin üzerindeki saate denk gelince komik bulup seninle paylaşmış işte. Boş boş hayatım napıyorsun diye sorup durmaktan iyidir.
3 günlük dünyayı güzel yaşayın mutlu olun nolursa olsun pozitif olmaya çalış ilişkinin faydasına bu.. ikiniz içinde bu iyi.. çok sorun etme herşeyi ki burda kötü bşiy yok.. işi olabilir erkekler bizim gbi iki işi bir arada yapamıyorlar o yüzden idare et
Ne var bunda herşeyi bu kadar abartmak zorunda mısınız arkadaşlarıyla takılsın bir günde her dakika mesaj mı atsın bu kadar sık boğaz etme bence
Aklınca gönlünü alacak ama pas vermemişsin inşallah. Çikolatayla şirinlik katmasına aldanma bam bam bam! :)
Bence sırf bunu atmak için beklemiş. Sanırım biraz çocuk ruhlu 😃
Şu erkek milleti deli ediyor😂 bir tanede bende var
🙄 yaş kaç ilk okul tripleri resmen rahat verin adamlara ya biraz kendinize ait zamanlarinız olsun neden her saniye dip dibe ya da anlık rapor verilmek zorunda
Bence sık sık konuşmanıza gerek yok ki hem sana şaka uollu çok da güzel bir mesaj atmış fevri davranmadan düşünmeni öneriyorum. Hem ilşkiniz içinde güzel bir level atlamış olursunuz 😊
Arkadaslariyla oyuna dusmus zaman akmis gitmis, zaten ders calisman gerekiyodu. Gerci kafaya taktigin icin ders mers calismamissindir. Bence buyutucek mesele yok, sence varsa belli etme, sonra bir ara sen de onu sinirlendirirsin. Gecinir gidersiniz boyle boyle.
Lan size de mesaj gönderse sorun göndermese sorun ha
Hakkaten ya nasıl arafta yaşıyor erkekler anla yani
ben neden sinirlendiğini anlamadım bırak herif oynasın oyununu ya manyak mısın nesin
Harbiden bunun icin mi sinirlendin? Yapma gozunu sevim bazi seyleri gormemezlikten gel boyle yapinca kavga oluyo snra ayrilik
Nazlanma cevap ver iste aman takilmayin boyle seylere
Gece yarisi sen aklina gelmissin. Nekadar tatli halbuki. Unutmustur dalmistir arkadaslariyla nolcak
Erkekler Ne Diyor
Bu saate kadar aklı neredeymiş derler adama! Yüz verme.
Sen arasaydın o seni aramaya mecbur mu bu değirmenin suyunu sadece o mu taşıyor ben olsam seni biraz izne çıkarırdım döndüğün zamanda muhtemelen ben aramayınca beni arayan biriyle olmuş olurdum.
Yat zibar a. k Afrika'da millet açlıktan ölüyor. Sendeki derde bak geç yazmış. Moralini canını sıkan birşey varsa ya umursamican ya hayatından cikaracan
Tamamen ergence..
Yapacak bir şey yok, siz de bu aşamalardan geçeceksiniz. Olgunlaşmanın yol taşları bunlar.
Acaba sadece oyunmu oynadilar yoksa baska kizlar mi var dimi? Cikolata yolluyosa yapmjs bir esseklik.
Uyudun mu sorusu sizce de çok tehlikeli değil mi 😂😂😁
Adam şekil yapayım derken hayatının hatasını yapmış 😂
Sevmese yazmazdı uyumadığını bile bildiğine göre seni çok da iyi tanıyor yazmazdı sen de sabaha kadar çatlardın😅😅😅
Buna cevap verilmez, sonuçlarla sonradan uğraşılır.
Ben genelde evet uyudum, rüyadan bağlanıyorum derim.. 😀
Cevap verme çatlasın birde görüldü at dahada çatlasın korkuyorsan kafana göre takıl😂😂
"Yeni mi aklına geldim afferim yürü git işine " derdim.
Bu aşkı sen mi yaşıyorsun biz mi... biz senin huyunu suyunu bilmeden nasıl cevap verilebileceğini nereden bilelim 😁
"Ben 'gizli üyeninin' Babası, Evet uyudu" diye bir cevap olabilirdi mesela😊
O mesaji o atmamıştır , attırmışlardır. Yoksa gece vakti napsın senin uyuduğunu uyumadığını 😌
La benim kiz kac saat oldu yazmadi senin ki dondu yine sana...
Dün yediği hurmalar bugün totosunu tırmalar, pas verme az koştur peşinden 😂😂😂 Erkek gözünden tavsiye ablacım.
bahahha iyi olmus tutuşmuş baya
:)) nedense cem yılmaz geldi aklıma birden bire himmm acaba neden 🤔🤔
Bundan sana yar olmaz sorumsuz ve üstelikte ukala bir tarzı var
bazen diyorum ki "gerizekalılık kızlarda genetik bir özellik mi acaba"
Bence gönül eğlendiriyor seni sevmiyor önlemini al biter o ilişki
Uyudu uyudu ben ruhuyum uyumadan önce telefonu bana verdi yaz
Sanene denir.. cevap vermişsem zaten uyumadığımı anlar :D
Bakınız Cem Yılmaz, uyudun mu mesajı nerden geliyor😂😂
Çikolatanın üstünde ki saati beklemiş yazmak için bacım dengesiz misin ne var bunda
Yanımda ki arkadaşım daha gitmedi film çekiyoruz deseydin. Senin le aynı sitres i yaşardı.
Sakin ol biraz ya, adamın işi anca bitmiş soruyor işte uyudun mu diye, her şeye kızmayın.
Boşa trip atıyorsun :D adam senin o saate kadar uyumadığını nereden bilsin
Bunlar aşkın tuzu biberi kadınlara bak yazma etme demişler yahu sevgisinden emin olduğun adama böyle şeyler için şaaapmayın
Kaçan kovalanır taktiği izleyerek gece yarısına kadar uyuyamadigini görüp kendini tatmin etmiş.