Bilen bilir Ankara'nın ayazını. :)
Mutlu çift Peki size böyle söylense, ne cevap verirdiniz?
#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

#Ankaralı
#Aşkİlişkileri

Hep biz erkeklerin kadınlara güzel söz söylediğini duydum. Hiç kadınların böyle ne bileyim erkeklere güzel söz söylediğini duymadım ki çevremde o kadar karşı cins var.
Ankaraya deniz gelirde sen bana gelmezsin, Adana kar beyaz olur sen beni sevmezsin...
Yine de ısrarla derim kiii😀
İstanbul gibi sev beni
Kalabalık bir yalnızlık içinde
Herşeye meydan okur gibi..
Bende seni Urfa'nin sıcağında değil,
Hatay'ın neminde sevdim derim 😂
Cevap
11Cevap
"Sevde nerede seversen sev" derim.😂
"hoş geldin yitirilmiş sevgililer çay ocağına, hoş geldin bir daha çay verirsem bakkal erdal otursun kucağıma" derim.
"Face'den duyduğun ergen ergen sözleri söyleyeceğine çay demle de içelim" diye cevap verilir.
Hiç Ankara'da bulunmadım. Yalancı beni hiç sevmemişsin demekki.
Rusyaya tatile gitsek göt gibi kalcan demekki derin
Popo kesen ayazdan mi bahsediyor birileri 😄
Evvet :))
Allahına kurban olayım derim hele o ayazda beni bekledi ise
Helal olsun derim
inanmam fazla laf kalabaliğı yapandan korkacaksın
Lafa karnım tok icraat lazım derim
Kasımda Aşk ayza bAŞKent başkadır. 😏
Sende bulunduğun şehrin ayazında sev
Hadi ya Ankara'ya gitmedim daha önce derim jsjs
Allahın kırosu derim 😂😂
😂😂
Boyle laflara gerek yok ya
Yalancininnnnm
Ama ben üşüdüm denir
Güzelmiş.
Hadi evlenelim denir 😂
Vay canına.
Yuru kocum benim
Harika denir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar