Ayrılırken benim için değerlisin öylede kalacaksın demek saçma değil mi sizce de?

Ben bu yıl üniversiteyi dondurdum onunda bu yıl bitiyor üniversitesi seneye o gelicek ben gidicem sırf yıllarca sürecek uzaklık mesafe yüzünden benden ayrıldı hâlâ ne değerinden bahsediyor değerli olsaydım eğer mesafeleri engel görmezdi değil mi?
Ayrılırken benim için değerlisin öylede kalacaksın demek saçma değil mi sizce de?
Ayrılırken benim için değerlisin öylede kalacaksın demek saçma değil mi sizce de?
Cevapla