Ben hep yalniz mi kalacagim, hic sevilmeyecek miyim?

Aslinda guzel bir kizim ama karakterim cok sikintili farkindayim. bencil ve dengesiz birisiyim. ozumde iyi oldugumu ama bu tavirlarimin katlanilmaz oldugunu herkes soyluyor.23 yasimdayim 1 sevgilim oldu o da cok toksikti. karakterden ziyade okb ve bipolar dan supheleniyorlar hastalik boyutunda... napicam ben yapayalniz olmek istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslae soruma cevap verecekseniz verin KS den kimseyle olmadim olmam
Ben hep yalniz mi kalacagim, hic sevilmeyecek miyim?
Cevapla