Değiştiremeyeceğimi , değişmeyeceğini biliyorum. Ama beni sevebileceğine inanıyorum. Sizce?

Kendisi çok çapkın bir bey. Etrafında bir sürü kadın var. Biz de yaklaşık üç aydır takılıyoruz, anlarsınızya. Ara ara nadiren mesajlaşmalarımız oluyor. Dışarda üç defa farklı etkinliklere de gittik ama ötesi yok. Ertesi gün sanki birbirimizi hiç tanımıyor gibiyiz. Yanyanayken çok tutkulu davranıyor. Bir kadına nasıl yaklaşacağını da iyi biliyor. Sürekli temas halinde sürekli öpüyor kokluyor. Çünkü akrep burcu ve kadınlar resmen ilgi alanı bence. Onu instagramdan çıkarttım farketmedi bile. Ama içimde bir yerlerde bu hissinin çokta boş olmadığını söyleyen bir şey var. Onu değiştirmeye çalışmıyorum zaten değişmez de biliyorum. Beni sevebileceğini düşünüyorum. Evet arzuluyor ama ötesi de olur gibi. Yoksa kendimi mi kandırıyorum? Yorumlarınızı bekliyorum
Değiştiremeyeceğimi , değişmeyeceğini biliyorum. Ama beni sevebileceğine inanıyorum. Sizce?
Cevapla