Sen benim için çok değerlisin ama sevgili olamayız lafı bir bahane mi?

4 yıllık arkadaşım son zamanlarda daha yakınlaştık hoşlanmıştım azıcık gösterdim ona ilgimi arkadaş kalmamız daha iyi seninle çok iyi vakit geçiriyıoruz sevgili olup bunu kaybetmeyelim dedi sana değer veriyorum ama sevgili olup seni kaybetmek istemiyorum dedi bu bir bahane mi? gerçekten doğru çok iyi vakit geçiriyoruz ama sevgili olunca illa ayrılmak mı zorundayız da böyle dedi
Sen benim için çok değerlisin ama sevgili olamayız lafı bir bahane mi?
Cevapla