Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?

Arkadaslar sevgilimle yakın bır zamanda ayrıldım 6 gun falan oluyor ayrılık kararını ben aldım fakat hala sevıyor ve özlüyorum onu dün konusmaya basladık. Barısmak ister falan sanmıştım böyle tepki verdi en son sizce o barısma adımını benden mı beklıyor. Yoksa barısma niyeti yok mu. Ne yapmalıyım bir daha yazarsa ne söylemeliyim
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Arkadaslar sevgilimle yakın bır zaman da ayrıldık 6 gun önce falan bu da dün ki konusmalarımız benim adım atmamı mı beklıyor?
Cevapla