AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Yok ne ayrılacaksın hacı .
Olup olmayacağına kendin kanaat getir .
Bana kendini ıspatlamazsa ederim. Ettim 1 sefer zaten
Burç nedir ya, bozuk banyo musluğundan farkı yok. :D
bu yüzden vazgeçmek için akıl sorunu olması gerekiyor...
vazgeçmiyoruz zaten ki.
süper o zaman,devam...
başlamadı ama daha
hocam burçları unut ve başla...
sinirlendiriyorum onu. herkesle konuşuyor. ve tam güvenemiyorum.
Asla vazgeçmem. Burcu ne olursa olsun ne engeli var ki :D
di mi
Hayir bizim burcumuz da uymuyor mesela ama gayet iyi anlasiyoruz, burç için vazgecilir mi hic
vazgeçilmez
burcunuz uymuyo diye ayrılırsan sana kusura bakma ama salaktan başka bişey demezler
tamam
başka ne denilebilirdi ki merak ettim yine de şimdi.
ilkim ve sonum dicek birini bulucam sonra burcum uymuyor diye vazgeçicem vallah daha o kadar mallaşmadım
Siz anlaştıktan sonra burçların ne önemi var ki? Bu kafaya takman gereken son mevzu bence.
baksana bir kızın bir sürü erkekle konuşmasına bakış açısı ile bir erkeğin bir sürü kızla konuşmasına bakış açısı arasındaki farklar nelerdir?
şimdi bunu burçlara bağlı olarak mı soruyorsun? şöyle ki bir insan birisini seviyorsa zaten başkasıyla konuşmaz bu burcuyla alakalı değil ki sonuçta daha çok kişiliğiyle alakalı. Belki burcunun özelliklerini taşımıyo bütün özelliklerini taşımak zorunda mı? bütün aynı burçtaki insanlar aynı mı ki bence değil yani. Bi de ikisi arasında fark yok aynı anda bir sürü kızla konuşan kızın da erkeğin de karakterinde sorun vardır. tabi bence öyle.
"arkadaş" hepsi. öyle düşün.
ben erkek olarak konuşuyorum mesela ama yanlış bir yere çekmiyorum sohbeti. ve yeni biri ile tanışmıyorum.
o da konuşuyor. ve yeni biri ile de tanışabilir gibi.
o zaman şöyle diyim, bu biraz güven meselesi. sen ona tamamen güveniyo olsan başkasıyla tanışabilir beni üzücek şeyler yapabilir diye aklından geçiriyorsan eğer ona tam anlamıyla güvendiğini söyleyemeyiz. Ayrıca onun çok fazla erkek olan arkadaşının olması senin hoşuna gitmeyen bir şeyse bunu ona söyle belirt durumu eğer sana değer veriyorsa bu konuda biraz daha dikkatli olucaktır zaten.
ben de diyorum ki. "güveneceğim şeyler yapmıyosa niye güveneyim."
kızlar hep aynı şeyi söylüyo sen bana güvenmiyosun falan filan.
güveneceğim şeyler yap ben durup dururken sana niye güveneyim ki.
insan sevip gözlerini kapatıp güvenmez. önce güvenir sonra sever. kızlar mesela öyle yapıyo. erkekler öyle yapınca aa sen bana güvenmiyo musun. cok sacma ya.
Ben sana gözü kapalı güven demiyorum ki. önce güvenmen lazım yani güvenini kazanmalı bu karşılıklı bişey ikiniz de önce birbirinizin güvenini kazanmalısınız. Benim anlamadığım şey bu söylediklerinin burçla alakası olmaması tamamen kişilik meselesi olması. Ayrıca kızlar erkekler diye yargılaman bence yanlış sen kendi açından öyle görüyorsun. Ayrıca haklısın kimseye öyle gözükapalı güvenme sonra üzülen sen olursun ,kendimden biliyorum.
kız erkek diye bakmak istemedim de genelde öyle olur. kızlar gözü kapalı güvenilmesini isterler.
burçla da alakası yok pek o konuya katılıyorum.
ama şu var artık ikizler ile alakalı mı bilmmem. bir sürü kişi ile konuşup seni de onlardan biri imiş gibi görebilir mesela.
veya onlardan biri değilsindir ama onlar yazınca cevap yazıyordur.
bence daha çok kızlar gözü kapalı güvenirler yani ama bence belki kız olduğum için bana öyle geliyordur. eğer bir sürü kişi ile konuşuyorsa ki ben bunu kabul etmem yani ben öyle bişeyi yapmam yapmasını da istemem. eğer öyle biriyse her şekilde anlaşıyoruzdur da diyemem. bence sağlıklı bir ilişki olmaz öyle . yani anlatmak istediğimi anlatabildim mi emin değilim ama...
diyorsun ki. bir sürü kişi ile konuşuyorsa sen onun için değerli değilsin demektir.
ama sorduğunda o konuştuğu kişilerin değersiz olduğunu söylüyor.
öyle demedim ki. Bu onun görüşü, benim görüşüm bence olması gerekenden bahsediyorum ben sadece. Madem diğerleri değersiz sen değerlisin onlarla konuşmasın diyorum seninle konuşssun. Dediğim gibi bu benim için doğru olan herkesin doğrusu ayrı görüşü farklı olabilir.
Komik misiniz arkadaşım siz :) burç uymuyor ayrılmalıyız :)) ilginç düşünceler gerçekten
sağolun.
neymiş demekki burçlar fasa fiso yalan dolanmış :D:D
ahaha uyarmasan okumazdım o cevabı :D
:D:D ama vazgecen maldır
Burçlara bir yere kadar itimat edilebilir. Fakat salt burç adına ilişkiye DOKUNMAK anlamsızdır. Önerim,İlişkileri , burca göre yönlendirilmemesi.
gerçekten bu kadar basıt bir şekılde nasıl dusunursun
gerçekten bu kadar basit bir şekilde nasıl ciddiye alırsın
Ayrılmak için bahane gibi ya seviyorsan sonuna kadar milletin ağzına bakma kardeş
tamam
ikizlerle yengeç çok iyi anlaşır neden öyle diyosun ki
Allah razı olsun ya
valla bak çok sağol
Tabikide hayır vazgeçmem hayatımı saçma salak şeyler için degistirmemm
şaka mı lan bu.. şakaysa gülmedim.
helal :D
aslan ve balık burcu ne kadar uyumlu?
kim bilir
Bana tam uyumlu onlar ^^
ayrıl desek ayrılacak mısın. ilginç. soru da, sen de.
sağolasın
bi de o senin ilginçliğin
yeni mi aklına geldi.
evet düşünüyorum dünden beri.
ilginç olduğumu mu. bu da ilginç :)
hepimiz ilginçiz bu soru ve bu cvaplar olarak bence :)
hepimiz ilginciz, sloganı da attık dağılabiliriz :):)
bundan daha saçma bir şey duymadım :D
ben de duymadım
Yok artık biz de abarttık ama kekini kabarttık!.
tatlı şey
tabiki ayrılmam, saçmalık.
Aslaa vazgeçmem burç delisi biri değilim.
aferin
bu kadar sığ düşünme..
ne kadar sığ düşüneyim
Geniş düşün..
tamam peki.
ahahahahahahha saçmalamaaaaaaaaaa
şakaaa
kesinlikle vazgeçmem :)
tamam
herşey burca kaldıysa yandık
aynen
olmazısnız . bunu şlerde anlayacaksın
ne alaka
bi şlerde ne dmeek
İlerde anlıcaksın
niye olmaz.
hemen anında vazgeçerim
öyle bir dünya var mı burç uyumu ne ya :)
Burçlara inanmadığım için no problem.
Böyle bir nedenden de vazgeçiyorsa insan...
aptaldır bence
katılıyorumm :)
tamam vazgeçmiyorum ama ne yapmalı
Kesinlikle vazgeçerim, zinhar olmaz!
tamam
vazgeçtin mi?
boğa olmadığı sürece sıkıntı yok ^^
yengeçle mi.
kovayla ^^
hiç uymuyoruz ya hep sinirleniyor
neden acaba ne yapıyorsun da sinirlendiriyorsun?
ben meleğim o şeytan bence
ya tam tersi ise sen şeytan o melek ise?
benim cevabımda değilde başka yerde konuşsanız hani diyorum ^^
sen de katıl hadi.
Dedesinin adı alaaddin ise evet
hayır işte değil :/
İroni yaptım zaten
ne salak adamsınız*burç ne yaa
ben bu kadar ssaçma bişey için asla vazgeçmem
Burçlara inanıyorum ama uymuyor diyede bırakmam
Asla vazgeçmem, burçlara da inanmam.
valla süpersin
Burcu Başka Bir Burç Diye Ayrılan Salaktır :)
evet
burcuna göre değişir
ne burcuysa ayrılınmaz
kova
kovadan ayrıldım ama ben
o kadar eğlenceli biri bırakılır mı
sevgisini görmüyosan, sana yalan sölüyosa bir de hiç kabullenemeyeceğin huyları varsa, evet.
hmm o zaman haklısın
Ahahdşfajflşdlkasjfkşad
di mi
sadece saçmalık olur vazgeçmek
aşk zaten bir saçmalık değil mi
aşık olduğun adama göre değişir
ben bir kıza aşık olabiliyorum sadece 10 tane falan değil
pardon konuyu açan sendin dmi kusura bakma 10 ne alaka 10 kez aşık olanmı varmış yalan zaten
yok yani aşık olduğun adama göre değişir dedin ya. birincisi ben adama değil kıza aşık olabilirim demek istedim. ikincisi de ben zaten birden fazla kez aşık olmam k bir kere aşık olurum olursam demek istedim. sıkıntım da o zaten.
Ulan Ne Adamsınız ya .
ulan mı, canın sağolsun.
Mal değilim herhalde tabiiki de vazgeçmem.
altındaki mal oluyo o zaman :D:D:D
mal diyen mi oldu
Asla vazgeçmen zaten burçlara hiç inanmam.
cok güzelsin
Ne anlamda?
fotoğraf olarak
Teşekkür ederim!
ünlem !
şakamısın bro :D burç yuzunden ayrılık :DDD
aynen çaktırma biraz espri biraz gerçek payı var.
ikizler çok zor ya.
Asla vazgeçmem
Ne münasebet tabiki HAYIR !
tatlı bir cevap olmuş
ŞAKA YAPIYORSUNUZ DEĞİL Mİ ? CİDDİ OLAMAZSINIZ
niye
burç yüzünden ayrılmayı düşünen ilk defa duydum ilksiniz seviyorsan kardeşim bu hurafeler fallar yüzünden ayrılmakta ne
valla cok haklısınız ayrılmıyorum.
:D gerçekten inanamıyorum
ben de inanamıyorum kendime. ayrılmamakla iyi yapıyorum bence de.
Kesinlikle vazgeçerim.
korkaksın hacım
Asla vazgeçmem
dengesizlik var galiba biraz
niye vazgeçiyorsunuz da hemen gerçekten seviyorsan vazgeçmezsin ki kim olursa olsun
dengesizim
farkındayız
fazla konuşmasınlar olurmu öyle şey :D
Karekteri güzelse neden vazgeçeyim ?
vazgecmezdım ben
ben de
anlaşabiliyosan daha ne istiyosun
Saçmalamayın ya
harikasın
B: Asla vazgeçmem
budur ya
olur mu öyle şey ya.tabiki devam et.
Burcudan banane :(
o zaman banane
Tabi hayir!
güzel kızsın