Güncellemeler
+1 yıl
GÜNAYDINNNMNMNMN 😀😀😀 UYANIN LAN ARTIK YETER

Umursamam heralde alışkınım çünkü işgi görmemeye 😂
Kimse bakmıyor mu:)
Mesele bakmama meselesi değil 😂 ben bir değişiğim 😂
O da güzel
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar