AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
insan işte her an hata yapmaya meyilliyiz sende bir hata yapmışsın pişman olmuşsun bunu düşünmemeye çalışmalısın artık
Bisey sorcam asla kötü görmüyorum da herkesin basina gelebilir olabilir ama sen evli biriymissin ve baska biriyle yatmak nasil bisey ne bileyim Allah korusun EVLISIN yani esinle tatmin olmussun elin adamiyla nasil onu yaptin gecmis olsun Allah yardimcin olsun
eşimle birlikteliğim geçmişte kaldı. Sonuçta ben ilişkiye tatmin gözüyle bakmıyorum. Aşkla gelen birşey ama vicdanımı rahatsız eden şey hala boşanmamışken bunu yapmaktan ziyade zina yapmış olmak. Boşanmış bile olsam karşımdaki insanla evlenmeden böyle birşey yaşamak istemezdim. Nasıl anlatılır ki, kafam karışıktı ve inandığım bütün doğruları unutmuş gibiydim :'(
Bisver takma cidden olan olmus salla bakilfigina göre sen evlenmedenfe böyle seyler yapmamissin olabilir herkesin basina gelebilir gerci eksi vermissin bana da :)) kötü bisey demedim inan tövbe et esinede söyle ama esinde bidey yapmisstir kesin ama o onun günahi sen seninkinden rahatsizsan ve o degilse inan sen daha üstünsün
Durumu tatmin olarak kimse bakmiyor ama daha bosanmamissin elin adamiyla neyse gecmis olsun
Dürüstçe anlatmalısın bilmeye hakkı var.
Sadece kağıt üstünde olan evlilik için bu kadar üzülmen normal değil, demekki eşini halen seviyor ve değer veriyorsun ama ölüm çare değil. Tövbe et ve önüne bak.
Demek ki erkekler Bazı Kadınlardan daha dürüst daha namuslu
Bir kadına el kaldıran birisi herşeyi hakediyordur. Gönlünü ferah tut kardeşim.
Mesele onun haketmedi falan değil. Yaptığım hatayla onurumu ve şerefimi kaybettim, ölümü hakediyorum artık
selam hanfendi keşke olmasaydı işallah mutlu olursunuz hanfendi
teşekkür ederim hanfendi hayırlı güzel neşeli saglıklı günler temenni ederim hanfendi
Olan olmuş artık hanımefendi. Ayrı olduğunuz bir sürede birliktelik yaşamışsınız
ona anlatıp üsturuplu bir şekilde konuş durumu. tabi anlatttığında kaldırabilme ihtimali olan biriyse. çok erkenmiş evliliğinde halbuki...
saçma sapan bişey yapma.
Neden bu kadar üzülüyorsun kim bilir o seni k kez aldattı sadık erkek yok rahat uyu sen o hiç üzülüyormu hayır hayatına devam et bence
Artık olanları unutmalı ve evliliğini yaşatmata çabalamalısın o iş bitti
Eşine anlatmalısın diyenlere de kulak verme. Ne tepki vereceği bellş değil. Bu senin sırrın olmalı
Bu ne duygusallık ayrılık döneminde bişey yaşamışsın olmuş bitmiş. zaten dul olmanın zorluğunu görmesen geride dönmeyecekmişsin. yani biraz da çıkar ilişkisi olmuş. bana kalırsa zaten ilk fırsatta yine aldatacaksın onun için çok kafaya takma. sen kocanı sevdiğin için değil dul kalmamak için birliktesin rolünü ona göre oyna ve hayatına devam et.
Mesele dul kalmak değil. Sonuçta yeniden evlenmek zor değil. Ama ben bir yuva bozuptekrar bir yuva kurmak istemedim. Sonuçta o yuvayı yıkmak kolay. Ama emeklerimizi düşünüp bir şans vermek istedim bize
tabiki hayat senin istediğini yapabilirsin. ama kopan bir halata düğüm atsan bile o halatı her çektiğinde o düğüm eline gelecek ve her seferinde canın yanacak. hayırlısı olsun.
eşine durumdan bahset, boşanmak isterse ağzını açmaman gerekir
İyi bok yedin olmuyorsa baosanirsin ne yaparsan yaparsin evliyken aldatma nedir Allah askina
Söylersen seni bırakmasa bile değer vermez yapabiliyorsan rol yapmaya devam et. Kocanı sevmiyormusun? Vicdanın rahat değilse ne olursa olsun söylemelisin. Böyle basit şeyler için asla ölümü düşünme.
Sacmalama herkes hata yapar ve zaten ayrilacaktin bunu buyutme pisman olmussanda tovbe et bidaha yapma ne ölmesi
Zor durum. Olan olmuş. Bence kocanı seviyorsan eskiyi unut ve ileriye bak derim. Şartlar seni mecbur bırakmış kendini artık sućlamamalısın... olanlar ćok normal... 😎
Bence itiraf etme. O seninle sır olarak kslsın. Ama tekrar etme. Kimsylede paylaşma. Doğru olmayan şeyler gizli kalmalıdır ki örnek olmasın çogalmasın. Güzel şeyler aleni olur ki örnek alınarak ćoğalsın.
Bence bir kez aldatmanın tadına varmışsın her gün birine ver seviş mutlu ol
Bidaha aldat aliskanlik yapicak bunye de ve utanma diye bisey kalmicak zaten yokta
Anlattın mı sen eşine olanları
hayır anlatmadım. o zaman hiç bakamam yüzüne
O zaman anlatma bu saaten sonra hayatına devam etmeye çalış
Daha fazla aldat ozaman alışkanlık haline geldiğinde kendini rahatsız da hissetmezsin
Bence onunla yaşamaya alış eşine söyle diyenler olucaktır ama işleri daha fazla karıştır ir
Geçmiş olsun olan olmuş
Allah cezanızı versin aldatmadan duramıyorsunuz değil mi nefret ediyorum sizin gibilerden yazıklar olsun
Sonra diyosunuzki erkekler sorunlu sapık bilmem ne. Kadınlar daha tehlikeli diyorum çok pislik bir varlıklar
Tövbe et ve bu günahının karşılığında eşini mutlu et.
Esin de suçlu evli kadını ne diye salarsin. İti var kopugu var.
Geçmiş olsun bol mutluluklar. Dikkatli ol 😉
Olum seçenek dahi değil bence yapma
Bir defa olan olmuş geçmişe sünger çek ve eşine evine odaklan
Saçma bir güncelleme olmuş yanlışa daha büyük bir yanlış ile çözüm arayışı bu
O 2 ayda eşin neler yaptı kimbilir? :D
Biraz kurcala istersen
Önünde diz çöküp yüzüğü uzattığında soyleseydin😂😂😂😂belki gaza gelirdi o an zikis tabi askin 4 ay kolay mi beklemek derdi😂
Allah a havalesin... yazıklar olsun diyorum... Sabredemedin demi a. mk
Bu süreçte o da yaşaöıştır benzer bir şey eğer içini rahatlatacaksa
bir kere verdıysen bişey olmaz. 2verdıysen gitti. ilerıde bıdaha verırsın sen
Boşanmaya kaldığın yerden devam et.
Kocana söylemelisin en azından için rahat eder
O boku yemeden önce düşünseydin ilerde eşin örenir birlikte olduğun kişi bunu yayarsa bolu yersin
Kocana dürüstce anlat ve pişman olduğunu.
bir daha aldat sıkıntın geçer
4 ayda başkasına gidenden hayır gelmez
1. Köprüden atlarsan iş saati olmasın sabah 05 gibi atlatrafik tkanmasın
Eşine söylemeden huzur bulamazsın
Bunda bence aldatma yok kendini yıpratma
tadını almışsın bir kere doyuma ulaşırsan rahatlarsın
Yoluna bak unutmaya çalış
eşine yazık bavulunu topla doğru babanın evine bu ne genişlik nasıl mide
O iliskiden bir hayir gelmez ayrılll
Esinle birlikteyken yapmamisin ama oyle dusun
boşan gitsin herifi boynuzlamışsın zaten o yapsa çoktan boşardın
Beni aldatmıştı zaten geçmişte.
o zaman ödeşmişsiniz ikinizde genişsiniz yani
Bu genişlik veya değil. Asla yaşamam dediğim şeyler geldi bu hayatta başıma. O yüzden BÜYÜK LOKMA YE BÜYÜK KONUŞMA!!
sevgiliyken bir kadını aldattım ama o beni aldattığı için intikam içindi cinsel birliktelik de değildi sonra kendime bir söz verdim bir gün doğru kadınla tanışır evlenirsem asla ama asla onu aldatmayacağıma dair kendime söz verdim yemin ettim o yaparsa da acımam boşarım
benim durumumda sorun bu zaten. biz ayrılmıştık ve ben boşanacağımdan emindim
sonuçta vaz geçiyorsun
evet büyük konuşmuşum. o günlere geri dön kim sorsa asla bittidiyordum. Büyük konuşmamak gerek
Tövbe et, ona sadık kal, durumu ona anlat
Hayat işte ne zaman ne olacağı belli olmuyor
takılma fazla boşver ya
Dger cocukla hersyi yasadin mi
Bir kere daha yapınca geçiyomuş
Soyle bence sonucta ayrıymıssınız ozaman
Söylemelisin.
iyi yapmışsın boşver seni ihmal ettiyse sen de istediginle birlikte ol
asla. böyle bir düşünceyle de yapmadım. beni ihmal etti vs. diye değil. sadece yeni bir hayat kurmaya çalışıordum
yani o niyetle yapmış olsan bile neden yanlış olsun ki kendine yeni düzen kurmaya çalışırken karşına çıkan kişi ile istedign bir şeyi yaşamışsın
Cehenneme git pis karı
Aslında bir yolu var ve denemelisin
ne gibi seyker yaptin o kisiyle
Olan oldu yapacak bişey uok
yasanilanlari unut yeni sayfa ac kendine
Cok zor isin