21 günlük evliyken bir oturmanıza rağmen taktıkları bilezikleriniz borç ödenecek diye bozulsa ne düşünürsünüz?

Düğün alışverişinde mecburi alınacak şeyler hariç pek bir şey aldırmadım kız kınası bize aitti zaten düğünümde düğün salonunda değildi 400 tl lık bir kültür merkezinde oldu bilezikleri borçla almışlar 3 haftalık gelinken bozuldu borçla alınan şey borca gitti kısacası. Adı olsun veya gösteriş olsun diye taktıklarını düşünüyorum. Siz olsanız ne düşünürdünüz?
21 günlük evliyken bir oturmanıza rağmen taktıkları bilezikleriniz borç ödenecek diye bozulsa ne düşünürsünüz?
Cevapla