Eski sevgilim beni 6ay sonra bir kere aradı, ben geri dönüş yapmadım şu an aradan 17gün geçti, tekrar ararmı ve neden aradı sizce?

eski sevgilim benden aşağa yukarı 7 ay önce ayrıldı, bir tartışma sonucu ayrıldık anlaşamıyoruz diye ben ertesi gün barışmak istedim ama o istemedi, artık olmayacağını söyledi ve bana açık kapı dahi bırakmadı, bekleme beni garanti vermiyorum dedi bir dahada yazmadımda aramadımda. ama beni bir başkası için terketmedi, ve 7 aydır hala kimse yok hayatında ama sevgili arayışı içinde ve kimseyi bulamıyo. 17 gün önce sabah bir uyandım beni aramış bir defa, ama geri dönüş yapmadım çünkü artık ona karşı hiç birşey hissetmiyorum, aradığını görünce de çığlık atmadım veya sevinmedim. hatta bu zamana kadar hiç bu konuyu düşünmedim, bugün nedense aklıma geldi sizce neden aradı beni? bizden bir daha asla bişey olmaz diyen biri? ben dönüş yapmayınca bir daha hiç aramadı, tekrar ararmı sizce? (aramasını istemiyorum, yeni telefon ve hat birliktr alıcaktım ama olmadı, eğer aramaz artık derseniz numaramı boşa değiştirmiyim) 😂
Eski sevgilim beni 6ay sonra bir kere aradı, ben geri dönüş yapmadım şu an aradan 17gün geçti, tekrar ararmı ve neden aradı sizce?
Cevapla