Her insanın ilişkisinden beklentisi farklı. Kimi daha çok sahiplenen koruyup kollayan birini ararken, kimisi daha çok serbest bırakan birisini arıyor. Sahiplenen erkek tutuşu-Peki sizce benimseyen sahip çıkan erkek mi daha çok sevilir, yoksa serbest bırakan karışmayan erkek mi? #Sahip#Çıkan#Bıyıklı
Benimseyen sahip çıkan erkek mi daha çok sevilir, yoksa serbest bırakan karışmayan erkek mi?
Ne çok sıkacaksın, ne çok serbest bırakacaksın. Tam ortasını bulman lazım, değer vermek kıskanmak ve ya kısıtlamakla olmaz, zaten hayatınıza aldığınız insan belirli olgunluğa eriştiyse nerede ne yapması gerektiğini biliyor olması gerekir. Bilmiyorsa onla bir şeyler yaşama çünkü üzülen sen ve karşındaki insan olur. İnsan ; mutlu olmak, hayatı paylaşmak, sevmek, değer görmek için hayatına birisini alır. Hayatı birbirinize zindan etmeyin lütfen hayattan keyif almaya bakın.
Çoğu kızın en büyük sorunu kendilerine sevgili değil tasmalarını tutacak sahip aramaları diğer kızlar zaten birinin emir verip sıkboğaz etmesine gerek kalmadan ne zaman nereye gideceğini ne giymesi gerektiğini kiminle ne kada samimiyet kurması gerektiğini bilen kızlar yani bizler oluyoruz
Ortasi var mi bir suru erkegin oldugu ortama gidicem hayatim tamam de bir sure sonra gitme dersen sorun cikar bastan gitme desen kapi duvar cevreliyor olur arada bir git de bu defa da bu defada gecen sefer kizmisti noldu olur yani kendi formatinda davran uyarsa iyi uymazsa da birakirsin :)
Benimseyip sahip çıkacaksın ama hesap sormayacaksın! Çok garip dimi? Kadın kafası işte, sağ ve sol lob lar birbiri ile anlaşamazken bizden anlayış beklemeleri zaten kamera şakası gibi.
Valla onu anlasak zaten bir nebze kızları çözmüş oluruz herhalde ! Biraz yakın olsan çok sıkıyorsun deyip giderler rahat bıraksan çok genişsin sevmiyorsun beni deyip giderler :)) sanırım burda ne istediğini bilmek çok önemli amaa işte nerdeee :((
Hersey dozunda guzel sevsin sahiplensin ilgilensin nereye gottigini bilsin ama bunkari sery maco sekilde degil daha ilimli sekilde yapsin zaten ikiside olmus oluyor hem serbest birakmis hemde sahip cikmis olur
Her ikisindende biraz olmali ne fazla ne az orta yolu bulmali cok kiskanirsan kacar cok serbest birakirsan baskasina gider her ikisindede gider Tabi bu benim görüsüm
Her iki tip erkeğin kız arkadaşıda memnun değil, serbesçi olan sahip çıkanı arıyor, Sahipçi olanın kız arkadaşıda az maço olsun diyor. Gözlemlediğim kadarı ile tutarsız kadın modelleri yüzünden ilişkiden soğudum
En İyi Cevaplar